Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe uus jäsen  (Luettu 22265 kertaa)

verkutsooni

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 89
Vs: uus jäsen
harmaa -52 petrol
ferguson 35  -59 standard
MF 35x   -62 perkins
MF 65 mk 2  -62
MF 185 MP -74  AT6.354 n.200hv
MF 188 MP -76
MF 3090 T -89
MF 5445    -05 120 hv
mahtuuko raatiin mukaan?
saatan olla fanaattinen joten varokaa valtran miehet.
 :o


No luulis noin hyvällä rivistöllä mahtuvan  8) itelläkin verku perhe sai tänä syksynä perheen lisäystä. Eli nykyään perheeseen kuuluu:
135
175 MP (tulee tällä viikolla)
690-2 Turbo
3060E Turbo
3095 (tuli pari viikkoa sitten)
6180

niin ja 186 puimuri sekä 15:n kovapaalain  :D

Viimeksi muokattu: 11.12.07 - klo:18:11 kirjoittanut verkutsooni

mike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1809
Vs: uus jäsen
Emmä pysty kommentoimaan enää mitään,mä oon kuulemma lyöny pääni bossin naftapumppuun,mä en pysty trollaan enään enkä aiheuttaan pahennusta.Siirryn asia linjalle.
"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"

handetonttu

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 618
  • talvi yllätti autoilijat
Vs: uus jäsen
Emmä pysty kommentoimaan enää mitään,mä oon kuulemma lyöny pääni bossin naftapumppuun,mä en pysty trollaan enään enkä aiheuttaan pahennusta.Siirryn asia linjalle.
jonkunlaista edistystä sekin tietysti olis.
allekirjoittanut

Mycase

  • Vieras
Vs: uus jäsen
Meidän kylän pelloilla kaikki ajaa vihreillä traktoreilla. Hommien täytyy hoitua eikä vaan nysvätä...

Valmet455

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 18
Vs: uus jäsen
Täälä päin jyllää luotettavuus,laatu ja voima,,,,,,Fendt&Valtra&MF

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8398
Vs: uus jäsen
Täälläpäin on enemmistö Deutseista hytittömiä ja Fendit on kaikki Tukon myymiä. ;)
Mystinen kesälaatumies

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: uus jäsen
Täälä päin jyllää luotettavuus,laatu ja voima,,,,,,Fendt&Valtra&MF

       Täällä päin on 'for ever' näkynyt vain yksi fentti ja siitäkin oli seurauksena avioero. Sen sijaan muutama Valtra tuossa hurraa rehupaaleja. Juuri olin yhden sellaisn fanaattisen omistajan kanssa äijäreissulla. Kaveri käy muuten avannossa kolme kertaa viikossa jäähdyttelemässä itseään. Liekö stressiä vai innostusta.   Verkuja on harvakseen siellä täällä, paitsi meillä sellainen kasautuma. Natikoita eli DaavidBarauneja sitten enemmän.

powercontrol

  • Vieras
Vs: uus jäsen
harmaa -52 petrol
ferguson 35  -59 standard
MF 35x   -62 perkins
MF 65 mk 2  -62
MF 185 MP -74  AT6.354 n.200hv
MF 188 MP -76
MF 3090 T -89
MF 5445    -05 120 hv
mahtuuko raatiin mukaan?
saatan olla fanaattinen joten varokaa valtran miehet.
 :o

Täällä taas yksi  fanaattinen lisää.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             
MF 35 -59
MF 185 -76
MF 690 -85
MF 3070 -89
MF 3080 -88
MF 3080 T -92
MF 6180 -95        Ja lisää on tulossa.

Reino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 581
  • Hämeen hitain.
Vs: uus jäsen
harmaa -52 petrol
ferguson 35  -59 standard
MF 35x   -62 perkins
MF 65 mk 2  -62
MF 185 MP -74  AT6.354 n.200hv
MF 188 MP -76
MF 3090 T -89
MF 5445    -05 120 hv
mahtuuko raatiin mukaan?
saatan olla fanaattinen joten varokaa valtran miehet.
 :o



Jos fergu joutuu pajalle, niin on varakoneita valmiina...?

mike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1809
Vs: uus jäsen
    harmaa -52 petrol
    ferguson 35  -59 standard
    MF 35x   -62 perkins
    MF 65 mk 2  -62
    MF 185 MP -74  AT6.354 n.200hv
    MF 188 MP -76
    MF 3090 T -89
    MF 5445    -05 120 hv
    mahtuuko raatiin mukaan?
    saatan olla fanaattinen joten varokaa valtran miehet.
     :o

    Täällä taas yksi  fanaattinen lisää.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             
    MF 35 -59
    MF 185 -76
    MF 690 -85
    MF 3070 -89
    MF 3080 -88
    MF 3080 T -92
    MF 6180 -95        Ja lisää on tulossa.
                               
