Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe olipa taas..  (Luettu 5733 kertaa)

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7608
  • Never Trust a Hippy
Vs: olipa taas..

sama se mitä tippuu, ei kuulu mulle.Mut tiätkö pannukahvi on kyllä parempaa kuin tuollasilla muovihärpäkkeillä tiputtelu.
Viljelijä evp:llä tippuu tai keittyy taatusti Saludo, niinkuin aina kautta aikojen. ;D
Yleensä Juhla Mokkaa jos Saludo on tarjouksessa myös sitäkin.Juhla Mokka kun on S kaupassa 2,98 € niin hinnankin puolesta se on pääasiallisesti.Toki Saludokin menee, ihan kelpo kahvia sekin.
Tosiporvari ei ole juonut ennen, eikä juo nytkään Saludoa, sillä se oli entisen kommunistisen E-liikkeen kaffeemerkki.
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Tonniperä

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1168
Vs: olipa taas..
Tosiporvari ei ole juonut ennen, eikä juo nytkään Saludoa, sillä se oli entisen kommunistisen E-liikkeen kaffeemerkki.
Kyllä, jotkut tiesivät heti sanoa kahvipaketista "mitä miehiä" talossa oltiin. Ehkä Viljelijä evp ei vaan kuitenkaan ole niin tarpeeksi evp mitä nikkinsä antaa ymmärtää.

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3416
Vs: olipa taas..
Niin, nuoruudessani lähin kauppa oli OTK:n kyläkauppa, tutuksi tuli Saludot ja Rengas kahvit, ukko tikut ja Winner säilykkeet.aatteen kanssa ostoskäyttäytymiseen ei ollut mitään tekemistä.Jopa sen ajan suomimakkaraa tuli syötyä.Aate ei silti ole tarttunut.

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7608
  • Never Trust a Hippy
Vs: olipa taas..
No nyt minä ymmärrän, että miksi kirjoittelet tuommoisia kuin kirjoittelet. Sinähän olet asioinut kommarikaupassa pienestä pitäen. ;D
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: olipa taas..
No nyt minä ymmärrän, että miksi kirjoittelet tuommoisia kuin kirjoittelet. Sinähän olet asioinut kommarikaupassa pienestä pitäen. ;D

Ne oli ihan suosittuja kauppoja joskus niin kepu kuin kokoomuslaisillekkin
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7608
  • Never Trust a Hippy
Vs: olipa taas..
No nyt minä ymmärrän, että miksi kirjoittelet tuommoisia kuin kirjoittelet. Sinähän olet asioinut kommarikaupassa pienestä pitäen. ;D

Ne oli ihan suosittuja kauppoja joskus niin kepu kuin kokoomuslaisillekkin
Siellä kävivät ne, jotka rahoittivat vallankumousrahastoa. Me ei rahoitettu. Ikinä. ;D
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Kaikki

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1519
Vs: olipa taas..
No nyt minä ymmärrän, että miksi kirjoittelet tuommoisia kuin kirjoittelet. Sinähän olet asioinut kommarikaupassa pienestä pitäen. ;D

Ne oli ihan suosittuja kauppoja joskus niin kepu kuin kokoomuslaisillekkin
Siellä kävivät ne, jotka rahoittivat vallankumousrahastoa. Me ei rahoitettu. Ikinä. ;D
Hävettää tunnustaa että Kaikki on joskus aikoinaan hakenut Siwasta muutaman pullon Kepua  :D

JOUTOPOIKA

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 30
Vs: olipa taas..
Saludo ja KultaKatriina !
70-Luvun puolenvälin tienoilla kuulin kaverilta joka oli käynyt työkeikalla Helsingin Vallilassa toimineessa kahvinpaahtimossa seuraavan  tarinan.
Paahdon jälkeen oli kaksi vierekkäistä pakkauslinjaa joista toisen päästä tuli Saludo pakkauksia ja toisesta KultaKatriinaa.  Että sellaista yhteistoimintaa eri kaupparyhmittymillä.

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3416
Vs: olipa taas..
Niin, nykyisinhän se paahtimo on Meira, eli saludot ja kultakatriinat savustetaan samassa paahtimossa.Valitettavasti Katriina ei ole makuuni.

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3416
Vs: olipa taas..
No nyt minä ymmärrän, että miksi kirjoittelet tuommoisia kuin kirjoittelet. Sinähän olet asioinut kommarikaupassa pienestä pitäen. ;D
Niin, en voi sille että äitee kävi lähimmässä kaupassa potkukelkalla, siinä ei ollut aatteen kanssa mitään tekemistä.On se aate eräillä herkässä jos se kaupassakäynnistä on kiinni.

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3416
Vs: olipa taas..
No nyt minä ymmärrän, että miksi kirjoittelet tuommoisia kuin kirjoittelet. Sinähän olet asioinut kommarikaupassa pienestä pitäen. ;D

Ne oli ihan suosittuja kauppoja joskus niin kepu kuin kokoomuslaisillekkin
Suosio perustui siihen että oli lähin kauppa, tiedän että jopa tosi porvari on jopa kelpuuttanut OTK kaupan myyjättären emännäkseen.Ja hyvin heillä meni, kunnes kuolema eroitti.Eikä ole uutta ottanut hän, ja tämä tarina on tosi.

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7608
  • Never Trust a Hippy
Vs: olipa taas..
Onpa jonkun potkukelkka vaihtunut aikaa myöten Mosseksekin, kun on aikansa komukkakaupassa asioinut ::)

Ja tuntuipa pikku-evp:kin imeneen itselleen kohtalaisen kepuvihan Saludoa ryystämällä ja syömällä niitä Winner-säilykkeitä. :D ;D ;D
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3416
Vs: olipa taas..
Onpa jonkun potkukelkka vaihtunut aikaa myöten Mosseksekin, kun on aikansa komukkakaupassa asioinut ::)

Ja tuntuipa pikku-evp:kin imeneen itselleen kohtalaisen kepuvihan Saludoa ryystämällä ja syömällä niitä Winner-säilykkeitä. :D ;D ;D
No nyt, tämä on tämän päivän paras kommentti, pitänee ihan arkistoida.On melkein jopa pakko keitellä pannukahvit asian kunniaksi.Mut valitetttavasti on vain Juhla Mokkaa.Onko paha moka.Saludoa en nyt lähde hakemaan yhden syyllisen närästyksen vuoksi.Mut pitää seuraavalla S-Marketin käynnillä varata, että on  sitten böönejä mitä pannuun laittaa Syyllisen ohjeen mukaan.Kerroppa sitten mikä jutska on seuraavana kepulaisuuden alamäessä.?

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: olipa taas..
Tosiporvari ei ole juonut ennen, eikä juo nytkään Saludoa, sillä se oli entisen kommunistisen E-liikkeen kaffeemerkki.
Kyllä, jotkut tiesivät heti sanoa kahvipaketista "mitä miehiä" talossa oltiin. Ehkä Viljelijä evp ei vaan kuitenkaan ole niin tarpeeksi evp mitä nikkinsä antaa ymmärtää.

Saludossa maistuu kommunismi.
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: olipa taas..
No nyt minä ymmärrän, että miksi kirjoittelet tuommoisia kuin kirjoittelet. Sinähän olet asioinut kommarikaupassa pienestä pitäen. ;D

Ne oli ihan suosittuja kauppoja joskus niin kepu kuin kokoomuslaisillekkin
Siellä kävivät ne, jotka rahoittivat vallankumousrahastoa. Me ei rahoitettu. Ikinä. ;D

Totta. Elannossa kävivät ostoksilla vain vasemmistolaiset.
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!