Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vuoden Agronetttiläinen -äänestys  (Luettu 16445 kertaa)

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Vuoden Agronetttiläinen -äänestys
Kannattaa olla tarkkana millaisia öljyjä käyttää ;D

Sanoppa muuta! Edelliset öljyt riitti n. 100 viestiin asti, sitten loppui meno kuin seinään. Oliskohan ollut liian liukkaat öljyt? ???
It ain't over till the fat lady sings

meedio

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1174
Vs: Vuoden Agronetttiläinen -äänestys
Kannattaa olla tarkkana millaisia öljyjä käyttää ;D

Hyvä voitelu, se on monessa hommassa se tärkein asia! Lämmittävillä öljyillä saa vaikka sorkkiksenkin hommat luistamaan, juurihan hän mainitsi, ettei oikein lämpene!! Ei muuta kuin talvilaadun lämmitysöljyä vaan vehkeisiin.......

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Vuoden Agronetttiläinen -äänestys
Kannattaa olla tarkkana millaisia öljyjä käyttää ;D

Hyvä voitelu, se on monessa hommassa se tärkein asia! Lämmittävillä öljyillä saa vaikka sorkkiksenkin hommat luistamaan, juurihan hän mainitsi, ettei oikein lämpene!! Ei muuta kuin talvilaadun lämmitysöljyä vaan vehkeisiin.......

Vaan kuka on se rohkea mies, joka uskaltautuu sorkkiksen vehkeitä öljyämään? Peltojenviljliä tietysti, mutta jos ei satu olemaan käytettävissä?
It ain't over till the fat lady sings

Heikki

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 154
Vs: Vuoden Agronetttiläinen -äänestys
Eihän tässä nyt hirveesti ole epäselvää:

HEIKKI VIPUKIRVES!!
HEIKKI VIPUKIRVES!!
HEIKKI VIPUKIRVES!!
HEIKKI VIPUKIRVES!!
HEIKKI VIPUKIRVES!!
HEIKKI VIPUKIRVES[/size]

Kuka muu on yhtä paljon aiheuttanut "keskustelua?"  Kyllähän tämä omahyväisyyden perikuva, kaikkien jänkkääjien äiti, lähes 50000 lukukertaa "keksinnöllään" poikinut supersankari on pakko äänestää ykköseksi. Sitä vääntöä kesti sentään lähes 11 kuukautta!! Ehdottomasti ääni Sipoon pienelle, suurelle lentäjämiehelle. 

 Laitan vielä hymiöitä perään:  :) ;) :D ;D >:( :( :o 8) ??? ::) :P :-[ :-X :-\ :-* :'(

Kiitoksia tästä antamastasi suosion osoituksesta.
Taitaa olla ensimmäinen sinun taholtasi. Kaikki edelliset ovatkin olleet sellaisia, että niistä ei juurikaan pisteitä voi jaella.
Nythän on näin, että eihän kukaan voi itsekseen kinastella, en ainakaan minä.
Keskustelut ovatkin rönsyilleert laidasta laitaan ja usein niissä tapauksissa, kun ei ole riittänyt ymmärrystä, tai kun se alas ampumisen meininki on vienyt voiton, niin silloin keskustelun taso ei ole kovinkaan korkealle yltänyt.
Olen kuitenkin koettanut kirjoittaa joten kuten sivistyneesti lankeamatta suoriin solvauksiin ja kunnianloukkauksiin.
Voihan olla, että hyvän mielikuvituksen omaava lukija on saattanut löytää kaikenlaista viestiä rivien välistä.
Usea on ollut kovin huolissaan minun toimeentulostani ja käynyt neuvomaan minua. Kiitoksia niistä kaikista vinkeistä, ei vaan ole tullut ainoatakaan realistista neuvoa siitä, kuinka saadut neuvot toteutetaan.Niinpä olenkin kulkenut omia polkujani ja vastannut myös tekemisistäni.
Muutama on matkan varrella huutanut "äitiä apuun", koska Heikki on heittänyt hiekkaa silmille.
niinpä "äiti" onkin sitten suuressa viisaudessaan poistanut joitakin Heikin kommenteja, josta johtuen keskustelujen kokonaisuus on jäänyt vajaaksi.
Kuluvan vuoden Helmikuun alussa poistettiin kokonainen keskustelu, joka sekin keräsi vajaassa kuukaudessa noin 30000 lukukertaa.
Totesin hiljakkoin, että Vipukirves on tavalla, tai toisella mainittu 56 Agronetin eri keskustelupalstalla. (Haku VIPUKIRVES)
Näiden sivujen yhteenlaskettu kävijämäärä on yli 413000.
Kiitos siitä teille kaikille. Tietoa on mennyt eteenpäin ja kenties joku joskus heikkona hetkenään voi niellä ylpeytensä ja hankkii sellaisen itselleen. Eihän se Vipukirverstä huononna, olen minä itse sitten millainen hyvänsä.
Tervetuloa tutustumaan, niin Vipukirveeseen kuin minuunkin, uskon, että se nykyinen käsitys saatta kovastikin vielä muuttua.
Esitän tässä sellaisen, vaikkapa Joulutoivomuksen: Toivottavasti voitaisi suhtautua asiallisemmin niihin aiheisiin, mistä kirjoitellaan.
Sitten vielä Joulusatu:
Olipa kerran hyvin kauan sitten joukko viisaita miehiä istuskelemassa Plataanipuun alla. Väittelivät siitä, onko maapallo litteä tai pyöreä. Enemmistö oli ehdottomasti sitä mieltä, että se on litteä. Aristoteles oli kuitenkin eri mieltä ja kuinkas siinä sitten lopulta kävikään?
Toivotan kaikille lukijoille turvallista ja hauskaa Joulua.
 :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

