Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Teknisen kehityksen huippu  (Luettu 23629 kertaa)

hl

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1304
  • kyllä lähtee..
Vs: Teknisen kehityksen huippu
onkos jd kovin peräpainoinen ku kylillä kuiskitaan ja kysellään lisäpainotelineitä... kait koskee vain trak. ilman ek:ta. valtraahan haukutaan kovin etupainoseks. massikka taitaa olla tässä tapauksessa kovin neutraali
EI TUA JONTIKKA MIKÄÄ KEVYT NOKKANNNE OO, MUUTOON VAA HANKKIVAT JÄRKIJÄÄ NUA ETUNOSTOLAITTEET JA PARINTONNIN PUNTIN NOKKAA ETTE LÄHÄRE LENTOO!


  hyvin tuo 6320 kantaa 1200kg kultivaattoria vaikka on pelkkä kuormain nokassa mutta perse on keviä kun kuormaimella nostellaa harjaa  :P
6420 jd  kantaa 3 metristä hevan nostolaite muokkaria mukisematta, etukuormain tosin on mutta varustelevy tyhjänä ;D ;D (samoin etupainot puuttuu)
ja pohjoiset päälle..

PigBoss

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 168
  • Aina on oksan ottajia, kun on kuusen kaatajia
Vs: Teknisen kehityksen huippu
Aivan uunituoretta tietoa! Kuulin varmalta taholta, Valtra on paras traktorimerkki. ;D
Aika menee arvellessa, päivät päätä käännellessä.

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: Teknisen kehityksen huippu
onkos jd kovin peräpainoinen ku kylillä kuiskitaan ja kysellään lisäpainotelineitä... kait koskee vain trak. ilman ek:ta. valtraahan haukutaan kovin etupainoseks. massikka taitaa olla tässä tapauksessa kovin neutraali
EI TUA JONTIKKA MIKÄÄ KEVYT NOKKANNNE OO, MUUTOON VAA HANKKIVAT JÄRKIJÄÄ NUA ETUNOSTOLAITTEET JA PARINTONNIN PUNTIN NOKKAA ETTE LÄHÄRE LENTOO!


  hyvin tuo 6320 kantaa 1200kg kultivaattoria vaikka on pelkkä kuormain nokassa mutta perse on keviä kun kuormaimella nostellaa harjaa  :P
6420 jd  kantaa 3 metristä hevan nostolaite muokkaria mukisematta, etukuormain tosin on mutta varustelevy tyhjänä ;D ;D (samoin etupainot puuttuu)

Ottaa siitä sitten selvää... 5465 ilman etukuormainta käsitteli nelisiipistä paluuauraa ongelmitta, ja nykyisellä 5465:lla kuormainhommis ei oo tarvinnu takapainoa käyttää.  Ihan ilmiselvä neutraali sitten.
tethering holes to their concave windings

oltsik

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 738
Vs: Teknisen kehityksen huippu
onkos jd kovin peräpainoinen ku kylillä kuiskitaan ja kysellään lisäpainotelineitä... kait koskee vain trak. ilman ek:ta. valtraahan haukutaan kovin etupainoseks. massikka taitaa olla tässä tapauksessa kovin neutraali
EI TUA JONTIKKA MIKÄÄ KEVYT NOKKANNNE OO, MUUTOON VAA HANKKIVAT JÄRKIJÄÄ NUA ETUNOSTOLAITTEET JA PARINTONNIN PUNTIN NOKKAA ETTE LÄHÄRE LENTOO!


  hyvin tuo 6320 kantaa 1200kg kultivaattoria vaikka on pelkkä kuormain nokassa mutta perse on keviä kun kuormaimella nostellaa harjaa  :P
6420 jd  kantaa 3 metristä hevan nostolaite muokkaria mukisematta, etukuormain tosin on mutta varustelevy tyhjänä ;D ;D (samoin etupainot puuttuu)

Ottaa siitä sitten selvää... 5465 ilman etukuormainta käsitteli nelisiipistä paluuauraa ongelmitta, ja nykyisellä 5465:lla kuormainhommis ei oo tarvinnu takapainoa käyttää.  Ihan ilmiselvä neutraali sitten.

