Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vitsejä... Lisätkää hyviä..  (Luettu 987883 kertaa)

Aulis Anttila

  • Vieras
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Talvisotaa edeltäneet neuvottelut olivat kariutuneet Moskovassa, ja suomalaisvaltuuskunta oli lähdössä. Paasikivi kysyi Molotovilta, kuinka monta miestä Neuvostoliitto aikoi Suomea vastan lähettää?
- Miljoonan verran, vastasi Molotov ylimielisesti.
- Niinkö monta, Paasikivi ihmetteli... me odotimme vain korkeintaan puolta miljoonaa... tuota... voisinko käyttää puhelinta?
- Sopiihan se, kenelle aiotte soittaa, Molotov kysyi.
- Ilmoitan Mannerheimille ja Airolle, että jakavat joka miehelle toiset viisi patruunaa.

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Erittäin vanha ja huono, mutta ajankohtainen eli voi-aiheinen vitsi  :-[

Kumpi on parempi  "voi *****!"  vai  "margariini *****!"?
-margariini *****, se levittyy myös kylmänä  :-[
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Aulis Anttila

  • Vieras
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Mies meni baariin ja tilasi baarimikolta kolme viskiä. Saatuaan lasit eteensä, mies kumosi viskit naamaansa peräjälkeen ja poistui baarista. Sama toistui seuraavana päivänä samaan aikaan. Kun mies kolmantena päivänä tuli baariin, taas samaan aikaan ja teki saman tilauksen, ei baarimikko malttanut olla kysymättä:
– Anteeksi, en haluaisi tunkeilla eikä asia minulle mitenkään kuulu, mutta ihmettelen vaan, kun tulette joka päivä samaan aikaan juomaan kolme viskiä ja poistutte saman tien, ettekä kuitenkaan
vaikuta miltään ryyppyveikolta.
– Katsokaas, selitys on aivan yksinkertainen. Minulla on kaksi veljeä, toinen asuu New Yorkissa ja toinen Los Angelesissa ja olemme kovin läheisiä toisillemme. Olemme sopineet että menemme
joka päivä samaan aikaan baariin ja nostamme maljat toisillemme. Tällä tavalla voimme ikään kuin olla hetken yhdessä. Kului puoli vuotta ja joka päivä mies oli tullut samaan aikaan
juomaan kolme viskiä. Sitten eräänä päivänä mies tuli jälleen baariin mutta tilasi ainoastaan kaksi viskiä. Baarimikko oli hieman ihmeissään ja uteliaisuus alkoi vaivata häntä. Täytettyään
kaksi lasia hän ei voinut hillitä uteliaisuuttaan:
– Anteeksi, en haluaisi tunkeilla eikä asia minulle mitenkään kuulu, mutta olette joka päivä tulleet samaan aikaan juomaan kolme viskiä, mutta nyt tilasitte vain kaksi. Ei kai vaan mitään ikävää
ole tapahtunut veljillenne?
– Ei suinkaan, mies vastasi iloisesti. Selitys on yksinkertainen, minä olen lopettanut juomisen.

Aulis Anttila

  • Vieras
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Kepulainen apteekkari juoksee kadulle työläis-asiakkaan perässä, saa tämän kiinni ja selittää huohottaen: "Anteeksi nyt kamalasti, mutta myin teille äsken paketin rotanmyrkkyä, vaikka te pyysitte päänsärkylääkettä."
Työläiskurja lievästi järkyttyneenä: "No olipa todella hyvä, että totesitte erehdyksen ja saitte minut kiinni!"
Apteekkari: "Niin oli; löin kassaan päänsärkylääkkeen hinnan, mutta rotanmyrkky on puolitoista euroa kalliimpaa!"

Aulis Anttila

  • Vieras
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Erään valtakunnallisen aamulehden tutkiva zurnalisti oli kuullut, että Kepulandiassa
palloilee... kuinka tuon nyt sanoisi... hieman eriskummallista porukkaa. Asia kiinnosti
tuota zurnalistia, ja pian hän jo kävelikin Kepulandian "pääkadulla" jututtamassa alkuasukkaita.
Pari tyyppiä kertoi hänelle aivan erityisen rohkeasta miehestä, joka oli eräällä tavalla koko kylän ylpeys. Zurnalisti löysikin tyypin, ja kysyi tältä, onko tämä todellakin Kepulandian rohkein henkilö?
- ÖÖh, öhöm, tuota...pelkäänpä pahoin olevani.

pullanpyörittäjä

  • Vieras

Aulis Anttila

  • Vieras
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Mikä on puliukko savoksi ?
- Pöhheikön pohheemi  ::)

yks.9

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2741
  • apunimimerkkiä v#tuttaa : )
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Mikä on puliukko savoksi ?
- Pöhheikön pohheemi  ::)
....ja lähdeviitettä kaipaillaan tuohon edelliseen

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Mikä on puliukko savoksi ?
- Pöhheikön pohheemi  ::)

espan  puistossa  lienee  sitten,,,,  kokkoomuksen  mannekiini ;)

pullanpyörittäjä

  • Vieras
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..

Aulis Anttila

  • Vieras
Ruuneperi...
Mikä on puliukko savoksi ?
- Pöhheikön pohheemi  ::)
espan  puistossa  lienee  sitten,,,,  kokkoomuksen  mannekiini ;)

Ei Ruuneperi oo  :P

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Ruuneperi...
Mikä on puliukko savoksi ?
- Pöhheikön pohheemi  ::)
espan  puistossa  lienee  sitten,,,,  kokkoomuksen  mannekiini ;)

Ei Ruuneperi oo  :P

ei  ookkaa ,,,,,se   on onnistuneen maahanmuuttajan näköiskuva

ruunaperin  isoäidin  äiti  oli  juutalainen  8)

pullanpyörittäjä

  • Vieras

Aulis Anttila

  • Vieras
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Kepulaisveltto soittaa pojalleen Ouluun pari päivää ennen joulua.
- En haluais millään pilata sinun jouluasi, mutta minun täytyy kertoa sinulle, että äitisi ja minä olemme päättäneet erota. 45 vuoden kärsimys saa riittää.
- Mitä sinä puhut isä? huutaa poika luuriin.
- Ei me tulla toimeen enää keskenämme enkä minä jaksa puhua siitä sen enempää. Soita siskollesi Helsinkiin ja kerro uutinen, minä en jaksa. Poika soittaa siskolleen, joka suorastaan räjähtää puhelimeen.
- Ei ikinä, ei ne saa erota. Minä otan tämän hoitaakseni. Tytär soittaa välittömästi isälleen ja sanoo määrätietoisesti:
- Isä, ette te saa erota! Älkää tehkö mitään ennen kuin tulemme! Isä sulkee puhelimen ja kääntyy vaimonsa puoleen:
-Se on järjestetty. Molemmat tulee tänne jouluksi ja maksavat matkansa itse.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Aulis Ahtaaja työntyi työpaikalleen vaivalloisesti kello 10:00 aamulla. "Mitäs tänne kuuluu", hän tiedusteli tovereiltaan samalla kolmansia loiventavia XOP konjakkejaan naukkaillen.

"BB-talon dildot saapuivat juuri satamaan", vastasivat AY-karjalaiset yhtenä kuorona rahapussejaan ja helevetinmoisia mahojaan pidellen matkallaan kah*****nilta lounastunnille, kiireessä ennen lakkoon ryhtymistään.