realisti

  • Vieras
Vs: Vuoden Agronetttiläinen -äänestys
Kylmis on aina yhtä asiallinen, livenä ja webissä.

Ääni siis kylmikselle.

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12234
  • Virolaista kiitos!
Vs: Vuoden Agronetttiläinen -äänestys
Joutui maanpakoon, tiesi wikipedia.

Hyvin vaikuttavia tilastotietoja Vipukirveestä. Voisi kuvitella, että tämä on kohta tunnetumpi brändi kuin Fiskarssin kirves.

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12234
  • Virolaista kiitos!
Vs: Vuoden Agronetttiläinen -äänestys
Kylmis on aina yhtä asiallinen, livenä ja webissä.

Ääni siis kylmikselle.
Nyt olen kyllä aivan hämilläni :D
Ei voi sanoa kuin, Kiitos.

nänninnyplääjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2954
Vs: Vuoden Agronetttiläinen -äänestys
Joutui maanpakoon, tiesi wikipedia.

Hyvin vaikuttavia tilastotietoja Vipukirveestä. Voisi kuvitella, että tämä on kohta tunnetumpi brändi kuin Fiskarssin kirves.
kylmis saa mun äänen ku vaihtaa ostoskäyttäytymistään maitotuotteiden kohdalla..  ;D ;D
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12234
  • Virolaista kiitos!
Vs: Vuoden Agronetttiläinen -äänestys
Emmää ny ihan kaikkiin vedätyksiin jaksa lähteä mukaan. Ensin maitomerkki ja sitten kylvinkone, kyl mää niin tiiän nää kuviot :P

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Vuoden Agronetttiläinen -äänestys
Eihän tässä nyt hirveesti ole epäselvää:

HEIKKI VIPUKIRVES!!
HEIKKI VIPUKIRVES!!
HEIKKI VIPUKIRVES!!
HEIKKI VIPUKIRVES!!
HEIKKI VIPUKIRVES!!
HEIKKI VIPUKIRVES[/size]

Kuka muu on yhtä paljon aiheuttanut "keskustelua?"  Kyllähän tämä omahyväisyyden perikuva, kaikkien jänkkääjien äiti, lähes 50000 lukukertaa "keksinnöllään" poikinut supersankari on pakko äänestää ykköseksi. Sitä vääntöä kesti sentään lähes 11 kuukautta!! Ehdottomasti ääni Sipoon pienelle, suurelle lentäjämiehelle. 

 Laitan vielä hymiöitä perään:  :) ;) :D ;D >:( :( :o 8) ??? ::) :P :-[ :-X :-\ :-* :'(

