Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Portaattomien testi KV:ssä...  (Luettu 49612 kertaa)

CV Lemken

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 126
Vs: Portaattomien testi KV:ssä...
Hyppäsit jo eri vuosikymmenelle :) Agroma-Hankkijaa tarkoitan, oli omanlaisensa uskonto aikoinaan kuin isä pyhä Hankkija ::)

metvil

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 183
Vs: Portaattomien testi KV:ssä...
No jos ostetaan vain ulkolaisia/missä vaan tehdään koneet?Ostetaanko suomalaista lihaa kun saadaan niin v¤¤¤n halvalla SAKSASTA.Mitäs sieltä tulikaan?Toisaalta oli kalkkiviivoilla nh ja valtra kilpailunjälkeen (muitakin merkkejä kiusattiin).Valtran portaaton/versu sotkee jonkun verran testejä ja tilastoja?Miten vertaisitte samalla lootalla 4 aluetta/mehuveto tai 4 aluetta/5 pikavaihdetta? :-\

CV Lemken

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 126
Vs: Portaattomien testi KV:ssä...
Veä käteen, ei tavvita ton alueen tuotantoa

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26132
  • vastustan
Vs: Portaattomien testi KV:ssä...
Katkeraa uikutusta Valtran pärjäämisestä.
Suolahden tehtaan työtekijät on kovia syömään Suomalaisen viljelijän tuottamaa ruokaa ,sen lauluja laulat kenen leipää syöt,
näinkö se meni vai miten. :D
olen ymmälläni ??? ??? ??? ??? 
oikeasti kiinnostaa löytyykö semmonen isäntä suomesta joka traktorikauppansa tekee vain ja ainoastaan koneviestin testin perusteella ja mitä vahinkoa hänen valintansa saa aikaan sille muunmerkkisellä traktorilla ajavalle?  eikö näiden ulkomaiden merkkien omistajien pitäisi tässä tapauksessa hykertää suu korvia myöten naurussa ja onnitella itseään oikeaan osuneesta ja erinomaisesta valinnasta sillä vahingonilo se paras ilo toteaa vanha sananlaskukin. vai elääkö siellä alitajunnassa sittenkin epäilys, joka saa ohimosuonet pullottamaan,,,, entäs jos minä olenkin väärässä ja ne 60% oikeassa ::)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

kyntaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1406
  • Aasi vs. Peura
Vs: Portaattomien testi KV:ssä...
Massey Ferguson 6497 Dyna 6

***Tuo ei ole portaaton.





se on joku virhe.Lehdessä luki  7497 vt
Nii se on...

Jätkä

  • Vieras
Vs: Portaattomien testi KV:ssä...
Katkeraa uikutusta Valtran pärjäämisestä.
Suolahden tehtaan työtekijät on kovia syömään Suomalaisen viljelijän tuottamaa ruokaa ,sen lauluja laulat kenen leipää syöt,
näinkö se meni vai miten. :D
olen ymmälläni ??? ??? ??? ??? 
oikeasti kiinnostaa löytyykö semmonen isäntä suomesta joka traktorikauppansa tekee vain ja ainoastaan koneviestin testin perusteella ja mitä vahinkoa hänen valintansa saa aikaan sille muunmerkkisellä traktorilla ajavalle?  eikö näiden ulkomaiden merkkien omistajien pitäisi tässä tapauksessa hykertää suu korvia myöten naurussa ja onnitella itseään oikeaan osuneesta ja erinomaisesta valinnasta sillä vahingonilo se paras ilo toteaa vanha sananlaskukin. vai elääkö siellä alitajunnassa sittenkin epäilys, joka saa ohimosuonet pullottamaan,,,, entäs jos minä olenkin väärässä ja ne 60% oikeassa ::)

 Mutta mitä  pahaa siinä olisi jos vertailu tehdään niin se tehdään kaikille samoilla säännöillä ja yhdenvertaisilla vastustajilla? Eikös se estäisi ne alitajunnan harhat ja epäilykset sillä jos lehti tekee testinsä yhtä merkkiä suosien niin toimittajan etiikka on hukassa ja silloin pitäisi opiskella tätä: http://www.stt.fi/fi/tyylikirja/toimittajan_etiikkaa_ja_juridiikkaa/

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Portaattomien testi KV:ssä...
Massey Ferguson 6497 Dyna 6

