Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Töiden myynti  (Luettu 8523 kertaa)

vms1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6759
  • Pitäisiköhän teksti edes joskus oikolukea.
Töiden myynti
Miten on milestänne paras ilmoittaa eri palveluista. Jonkinverroin olisi mahdollisuutta laajentaa reviiriä ja haluaisin tietää että mistä todennäköisimmin potenttiaaliset asiakkaat näkee ilmoituksen. Ei tekisi mieli saastuttaa kaikki lehdet ja nettipalstat ilmoituksilla. Käyttäisikö esimerkiksi maatilanisännät jo kookkelia hakuna jos ettii esim paalainurakoitsijaa tai kivenkeruuta.

(pahoittelen mahdollisesti mainokselta haiskahtavaa kirjoitusta mutta en osannut muutenkaan asiaa esittää)
Älä usko sitä mitä agrosta luet, mutta muista kertoa se naapurille.

Hyvä jos puoletkaan totta.

Maataloudella on mahdollisuus tulla miljonääriksi.............

jos on miljardööri aloittaessa.

Valtramies

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 549
Vs: Töiden myynti
Eiku nyt vaan esittelet ittes tyyliin: Hei mä oon vms1 ja oon ensimmäisenä maailmas keksiny alkaan keräähän kiviä ja paalaahan rehua. Sitte kun joku sulta jotain kysyy, niin vänkäät niin p*rkeleesti takasi. Se on vissiin sitä parasta mainosta, ainaki jos kirveskauppaan on uskominen ;D

Savotoija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 323
Vs: Töiden myynti
Mää ainakin netistä etin ihan ekana  :P

Eli yksinkertaiset kotisivut pystyyn   ::)
Voittajat oppivat toisilta, häviäjät eivät opi keneltäkään, ja keskinkertaiset oppivat itseltään.

Reiskako

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 214
  • Omat maat on armahimmat, Omat metsät mieluisimmat.
Vs: Töiden myynti
Mitä kustantaa kivenkeruu hehtaarilta tai tunnilta sielläpäin?

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Töiden myynti
Nettisivut pystyyn vaan. Ei siellä mitään sen ihmeellisempää tarvii olla kuin toiminta-alue, yhteystiedot ja työt jota tarjoat. Sitten huolehdit hakukoneoptimoinnista että sut löydetään oikeilla hakusanoilla.

Porukka myy töitään ihan liian vähän. Huoltomiehet ja muut on hyvä esimerkki, mä olen kuullut moneta hyvästä huoltomiehestä, mutta kun niiden yhteystietoja ei löydy mistään, niin on jäänyt käyttämättä.
Nothing is Something Worth Doing

vms1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6759
  • Pitäisiköhän teksti edes joskus oikolukea.
Vs: Töiden myynti
Mitä kustantaa kivenkeruu hehtaarilta tai tunnilta sielläpäin?

Tossa olen ensi kevään /kesän hinnastoksi ajatellu 90+ alv/h ja matkat päälle 1,5 ekua km. hyvin äestettyä kuivaa ja tasaista peltoa tulee paljon valmista mutta jotain epätasaista raiviota paljon vähemmän. Koneena nelimetrinen konskilde.
Älä usko sitä mitä agrosta luet, mutta muista kertoa se naapurille.

Hyvä jos puoletkaan totta.

Maataloudella on mahdollisuus tulla miljonääriksi.............

jos on miljardööri aloittaessa.

Savotoija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 323
Vs: Töiden myynti
Huh! Toivottavasti tämän kylän kivenkerääjä ei lue agroo... 4m kivipekka ja 70€/h
Voittajat oppivat toisilta, häviäjät eivät opi keneltäkään, ja keskinkertaiset oppivat itseltään.

junttieinari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4698
  • Savo savolaisille!
Vs: Töiden myynti
Huh! Toivottavasti tämän kylän kivenkerääjä ei lue agroo... 4m kivipekka ja 70€/h
Jukottimella on pakko pitää kovempaa taksaa, kun piikki- yms.remontti kulut ovat kovemmat. 8)
Kieltämättä tuo 70 €/h kuulostaa kyllä enempi talkootyöltä.
"Jos fundamentalistien kanssa pystyisi keskustelemaan järkevästi, ei maailmassa olisi fundamentalisteja."
                                                       -Tuomas Holopainen-

vms1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6759
  • Pitäisiköhän teksti edes joskus oikolukea.
Vs: Töiden myynti
Tolla koneella on kyllä paljon hehtaarin ja kahden kohteita jotka menee tunnissa valmiiksi. Tällaisten tekemisissä ei paljoa hymyilytä jos ei sitä satastakaan saa siitä että käy jossain 10 km päässä pyörähtämässä jossain pellolla. Kauheasti ei lämmitä jos aikaa menee 4 tuntia ja se satanen jää käteen.
Älä usko sitä mitä agrosta luet, mutta muista kertoa se naapurille.

