Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe itsenäisyyden muistop. vai itsenäisyysp.  (Luettu 8431 kertaa)

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: itsenäisyyden muistop. vai itsenäisyysp.
***Sulla ja Apilaksella on ihmeellinen pakkomielle ay-liikettä kohtaan. Mistähän tuo kumpuaa?
Pakkomiellekö se on? Onks sitä kans se maajussit_on_luusereita, mitä sä harrastat?

Voihan se pakkomielle olla, muttei se muuta faktoja miksikään. Ammattiyhdistysliike käyttää suomessa isompaa valtaa kuin eduskunta, ja lähes ilman vastuuta. Sä olet vanhana agraarisosialistina solahtanut systeemistä toiseen kuin kala veteen, etkä nää muita vaikutuksia kuin omaan ja kavereiden lompuukin siirtyvät eurot....Kokonaisuus on hukassa.
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

AimoMela

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1172
Vs: itsenäisyyden muistop. vai itsenäisyysp.

Mää oon tajunnu jo kauan sitten, ettei meillä ole varaa itsenäisyyteen silloin, kun valtaa pitää ainalisäämulley-mafia. Se on demokratiaa, enemmistö päättää. Ja luuserit vikisee.

***Sulla ja Apilaksella on ihmeellinen pakkomielle ay-liikettä kohtaan. Mistähän tuo kumpuaa?[/quote]

Onhan noita täällä muitakin? Terminatorilla taitaa olla kaikkein pahin eikä kauaksi jää emo-heikki eikä Aimo Jortikka?

PERSU

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 509
  • HUOMAA ITSENÄISYYS MITALIT
Vs: itsenäisyyden muistop. vai itsenäisyysp.
KIITTÄKÄÄ TÄNÄÄN PUOLUSTUSLAITOSTA JA RESERVIÄ SEKÄ LOTTIA

lavali

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1777
Vs: itsenäisyyden muistop. vai itsenäisyysp.
Iliman muuta vietän 8) viskipullo jo oottaa :P




kumpaa päivää vietät ?


Muistojuhlaa :(

rööri-roope

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1335
Vs: itsenäisyyden muistop. vai itsenäisyysp.

etkä nää muita vaikutuksia kuin omaan ja kavereiden lompuukin siirtyvät eurot....Kokonaisuus on hukassa.
[/quote]

****** Ei ole. Olen osani talkootyöstä yhteiskunnan hyväksi tehnyt. Työtä teen edelleen, mutta en enää talkoilla, se on varma. Te voitte jatkaa niin kauan kuin haluatte.
In vino veritas

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: itsenäisyyden muistop. vai itsenäisyysp.
 Olen osani talkootyöstä yhteiskunnan hyväksi tehnyt. Työtä teen edelleen, mutta en enää talkoilla, se on varma. Te voitte jatkaa niin kauan kuin haluatte.
[/quote]

  Roope on ymmärtänyt asian ytimen,mitähän jos muutkin avaisivat silmiään..

emo-heikki

  • Vieras
Vs: itsenäisyyden muistop. vai itsenäisyysp.

Mää oon tajunnu jo kauan sitten, ettei meillä ole varaa itsenäisyyteen silloin, kun valtaa pitää ainalisäämulley-mafia. Se on demokratiaa, enemmistö päättää. Ja luuserit vikisee.

***Sulla ja Apilaksella on ihmeellinen pakkomielle ay-liikettä kohtaan. Mistähän tuo kumpuaa?

Onhan noita täällä muitakin? Terminatorilla taitaa olla kaikkein pahin eikä kauaksi jää emo-heikki eikä Aimo Jortikka?
[/quote]

Ei mulla ammattiyhdistysliiketta vastaan ole mitään, vaan sitä, että niiden tekemät sopimukset sitoo myös niitä, jotka ei ole minkäänlaisten liittojen jäseniä.