Kevytkeulanen se on, kuuspyttynen 10-sarjalainen etutassut liki ilmassa kun perässä Potilan nostolaiteäes, SK 450 tyypiltään. Äjes taitaa painaa rapiat 1000 kg, painopiste tosin etäällä ::) Mut 500 kg keulapainoja auttoi asiaan ja kasvoi vetotehotkin mukavasti. Mielestäni kevytkeulaisuus on paree kuin kevytperäisyys

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: Teknisen kehityksen huippu
Mitähän haittaa on kevyestä nokasta ???Nokkapuntit antaa kivasti suojaa etupäähän ja kuormaajan kans ei tule liian etupainoiseksi.

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Teknisen kehityksen huippu
Mitähän haittaa on kevyestä nokasta ???Nokkapuntit antaa kivasti suojaa etupäähän ja kuormaajan kans ei tule liian etupainoiseksi.

juu samaa itsekkin ihmetellyt ja kevyestä traktorista saa painavan mutta päinvastoin on paha touhuta  ;D

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: Teknisen kehityksen huippu
onkos jd kovin peräpainoinen ku kylillä kuiskitaan ja kysellään lisäpainotelineitä... kait koskee vain trak. ilman ek:ta. valtraahan haukutaan kovin etupainoseks. massikka taitaa olla tässä tapauksessa kovin neutraali
EI TUA JONTIKKA MIKÄÄ KEVYT NOKKANNNE OO, MUUTOON VAA HANKKIVAT JÄRKIJÄÄ NUA ETUNOSTOLAITTEET JA PARINTONNIN PUNTIN NOKKAA ETTE LÄHÄRE LENTOO!


  hyvin tuo 6320 kantaa 1200kg kultivaattoria vaikka on pelkkä kuormain nokassa mutta perse on keviä kun kuormaimella nostellaa harjaa  :P
6420 jd  kantaa 3 metristä hevan nostolaite muokkaria mukisematta, etukuormain tosin on mutta varustelevy tyhjänä ;D ;D (samoin etupainot puuttuu)

Ottaa siitä sitten selvää... 5465 ilman etukuormainta käsitteli nelisiipistä paluuauraa ongelmitta, ja nykyisellä 5465:lla kuormainhommis ei oo tarvinnu takapainoa käyttää.  Ihan ilmiselvä neutraali sitten.

Kevytkeulanen se on, kuuspyttynen 10-sarjalainen etutassut liki ilmassa kun perässä Potilan nostolaiteäes, SK 450 tyypiltään. Äjes taitaa painaa rapiat 1000 kg, painopiste tosin etäällä ::) Mut 500 kg keulapainoja auttoi asiaan ja kasvoi vetotehotkin mukavasti. Mielestäni kevytkeulaisuus on paree kuin kevytperäisyys
Niin ei toi kuusvitonen nyt niin kauheen kevytkeulainen oo, kun ottaa huomioon, että ES-80 painaa suunnilleen 1400 eikä painopiste oo vetokartun kohdalla. On totta, että kevyen keulan kans pärjää helpommin kuin kevyen perän kans. Mites se menikään se herja valluista? Peräpää kevyt silloin kun ei sais olla ja keula kevyt silloon, ku pitäs pysyy maas...
tethering holes to their concave windings

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26132
  • vastustan
Vs: Teknisen kehityksen huippu
suolla vallulla saa kiertää ympyrää muiden merkkien ympärillä ja nauraa makeasti ku ne ui... että on siitä iloa ku on sekkä nokka että perä keveitä
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Teknisen kehityksen huippu
suolla vallulla saa kiertää ympyrää muiden merkkien ympärillä ja nauraa makeasti ku ne ui... että on siitä iloa ku on sekkä nokka että perä keveitä
kyllä sekin sinne uppoo samalla tavalla tai oikeastaan nokka edellä  :o

hl

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1304
  • kyllä lähtee..
Vs: Teknisen kehityksen huippu
suolla vallulla saa kiertää ympyrää muiden merkkien ympärillä ja nauraa makeasti ku ne ui... että on siitä iloa ku on sekkä nokka että perä keveitä
kyllä sekin sinne uppoo samalla tavalla tai oikeastaan nokka edellä  :o
valmeteissa on todettu sitä kaatumatautiakin... vaimitäsenytoli ;D ;D
ja pohjoiset päälle..

wo

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37
Vs: Teknisen kehityksen huippu
FENTTI.