Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe maatalouskoneen tuonti saksasta  (Luettu 7119 kertaa)

jylperö

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1255
Vs: maatalouskoneen tuonti saksasta
millainen kone kyseessä?

piki1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 652
Vs: maatalouskoneen tuonti saksasta
no niin. tekstiviestiin vastasivat ja selvittävät rahtia :P kertokaa käytännöistä! missä vaiheessa maksetaan jne. sikäläisittäin tunnettu kivijalkakauppa pitäs olla kyseessä. jännää.
Kyllä sinne yleensä joutuu ensin maksamaan ja sitten kone lähtee liikkeelle.Tuo hampurissa asuva kaveri on myös vienyt rahat kun olen hänelle lähettänyt jos sopivan matkan päässä hampurista.siinäpä ne vaihtoehdot oikeastaan on jos et ite mene paikanpäälle.

GTS

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 391
Vs: maatalouskoneen tuonti saksasta
no niin. tekstiviestiin vastasivat ja selvittävät rahtia :P kertokaa käytännöistä! missä vaiheessa maksetaan jne. sikäläisittäin tunnettu kivijalkakauppa pitäs olla kyseessä. jännää.
Kyllä sinne yleensä joutuu ensin maksamaan ja sitten kone lähtee liikkeelle.Tuo hampurissa asuva kaveri on myös vienyt rahat kun olen hänelle lähettänyt jos sopivan matkan päässä hampurista.siinäpä ne vaihtoehdot oikeastaan on jos et ite mene paikanpäälle.

Mulla on onneksi ollu vielä niin hyviä kavereita etteivät ole rahoja vieneet.  ;D ;D  ;)   

Highlander

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 418
Vs: maatalouskoneen tuonti saksasta
Mulla on just tulossa rekallinen etukuormain työvälineitä ja itse ostin karhottimen huutokaupasta molemmat kuormat ihan pohjois saksasta. Nyt vaan sattui silleen ettei se pienekkään mitenkään pieneksi korkeutta meinaa jäädä 3.7m et alle 3 pitäs saada ja meinaa siksi rahti karata käsistä. Aattelin vielä yhden Amazonen Pagasuksen siihen kyytiin ottaa. vai onko jollain jotain pientä. 2.5 metriä on toisessa ja 7-4.5 olis ehkä toisessa autossa. 5 numeroon oon jo soittanu sakuissa ja aina sysää mut seuraavalle. Jouko Pasi on muuten yksi kuka tota saksa konsultointia tekee ihan työkseen että häntä käyttäisin jos enklanti ei vastapuolelta luonnistu.