Kiitoksia tästä antamastasi suosion osoituksesta.
Taitaa olla ensimmäinen sinun taholtasi. Kaikki edelliset ovatkin olleet sellaisia, että niistä ei juurikaan pisteitä voi jaella.
Nythän on näin, että eihän kukaan voi itsekseen kinastella, en ainakaan minä.
Keskustelut ovatkin rönsyilleert laidasta laitaan ja usein niissä tapauksissa, kun ei ole riittänyt ymmärrystä, tai kun se alas ampumisen meininki on vienyt voiton, niin silloin keskustelun taso ei ole kovinkaan korkealle yltänyt.
Olen kuitenkin koettanut kirjoittaa joten kuten sivistyneesti lankeamatta suoriin solvauksiin ja kunnianloukkauksiin.
Voihan olla, että hyvän mielikuvituksen omaava lukija on saattanut löytää kaikenlaista viestiä rivien välistä.
Usea on ollut kovin huolissaan minun toimeentulostani ja käynyt neuvomaan minua. Kiitoksia niistä kaikista vinkeistä, ei vaan ole tullut ainoatakaan realistista neuvoa siitä, kuinka saadut neuvot toteutetaan.Niinpä olenkin kulkenut omia polkujani ja vastannut myös tekemisistäni.
Muutama on matkan varrella huutanut "äitiä apuun", koska Heikki on heittänyt hiekkaa silmille.
niinpä "äiti" onkin sitten suuressa viisaudessaan poistanut joitakin Heikin kommenteja, josta johtuen keskustelujen kokonaisuus on jäänyt vajaaksi.
Kuluvan vuoden Helmikuun alussa poistettiin kokonainen keskustelu, joka sekin keräsi vajaassa kuukaudessa noin 30000 lukukertaa.
Totesin hiljakkoin, että Vipukirves on tavalla, tai toisella mainittu 56 Agronetin eri keskustelupalstalla. (Haku VIPUKIRVES)
Näiden sivujen yhteenlaskettu kävijämäärä on yli 413000.
Kiitos siitä teille kaikille. Tietoa on mennyt eteenpäin ja kenties joku joskus heikkona hetkenään voi niellä ylpeytensä ja hankkii sellaisen itselleen. Eihän se Vipukirverstä huononna, olen minä itse sitten millainen hyvänsä.
Tervetuloa tutustumaan, niin Vipukirveeseen kuin minuunkin, uskon, että se nykyinen käsitys saatta kovastikin vielä muuttua.
Esitän tässä sellaisen, vaikkapa Joulutoivomuksen: Toivottavasti voitaisi suhtautua asiallisemmin niihin aiheisiin, mistä kirjoitellaan.
Sitten vielä Joulusatu:
Olipa kerran hyvin kauan sitten joukko viisaita miehiä istuskelemassa Plataanipuun alla. Väittelivät siitä, onko maapallo litteä tai pyöreä. Enemmistö oli ehdottomasti sitä mieltä, että se on litteä. Aristoteles oli kuitenkin eri mieltä ja kuinkas siinä sitten lopulta kävikään?
Toivotan kaikille lukijoille turvallista ja hauskaa Joulua.
 :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

 "Onneksi Vipukirveestä jauhaminen on loppu." Heikki ei nyt ihan taida muistaa, että olen monessa viestissäni kehunutkin sinua ja tuotettasi, mutta itse et ole halunut niitä ylistäviä sanoja lukea/tiedostaa.
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Vuoden Agronetttiläinen -äänestys
Eihän tässä nyt hirveesti ole epäselvää:

HEIKKI VIPUKIRVES!!
HEIKKI VIPUKIRVES!!
HEIKKI VIPUKIRVES!!
HEIKKI VIPUKIRVES!!
HEIKKI VIPUKIRVES!!
HEIKKI VIPUKIRVES[/size]

Kuka muu on yhtä paljon aiheuttanut "keskustelua?"  Kyllähän tämä omahyväisyyden perikuva, kaikkien jänkkääjien äiti, lähes 50000 lukukertaa "keksinnöllään" poikinut supersankari on pakko äänestää ykköseksi. Sitä vääntöä kesti sentään lähes 11 kuukautta!! Ehdottomasti ääni Sipoon pienelle, suurelle lentäjämiehelle. 

 Laitan vielä hymiöitä perään:  :) ;) :D ;D >:( :( :o 8) ??? ::) :P :-[ :-X :-\ :-* :'(

Kiitoksia tästä antamastasi suosion osoituksesta.
Taitaa olla ensimmäinen sinun taholtasi. Kaikki edelliset ovatkin olleet sellaisia, että niistä ei juurikaan pisteitä voi jaella.
Nythän on näin, että eihän kukaan voi itsekseen kinastella, en ainakaan minä.
Keskustelut ovatkin rönsyilleert laidasta laitaan ja usein niissä tapauksissa, kun ei ole riittänyt ymmärrystä, tai kun se alas ampumisen meininki on vienyt voiton, niin silloin keskustelun taso ei ole kovinkaan korkealle yltänyt.
Olen kuitenkin koettanut kirjoittaa joten kuten sivistyneesti lankeamatta suoriin solvauksiin ja kunnianloukkauksiin.
Voihan olla, että hyvän mielikuvituksen omaava lukija on saattanut löytää kaikenlaista viestiä rivien välistä.
Usea on ollut kovin huolissaan minun toimeentulostani ja käynyt neuvomaan minua. Kiitoksia niistä kaikista vinkeistä, ei vaan ole tullut ainoatakaan realistista neuvoa siitä, kuinka saadut neuvot toteutetaan.Niinpä olenkin kulkenut omia polkujani ja vastannut myös tekemisistäni.
Muutama on matkan varrella huutanut "äitiä apuun", koska Heikki on heittänyt hiekkaa silmille.
niinpä "äiti" onkin sitten suuressa viisaudessaan poistanut joitakin Heikin kommenteja, josta johtuen keskustelujen kokonaisuus on jäänyt vajaaksi.
Kuluvan vuoden Helmikuun alussa poistettiin kokonainen keskustelu, joka sekin keräsi vajaassa kuukaudessa noin 30000 lukukertaa.
Totesin hiljakkoin, että Vipukirves on tavalla, tai toisella mainittu 56 Agronetin eri keskustelupalstalla. (Haku VIPUKIRVES)
Näiden sivujen yhteenlaskettu kävijämäärä on yli 413000.
Kiitos siitä teille kaikille. Tietoa on mennyt eteenpäin ja kenties joku joskus heikkona hetkenään voi niellä ylpeytensä ja hankkii sellaisen itselleen. Eihän se Vipukirverstä huononna, olen minä itse sitten millainen hyvänsä.
Tervetuloa tutustumaan, niin Vipukirveeseen kuin minuunkin, uskon, että se nykyinen käsitys saatta kovastikin vielä muuttua.
Esitän tässä sellaisen, vaikkapa Joulutoivomuksen: Toivottavasti voitaisi suhtautua asiallisemmin niihin aiheisiin, mistä kirjoitellaan.
Sitten vielä Joulusatu:
Olipa kerran hyvin kauan sitten joukko viisaita miehiä istuskelemassa Plataanipuun alla. Väittelivät siitä, onko maapallo litteä tai pyöreä. Enemmistö oli ehdottomasti sitä mieltä, että se on litteä. Aristoteles oli kuitenkin eri mieltä ja kuinkas siinä sitten lopulta kävikään?
Toivotan kaikille lukijoille turvallista ja hauskaa Joulua.
 :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

