Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Lomitus tulee kalliiksi  (Luettu 29009 kertaa)

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Suhteellisuudentajun puutetta Auliksella......
On melkoisen kallis rehellisten veronmaksajien maksama tuki kotieläintiloille....pois Sosiaali- ja Terveysministeriön budjettivaroista. 
.Suhteellisuudentajua Sinulla Aulis & kumppanit ei ole ollenkaan...Lomituspalvelut ovat entistä tärkeämpiä, ja TE "voimakolmikkolaiset" ette lomaoikeutta meiltä vielä vie....

   Tämä lomitussysteemi on Breznevin ajoilta. Saavutetusta edustahan ei kukaan luovu. On aivan selvä asia.
   Se että joku on erimieltä ja saa olla erimieltä, kuuluu demokratiaan. Tämä erimielisyys ei kuulu keskustalaiseen kulttuuriin ,koska kepu ei ole puolue vaan hurmosliike :D

Loordi Fordson

  • Vieras
Vs: Suhteellisuudentajun puutetta Auliksella......
On melkoisen kallis rehellisten veronmaksajien maksama tuki kotieläintiloille....pois Sosiaali- ja Terveysministeriön budjettivaroista. 
.Suhteellisuudentajua Sinulla Aulis & kumppanit ei ole ollenkaan...Lomituspalvelut ovat entistä tärkeämpiä, ja TE "voimakolmikkolaiset" ette lomaoikeutta meiltä vielä vie....

   Tämä lomitussysteemi on Breznevin ajoilta. Saavutetusta edustahan ei kukaan luovu. On aivan selvä asia.
   Se että joku on erimieltä ja saa olla erimieltä, kuuluu demokratiaan. Tämä erimielisyys ei kuulu keskustalaiseen kulttuuriin ,koska kepu ei ole puolue vaan hurmosliike :D
Minä en oo kyllä Brezneviä kumartanu, onko se meillä ollu Suomessa töissä ??? Laita vaan kolikkoja Loordin lomituslippaasen Sepe ;D ;D ;D

milkboi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4541
  • Kiima ja kateus.Ne maailmaa pyörittää.
Vs: Lomitus tulee kalliiksi
KAKON hyvät maatalousteot osa yksi:lomituspäivän lisäys ;D
On se hienoo...lehmät lypsää yötä päivää,pyhät arjet,,,ja kustannukset laukkaaa!Pessimisti ei pety.

juumassi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2927
  • Kuolema kuittaa univelat.
Vs: Lomitus tulee kalliiksi
KAKON hyvät maatalousteot osa yksi:lomituspäivän lisäys ;D

KAKOn ainoa hyvä päätös hallituksessa ;D   ;D  ;D

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Pois
Kyllä ne ovat pois... vanhusten hoidosta, terkkareista, opetustoimesta... ja ties mistä mihin niitä tarvittaisiin oikeasti - yritystoiminnassa on tapana kustantaa menot yritystoiminnan tuotolla... ei verorahoilla - oliko uutinen  ???

Miksi noihin pannaan verorahoja, jokainenhan voisi kustantaa itse hoitonsa ja opiskelunsa!

Juuri noin. Auliskin lienee samaa mieltä.

Viimeksi muokattu: 28.12.07 - klo:15:12 kirjoittanut Luomujussi

Aulis Anttila

  • Vieras
Kustantaminen
Kyllä ne ovat pois... vanhusten hoidosta, terkkareista, opetustoimesta... ja ties mistä mihin niitä tarvittaisiin oikeasti - yritystoiminnassa on tapana kustantaa menot yritystoiminnan tuotolla... ei verorahoilla - oliko uutinen  ???
Miksi noihin pannaan verorahoja, jokainenhan voisi kustantaa itse hoitonsa ja opiskelunsa!

Onhan se niinkin... minulla vaan on sosiaalinen mielenlaatu... kun en ole kepulainen  :P

Aulis Anttila

  • Vieras
Höh
Kyllä ne ovat pois... vanhusten hoidosta, terkkareista, opetustoimesta... ja ties mistä mihin niitä tarvittaisiin oikeasti - yritystoiminnassa on tapana kustantaa menot yritystoiminnan tuotolla... ei verorahoilla - oliko uutinen  ???
Miksi noihin pannaan verorahoja, jokainenhan voisi kustantaa itse hoitonsa ja opiskelunsa!
Juuri noin. Aulis lienee samaa mieltä.

Höh  :o

Aulis Anttila

  • Vieras
Hyvä päätös
KAKON hyvät maatalousteot osa yksi:lomituspäivän lisäys ;D
KAKOn ainoa hyvä päätös hallituksessa ;D   ;D  ;D

Ei se ainoa ole... se on kompromissi  :D   :P

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Kustantaminen
Onhan se niinkin... minulla vaan on sosiaalinen mielenlaatu...

Tarkoitit kai sosialistista mielenlaatua??

Aulis Anttila

  • Vieras
Tarkoittaminen
Onhan se niinkin... minulla vaan on sosiaalinen mielenlaatu...
Tarkoitit kai sosialistista mielenlaatua??

No en... en ole kepulainen... eli agraarisosialisti  :P

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Lomitus tulee kalliiksi
kunnon ihmisiltä - veronmaksajilta 

***Huonomuistinen kun olen, niin...voisitko vielä täsmentää kumpaan ryhmään itse kuuluitkaan?
Kui mää ain olen paras?

Aulis Anttila

  • Vieras
Vastaus
kunnon ihmisiltä - veronmaksajilta 

***Huonomuistinen kun olen, niin...voisitko vielä täsmentää kumpaan ryhmään itse kuuluitkaan?

Molempiin  :P  :P  :P

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Lomitus tulee kalliiksi
kunnon ihmisiltä - veronmaksajilta 

***Huonomuistinen kun olen, niin...voisitko vielä täsmentää kumpaan ryhmään itse kuuluitkaan?

Onko asia vieläkään selvinnyt  ;D

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Vastaus
kunnon ihmisiltä - veronmaksajilta 

***Huonomuistinen kun olen, niin...voisitko vielä täsmentää kumpaan ryhmään itse kuuluitkaan?

Molempiin  :P  :P  :P

Epäilen, ettet kumpaankaan ????
Vanha järjestöjyrä, joka on aina ryypännyt ja syönyt jonkun toisen piikkiin ....
Vähän kuten tämä Merisalo, vaikka se jotakin joskus itse maksaisikin, niin rahat se on kumminkin jostakin kähminyt ...

Aulis Anttila

  • Vieras
Onnen lahjat...
kunnon ihmisiltä - veronmaksajilta 
***Huonomuistinen kun olen, niin...voisitko vielä täsmentää kumpaan ryhmään itse kuuluitkaan?
Molempiin  :P  :P  :P

Epäilen, ettet kumpaankaan ???? Vanha järjestöjyrä, joka on aina ryypännyt ja syönyt jonkun toisen piikkiin .... Vähän kuten tämä Merisalo, vaikka se jotakin joskus itse maksaisikin, niin rahat se on kumminkin jostakin kähminyt ...

Kaikki ei aina mee tasan  ::) ::)   :P :P