***Tuo ei ole portaaton.





se on joku virhe.Lehdessä luki  7497 vt

 Ei se Direktikään ole ja silti se on vertailussa mukana.  :(
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

MacGyver

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 175
Vs: Portaattomien testi KV:ssä...
Massey Ferguson 6497 Dyna 6

***Tuo ei ole portaaton.





se on joku virhe.Lehdessä luki  7497 vt

 Ei se Direktikään ole ja silti se on vertailussa mukana.  :(

Ja massikassa on aluevaihteisto, olis vaan jättäneet koko merkin pois testistä ettei käy kuten kävi Multivan äkeen kanssa.. Se olis jo huonoa mainosta.

roadman

  • Vieras
Vs: Portaattomien testi KV:ssä...
Niinhän se tahtoo olla vähän joka paikassa, jotta kenen leipää syöt niin sen lauluja laulat ;D

mies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1174
Vs: Portaattomien testi KV:ssä...
Meinasitte hämätä. KV ilmeisesti tarkoittaa mönkkäri/kelkkaviestiä.

Ne koneet taitaa olla lainassa eli ei taida kiinteitä kustannuksia tulla. Mainosrahoilla polttoaineet ja tupakit.

Mulla oli kerran raputon 602, mutta vanhukset eivät päässeet kunnolla kiipeämään hyttiin. Piti rappu ruuvata takaisin (kahdella pultilla kiinni).

caseman

  • Vieras
Vs: Portaattomien testi KV:ssä...
Kai ne koneet pitäisi olla myös hieman samassa hintaluokassa. Perus-Direktin hinnalla ei saa yhtäkään portaatonta, tai lähes portaatonta trktoria. Mutta ei ole kyllä sitten mitään varusteitakaan. Jos valtra jousitetulla etuakselilla on samanhintainen kuin NH ilman, niin eikö ne silloin ole tasaväkiset? Itse suhtaudun hyvin kriittisesti kaikkiin vertailuihin, mutta saa niistä jotain kuvaa itse tuotteesta. Lopullinen vertailu tehdään sillä traktorilla jonka on ostanut. Itse ainakin tiedän mitä merkkiä en enää osta.

RH 6

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26
Vs: Portaattomien testi KV:ssä...
Omasta mielestäni Koneviesti lehtenä kehittynyt parempaan suuntaan. Ja ei ne testit nyt niin huonoja ole. Ja eikös tässä ollut jokunen aika sitten traktoritesti jota Valtra ei voittanut? Minusta noissa testeissä tuodaan asioita ja tuloksia esille sillä tavalla, että niistä voi omien tarpeittensa ja vaatimusten mukaan koostaa oman tulos taulukon. Siinä saa voittajaksi riippuen minkälaisten lasien takaa maailmaa katsoo, joko oman suosikki merkin tai omiin vaatimuksiin ja tarpeisiin parhaiten sopivan merkin.

Kyllä esim. taannoisessa kaivinkone testissä asiaa oli paljonkin, vaikka en Catin voittoa vertailukelpoisena itse pitänytkään.

Mönkijä tai kelkkatesteistä en ole henk.koht tasolla itse kiinnostunut mutta ymmärrän sen ettei lehteä tehdä pelkästään minulle.

CV Lemken

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 126
Vs: Portaattomien testi KV:ssä...
KoneViesti on täysin turha lehti,lapsellista jorinaa kaikki. KoneViesti oli 70-luvulla arvostettu,ei enään. Käteen voi vetää joka KoneViestin kirjoituksia uskoo :o 8) :o 8) :o 8) :o 8) :o 8)

D-Tune

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 577
Vs: Portaattomien testi KV:ssä...
KoneViesti on täysin turha lehti,lapsellista jorinaa kaikki. KoneViesti oli 70-luvulla arvostettu,ei enään. Käteen voi vetää joka KoneViestin kirjoituksia uskoo :o 8) :o 8) :o 8) :o 8) :o 8)

True, True

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Portaattomien testi KV:ssä...
Jallu on täysin turha lehti,lapsellista jorinaa kaikki. Se oli 70-luvulla arvostettu,ei enään. Käteen voi vetää joka kyseisiä kirjoituksia uskoo :o 8) :o 8) :o 8) :o 8) :o 8)
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.