 "Onneksi Vipukirveestä jauhaminen on loppu." Heikki ei nyt ihan taida muistaa, että olen monessa viestissäni kehunutkin sinua ja tuotettasi, mutta itse et ole halunut niitä ylistäviä sanoja lukea/tiedostaa.
Sulla on varmaan joku komppleksi tota vipukirvestä kohtaan .

Lisätään vitustasi : Vipukirves on yksi parhaimmista kirveistä . Ens kesä niit myyrään paljon .  8)
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Vuoden Agronetttiläinen -äänestys
 Sorkkiksella on jonkinasteinen lukihäiriö: "Lisätään vitustasi" ja sitten se : "vituiletko?"  Edit: Sitten on näköjään vielä: "E hallitus osaa.."   Vähän kun hiljennät sorkkakeisari tahtia ja luet ajatuksella tekstisi läpi, niin ei ihan noin usein tulisi kirjoitusvirheitä.

 Sorkkishan on tunnetusti  surullisen kuuluisan Vipuheikin, tämän Agronetin Don Quijoten uskollisin aseenkantaja, Sancho Panza.  ;D

Viimeksi muokattu: 22.12.12 - klo:20:47 kirjoittanut hvinnamo

Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Vuoden Agronetttiläinen -äänestys
Sorkkiksella on jonkinasteinen lukihäiriö: "Lisätään vitustasi" ja sitten se : "vituiletko?"  Edit: Sitten on näköjään vielä: "E hallitus osaa.."   Vähän kun hiljennät sorkkakeisari tahtia ja luet ajatuksella tekstisi läpi, niin ei ihan noin usein tulisi kirjoitusvirheitä.

 Sorkkishan on tunnetusti  surullisen kuuluisan Vipuheikin, tämän Agronetin Don Quijoten uskollisin aseenkantaja, Sancho Panza.  ;D
Satu rumasta ankanpoikasesta on saanut uuden version : Olipa kerran Fentti jonka rekisterti tunnus oli : Belarus vm 71
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12234
  • Virolaista kiitos!
Vs: Vuoden Agronetttiläinen -äänestys
"Lisätään vitustasi"
Tulkitsen tämän niin, että sorkkis kuvittelee Hvinnamon olevan nainen.
Voi pitää paikkansakin ???

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Vuoden Agronetttiläinen -äänestys
Sorkkiksella on jonkinasteinen lukihäiriö: "Lisätään vitustasi" ja sitten se : "vituiletko?"  Edit: Sitten on näköjään vielä: "E hallitus osaa.."   Vähän kun hiljennät sorkkakeisari tahtia ja luet ajatuksella tekstisi läpi, niin ei ihan noin usein tulisi kirjoitusvirheitä.

 Sorkkishan on tunnetusti  surullisen kuuluisan Vipuheikin, tämän Agronetin Don Quijoten uskollisin aseenkantaja, Sancho Panza.  ;D
Satu rumasta ankanpoikasesta on saanut uuden version : Olipa kerran Fentti jonka rekisterti tunnus oli : Belarus vm 71

 Justiin pääsin kehumasta sun kirjoitustaitojasi. Sitten heti pölähtää: rekisterti tunnus.  Että onneks olkoon!  ;D ;D
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.