Hyvä jos puoletkaan totta.

Maataloudella on mahdollisuus tulla miljonääriksi.............

jos on miljardööri aloittaessa.

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Töiden myynti
Tolla koneella on kyllä paljon hehtaarin ja kahden kohteita jotka menee tunnissa valmiiksi. Tällaisten tekemisissä ei paljoa hymyilytä jos ei sitä satastakaan saa siitä että käy jossain 10 km päässä pyörähtämässä jossain pellolla. Kauheasti ei lämmitä jos aikaa menee 4 tuntia ja se satanen jää käteen.

eikö siirto maksa :o
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Lumiukko

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 60
Vs: Töiden myynti
Tolla koneella on kyllä paljon hehtaarin ja kahden kohteita jotka menee tunnissa valmiiksi. Tällaisten tekemisissä ei paljoa hymyilytä jos ei sitä satastakaan saa siitä että käy jossain 10 km päässä pyörähtämässä jossain pellolla. Kauheasti ei lämmitä jos aikaa menee 4 tuntia ja se satanen jää käteen.

eikö siirto maksa :o

Kyllä ilmeisesti maksaa. Mutta hymy olisi kaukana, jos ei maksaisi. :)

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Töiden myynti
Eiku nyt vaan esittelet ittes tyyliin: Hei mä oon vms1 ja oon ensimmäisenä maailmas keksiny alkaan keräähän kiviä ja paalaahan rehua. Sitte kun joku sulta jotain kysyy, niin vänkäät niin p*rkeleesti takasi. Se on vissiin sitä parasta mainosta, ainaki jos kirveskauppaan on uskominen ;D

 Yksi tärkeä asia on muistaa haukkua asiakkaiden ymmärtämyksen taso lähes imbesilliä vastaavaan luokkaan! Itseä on myös tärkeä ylistää tyyliin: "Pääsen todennäköisesti historian kirjoihin keksimällä että kiviä voi kerätä myös vastapäivään lohkolla kiertäen. Tuhansia vuosia ihmiset ovat kiertäneet lohkojaan myötäpäivään , mutta minä itse kierrän vastapäivään. Tällä tyylillä vähennetään maan gravitaatiovoimien vaikutusta kivien lentorataan niiden tippuessa säiliöön."
   Hinta kannattaa asettaa heti tasolle 400 e/tunti ettei tarvi niin paljoa keräillä saadakseen saman tuloksen ja jää aikaa *****illa asiakkaille lisää!  ;D ;D
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Töiden myynti


Työmaalle kannattaa ilmestyä kunnon kaatokännissä :o
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

JASS

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 159
Vs: Töiden myynti


 Yksi tärkeä asia on muistaa haukkua asiakkaiden ymmärtämyksen taso lähes imbesilliä vastaavaan luokkaan! Itseä on myös tärkeä ylistää tyyliin: "Pääsen todennäköisesti historian kirjoihin keksimällä että kiviä voi kerätä myös vastapäivään lohkolla kiertäen. Tuhansia vuosia ihmiset ovat kiertäneet lohkojaan myötäpäivään , mutta minä itse kierrän vastapäivään. Tällä tyylillä vähennetään maan gravitaatiovoimien vaikutusta kivien lentorataan niiden tippuessa säiliöön."
   Hinta kannattaa asettaa heti tasolle 400 e/tunti ettei tarvi niin paljoa keräillä saadakseen saman tuloksen ja jää aikaa *****illa asiakkaille lisää!  ;D ;D
[/quote]
  trauma,tarvitsee vertaistukiryhmän.
(tartte sitä joka väliin,tana)

Raudanmaa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 443
  • Sympaattinen ?
Vs: Töiden myynti
Nettisivut pystyyn vaan. Ei siellä mitään sen ihmeellisempää tarvii olla kuin toiminta-alue, yhteystiedot ja työt jota tarjoat. Sitten huolehdit hakukoneoptimoinnista että sut löydetään oikeilla hakusanoilla.

Porukka myy töitään ihan liian vähän. Huoltomiehet ja muut on hyvä esimerkki, mä olen kuullut moneta hyvästä huoltomiehestä, mutta kun niiden yhteystietoja ei löydy mistään, niin on jäänyt käyttämättä.
Voi olla niin että hyvillä huoltomiehillä puhelin soi ihan tarpeeks ilman nettimainontaakin.
sielussani tumma laulu helää..............