Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Rohkeita poikia tällä palstalla !  (Luettu 19889 kertaa)

jf

  • Vieras
Vs: Rohkeita poikia tällä palstalla !
ylipäälliköltä on pyyhepaperi lopussa. ;)

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Rohkeita poikia tällä palstalla !
Teille lapsukaisille pidän ketjun vielä jos lupaatte käyttäytyä kiltisti.Ei saa nimitellä toisia !  ;D
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52012
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Rohkeita poikia tällä palstalla !
Teille lapsukaisille pidän ketjun vielä jos lupaatte käyttäytyä kiltisti.Ei saa nimitellä toisia !  ;D

Kakkapää SAS. Pissahousu olet.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Rohkeita poikia tällä palstalla !
Jos vielä jatkat SKN tuota räivää kielenkäyttöä joudut nurkkaan oitis. ;D
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52012
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Rohkeita poikia tällä palstalla !
Jos vielä jatkat SKN tuota räivää kielenkäyttöä joudut nurkkaan oitis. ;D

Hörökorva. Nakkisormi. Kierosilmä. Holkkihammas. Lättäjalka.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Rohkeita poikia tällä palstalla !
eiköös niitä pitänyt olla seitsemän. niitäpähän patjoja.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Rohkeita poikia tällä palstalla !

Hahaa, mulla, tai siis lapsilla, on tuollainen sänky, patjat ja nukke...  ;D ;D
Nothing is Something Worth Doing

jf

  • Vieras
Vs: Rohkeita poikia tällä palstalla !
Teille lapsukaisille pidän ketjun vielä jos lupaatte käyttäytyä kiltisti.Ei saa nimitellä toisia !  ;D
Viestejä:
    5573 (2,463 viestiä per päivä)
Oma teksti:
    Agronetin kehitysryhmän Ylipäällikkö.
Karma:
    +955/-1180
Ikä
että se siitä nimittelystä,minä mainitsin vain herra ylipäällikön nimen en ole nimittänyt SAS sia ylipäälliköksi,

se joka itsensä ylentää,se alennetaan on vanha sanonta muistappa se.

lynx700500

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 425
Vs: Rohkeita poikia tällä palstalla !
Eniten ihmetyttää miten joillakin on aikaa osallistua lähes joka keskusteluun. Eikö niitä töitä pitäis tehdä niin ei tarvis kokoajan valittaa siitä että hommat ei kannata?

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Rohkeita poikia tällä palstalla !
Teille lapsukaisille pidän ketjun vielä jos lupaatte käyttäytyä kiltisti.Ei saa nimitellä toisia !  ;D
Viestejä:
    5573 (2,463 viestiä per päivä)
Oma teksti:
    Agronetin kehitysryhmän Ylipäällikkö.
Karma:
    +955/-1180
Ikä
että se siitä nimittelystä,minä mainitsin vain herra ylipäällikön nimen en ole nimittänyt SAS sia ylipäälliköksi,

se joka itsensä ylentää,se alennetaan on vanha sanonta muistappa se.

 Pellehän se on koko ukko.  :)
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Rohkeita poikia tällä palstalla !
Eniten ihmetyttää miten joillakin on aikaa osallistua lähes joka keskusteluun. Eikö niitä töitä pitäis tehdä niin ei tarvis kokoajan valittaa siitä että hommat ei kannata?
Olekko nää tosissas huolissas mun töistä? Vai kadehditko mun joutilasta aikaa? ;)
En ole ulkoistanut töitäni, mutta jos tässä hetken kahvikupin seurassa istahdan en usko,että se on keneltäkään pois. Voinhan tietenkin siirtyä telkkarin seuraan niin et huomaa minun lusmuilevan. >:(

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Rohkeita poikia tällä palstalla !
Eniten ihmetyttää miten joillakin on aikaa osallistua lähes joka keskusteluun. Eikö niitä töitä pitäis tehdä niin ei tarvis kokoajan valittaa siitä että hommat ei kannata?
Olekko nää tosissas huolissas mun töistä? Vai kadehditko mun joutilasta aikaa? ;)
En ole ulkoistanut töitäni, mutta jos tässä hetken kahvikupin seurassa istahdan en usko,että se on keneltäkään pois. Voinhan tietenkin siirtyä telkkarin seuraan niin et huomaa minun lusmuilevan. >:(
Sitä tässä kanssa ihmetellään – eikö siellä navetalla ole mitään homma kun tänne pitää vongata – lehmän hännät vois ainaskin pestä :-\
   cría cuervos y te sacarán los ojos

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52012
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Rohkeita poikia tällä palstalla !
Eniten ihmetyttää miten joillakin on aikaa osallistua lähes joka keskusteluun. Eikö niitä töitä pitäis tehdä niin ei tarvis kokoajan valittaa siitä että hommat ei kannata?
Olekko nää tosissas huolissas mun töistä? Vai kadehditko mun joutilasta aikaa? ;)
En ole ulkoistanut töitäni, mutta jos tässä hetken kahvikupin seurassa istahdan en usko,että se on keneltäkään pois. Voinhan tietenkin siirtyä telkkarin seuraan niin et huomaa minun lusmuilevan. >:(

Harrastus työnä? Onks kliffampaa? ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

navettapiika

  • Vieras
Vs: Rohkeita poikia tällä palstalla !
On vain turhan aikaa vievä tuo harrastus. ;D Ja halvempikin sais mokoma olla. :( Meinaa tässä muu elämä kärsiä. :P

jf

  • Vieras
Vs: Rohkeita poikia tällä palstalla !
harrastukset vie aikaa ja jopa maksaakin ei siitä mihinkään pääse,wat so here vai kuin se meni eli kukin taaplaa tyylillään ja perästä kuuluu sanoi torven tekijä.