Kaveri kertoi, että pojallaan uusi Skoda Octavia ,bensamalli, 1,4 litranen, ajettu 18 000 km...alkoi moottori kolisemaan ja merkkivalo palamaan. Soitti huoltoon ja sieltä sanottiin, että " niissä on ollu sitä vikaa, juu...moottoreita vaihdettu paljonkin alle 30 000 kilometrissä..." Tuttavan firmalla kaksi uutta Transportteria, molemmilla ajettu alle 40 000 ja toisssa vaihdettu pallonivelet, etup. laakerit, niveliä, toisessa vaan ...joo, vaan etup. laakerit ja yks pallonivel. Näitä esimerkkejä on useempiakin. Onko tämänpäivän autot tosiaan noin pas...kaa?
Lainaus käyttäjältä: Puuha-Pete - 12.11.15 - klo:18:29 Kaveri kertoi, että pojallaan uusi Skoda Octavia ,bensamalli, 1,4 litranen, ajettu 18 000 km...alkoi moottori kolisemaan ja merkkivalo palamaan. Soitti huoltoon ja sieltä sanottiin, että " niissä on ollu sitä vikaa, juu...moottoreita vaihdettu paljonkin alle 30 000 kilometrissä..." Tuttavan firmalla kaksi uutta Transportteria, molemmilla ajettu alle 40 000 ja toisssa vaihdettu pallonivelet, etup. laakerit, niveliä, toisessa vaan ...joo, vaan etup. laakerit ja yks pallonivel. Näitä esimerkkejä on useempiakin. Onko tämänpäivän autot tosiaan noin pas...kaa? Eikö teidän päähän uppoa, että Vag on paska-autoja suoltava konserni. Muutenkin kaikki alle 1.8 moottorit pitäisi kieltää.
tulipa tuossa hajettua tojo paikalliselta pajalta syys huollosta... vaihettu kaikki öölit ja laitettu uutta hausevaa pakoputkea alle, nyt menis katastuksesta että heilahtais... ja on niiiiiin herkkä taas ajaa että... kyllä autossa sähköllä toimivina riittää valot ja ratio. muuta ei tartte!
Lainaus käyttäjältä: Oksa - 13.11.15 - klo:16:46tulipa tuossa hajettua tojo paikalliselta pajalta syys huollosta... vaihettu kaikki öölit ja laitettu uutta hausevaa pakoputkea alle, nyt menis katastuksesta että heilahtais... ja on niiiiiin herkkä taas ajaa että... kyllä autossa sähköllä toimivina riittää valot ja ratio. muuta ei tartte!Talvisin on kyllä lämmityslaite kiva.Ja sateella pyyhkijät.Ja liikkeellelähties startti
Lainaus käyttäjältä: Dr.Who - 13.11.15 - klo:11:00kuskit kävi kuumana ja mimmit vielä kuumempana
kuskit kävi kuumana ja mimmit vielä kuumempana
Lainaus käyttäjältä: turkki - 13.11.15 - klo:12:58Lainaus käyttäjältä: Dr.Who - 13.11.15 - klo:11:00kuskit kävi kuumana ja mimmit vielä kuumempana Ja kuule ,,,,,,,,,, tää on tosi tarinaa. ei ollut kylmä -30 asteen pakkasessakaan vw kuplan takapenkillä. Ikkunat hiukan huurtui .Kupla kyllä oli yhtä jäykkä kuin kuskilla.............
Lainaus käyttäjältä: Varjo79 - 13.11.15 - klo:11:30Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 13.11.15 - klo:07:57Lainaus käyttäjältä: Oksa - 13.11.15 - klo:07:52just ja latukkaan pystyy sentäs itekin tekeemään jotain.... jopa isoakin mutta meneppä avaamaan nykykoslien konepeltiä niin jo tulee koodia!!!!Siks pitää olla tällainenTolla voi lisäksi pelata CoC:ia Juu ja Starri ja vag comi ja muuta semmosta Sitte kun nuo testerit vielä toimis edes joskus ni niistä olis apuakin ehkä. Mutta eihän niilä koskaan saa yhteyttä auton boxseihin kun ne on aina niin hapettunu jokapaikasta että ei TOIMI!Tuossa laitteessa on se harvinainen piirre, että se kyllä toimii Maksoi kyllä yli 600€, joten on sen syytäkin toimia. Mut viittä eri merkkiä on tullut skannailtua nyt muutamassa kuukaudessa.
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 13.11.15 - klo:07:57Lainaus käyttäjältä: Oksa - 13.11.15 - klo:07:52just ja latukkaan pystyy sentäs itekin tekeemään jotain.... jopa isoakin mutta meneppä avaamaan nykykoslien konepeltiä niin jo tulee koodia!!!!Siks pitää olla tällainenTolla voi lisäksi pelata CoC:ia Juu ja Starri ja vag comi ja muuta semmosta Sitte kun nuo testerit vielä toimis edes joskus ni niistä olis apuakin ehkä. Mutta eihän niilä koskaan saa yhteyttä auton boxseihin kun ne on aina niin hapettunu jokapaikasta että ei TOIMI!
Lainaus käyttäjältä: Oksa - 13.11.15 - klo:07:52just ja latukkaan pystyy sentäs itekin tekeemään jotain.... jopa isoakin mutta meneppä avaamaan nykykoslien konepeltiä niin jo tulee koodia!!!!Siks pitää olla tällainenTolla voi lisäksi pelata CoC:ia
just ja latukkaan pystyy sentäs itekin tekeemään jotain.... jopa isoakin mutta meneppä avaamaan nykykoslien konepeltiä niin jo tulee koodia!!!!
Viimeksi muokattu: 13.11.15 - klo:20:48 kirjoittanut Varjo79
Itse en kaipaa katkojan kärkiä, kaasutinmoottoria, automaattiryyppyä, kahdessa vuodessa ruostuvia pakoputkia enkä huonoja perussähkölaitteita tai "kynttilävaloja". 80-90 luvun "turvallisessakin" peltilehmässä kuolee aina, jos mikä tahansa alle 10v auto tulee keulaan, lukuunottamatta ehkä mopoautoa. Perusmallitkin kulkevat yli 200km/h ja kiihtyykö mikään enää alle 10s nollasta sataan? Itsekin kakkiksella (Golf II) autoilun aloittaneena voisin nostalgiamielessä hyvin säilyneen Gti:n tms entisöidä harrasteeksi.Egr:t DPF:t ym voi ongelmien ilmettyä halutessaan hoitaa häiritsemästä. Ehkä nämä ureamoottorit henkilöautoissa ovat jo vähän liikaa. Tienpäällä tulee oltua reilut 35tkm vuodessa ja vielä päästöhuijausmoottorilla. Kehitys vain kehittyy ja jotain pikkuvikoja voi tulla samalla häiritsemään.
Itse en kaipaa katkojan kärkiä, kaasutinmoottoria, automaattiryyppyä, kahdessa vuodessa ruostuvia pakoputkia enkä huonoja perussähkölaitteita tai "kynttilävaloja". 80-90 luvun "turvallisessakin" peltilehmässä kuolee aina, jos mikä tahansa alle 10v auto tulee keulaan, lukuunottamatta ehkä mopoautoa. Perusmallitkin kulkevat yli 200km/h ja kiihtyykö mikään enää alle 10s nollasta sataan? Itsekin kakkiksella (Golf II) autoilun aloittaneena voisin nostalgiamielessä hyvin säilyneen Gti:n tms entisöidä harrasteeksi.