Meillä on Jontikassa se piirilevy huonossa kunnossa.Takatyövaloille vedin uuden linjan,kun virtaa ei löytynyt muuten.
Jotenkin luulen että vika on siinä piirilevyssä,se kun valehtelee yleismittarille.Mittarin pieni testausvirta tulee läpi,mutta isompi lampun sytyttävä virta ei tulekkaan,johtuu varmaan hapettumista tämä.
Siinä ei Jontikan ukoilla ole järki päätä pakottanut kun ne on pykänneet sen kojetaulun sähköt.Sulakkeet on hitaita vaihtaa vertaa Natikkaan tai mihin vaan.Jd 2040s,vm 87 ja kauhalamput on muissa merkeissä taitaa olla kaikissa halogeenit.Jontikan omilla valoilla ei nää mitään.
No niin, olin kuvitellut tämänkin tekeväni
hyvin joskus paremmalla ajalla ja keleillä, mutta nyt piti vaan tehdä hyvin ja nopeasti. Valot ei taas tänään toimineet (niin mää en olis koko härveliä edes tarvinnu enkä tartte, mutta kun nyt tulin siirtäneeksi). Eli valaisimille menevistä johdoista näkyi jotain 10.5-12 voltin lukemia, vaikka vielä sulakerasialla oli 12,5 V (kikotin ei käyny). JOTEN riitti tuo mitätön sähkö sentään releen käämille ja olikin helpohko homma releistää lähi- ja kaukovalot siten että toimivat. Niin stna!
Että voi olla turha härveli! (oon mä kerran vaihtanu autonkin sen vuoksi, että ovien kahvat ei toiminu). Prkl. Toyota Carina vm. 1979 ja oli kymmenisen vuotta vanha silloin.