    No johan on kalusto.Vinkkinä älä liikaa paukuta henkseleitä,tulee takas.Kyllä minua ainakin on täällä kaltoin kohdeltu. :D
    "ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"

    mike

    • Agronetin kehitysryhmä
    • Konkari
    • Jäsenryhmäluokka:
    • Viestejä: 1809
    Vs: uus jäsen


           Mulla on yks naapuri jolla on Valmetti.  Meillä on aina hiukan juttua avantosaunassa Verkuista ja Velmuteista.  Viime talvena  pidin valmetin pipoa löylyssä, mutten saanut V-kuumetta sittenkään.  Tänä talvena pidän Verkun lippistä, niin katsotaan onko ensi kesäksi uudenkiiltävä Massikka pihalla.  Voi olla, että olen rokotettu jo vauvana (s.56) tuohon tiettyyn merkkiin, kun en ole saanut muita ostettua.
             Vaihdelootat ja moottorit on kestäny hyvin  noilla meidän tunneilla. Vain 35:een on remppa tehty motskaan.  Renkaita, öljyä ja suodattimia joutuu vaihtamaan silloin tällöin ja hiukan sähköliittimiä pitää 3095:ssa kitkutella, niin meno jatkuu.
             Naapurin uuteen Velmuttiin sen sijaan kutsutaan vähän päästä joku tehyläinen kirurgiseeraamaan. Sanoo sitä hualtamiseks.


    [/quote]
    Ootteko Hande saunonu? ;D

    Minkä sortin vergun tilasit? Dyna vt?
    "ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"

    handetonttu

    • Aktiivi
    • Jäsenryhmäluokka:
    • Viestejä: 618
    • talvi yllätti autoilijat
    Vs: uus jäsen

    joo kyllä meilläkin sauna on...

    valmutti kannassa on oltu nyt reilu vuosikymmen, että vieraita muut merkit ei ole. Ei ole rokotuksia mihinkään merkkiin saatu.
    muistelen että tällä ajalla on valmettia korjattu niin, että yhdet tiivisteet nappikytkimen silinteriin; vaihtokoneena tulleeseen 900:seen jarrulevyt (takuu), -04 uutena tulleeseen tööhön yks keinukytkin ja tuulilasinpyyhkijän moottori takuuseen.
    aivan, niistä ensimmäisistä jäi muutamat vaihdekepin päät käteen. Aika surkeita.

    allekirjoittanut

    landehande

    • Agronetin kehitysryhmä
    • Mestari
    • Jäsenryhmäluokka:
    • Viestejä: 5390
    • verkuilla tulevaisuuteen
    Vs: uus jäsen


           Mulla on yks naapuri jolla on Valmetti.  Meillä on aina hiukan juttua avantosaunassa Verkuista ja Velmuteista.  Viime talvena  pidin valmetin pipoa löylyssä, mutten saanut V-kuumetta sittenkään.  Tänä talvena pidän Verkun lippistä, niin katsotaan onko ensi kesäksi uudenkiiltävä Massikka pihalla.  Voi olla, että olen rokotettu jo vauvana (s.56) tuohon tiettyyn merkkiin, kun en ole saanut muita ostettua.
             Vaihdelootat ja moottorit on kestäny hyvin  noilla meidän tunneilla. Vain 35:een on remppa tehty motskaan.  Renkaita, öljyä ja suodattimia joutuu vaihtamaan silloin tällöin ja hiukan sähköliittimiä pitää 3095:ssa kitkutella, niin meno jatkuu.
             Naapurin uuteen Velmuttiin sen sijaan kutsutaan vähän päästä joku tehyläinen kirurgiseeraamaan. Sanoo sitä hualtamiseks.


    Ootteko Hande saunonu? ;D

    Minkä sortin vergun tilasit? Dyna vt?
    [/quote]

            *Justiin tulin avantosaunomasta. Valmettikaveri oli myös siellä.  Kaveri oli juuri tänään käynyt pyytämässä pari vuotta vanhan Velmun vaihtamiseksi uuteen tarjousta.  En nyt mallia muista, mutta 65000 ögöä oli hinta kuormaimen kanssa hinta ja välraha vanhaan reilut 22000 eukkoa.  Itse tyydyin ostamaan häneltä MF 690:een käytetyt takarenkaat 16.9-34, 491 oiroo plus alvi. Kaupasta ostan eturenkaat, 220 oiroo sis alvi. Mielestäni ajelen ko Verkutsoonilla hamaan eläkkeeseen asti. Tämä perkkinssonintauti kun ei parane koskaan.
    t:Han