Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Juhani Suomen "kirja"  (Luettu 8453 kertaa)

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Totta ku pläkki
Kepussa ei oo yhtään porvaria. Keskusta on keskustasosialistinen puolue.

Juuri noin... mutta pikemminkin agraarisosialistinen... ja ei puolue vaan hurmosliike  :o  ::)

Määrittele agraarisosialismi. Mikään sanakirja ei tunne kyseistä termiä.

    Sen voi hyvin määritellä kuten kansallissosialismin. Sen sisältöä ei ideologiana määritelty tarkoin, eikä se ollut mikään yhtenäinen aatejärjestelmä, vaan se lähinnä oli Adolf Hitlerin toteuttamaa politiikkaa.
  Sen keskeisintä sisältöä olivat kuitenkin eri ihmisryhmien välinen epätasa-arvo.

    Näinhän kepukin toimii. Räikein esimerkki tästä on juuri kepun maatalouspolitiikka :D

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: Totta ku pläkki
Kepussa ei oo yhtään porvaria. Keskusta on keskustasosialistinen puolue.

Juuri noin... mutta pikemminkin agraarisosialistinen... ja ei puolue vaan hurmosliike  :o  ::)

Määrittele agraarisosialismi. Mikään sanakirja ei tunne kyseistä termiä.

    Sen voi hyvin määritellä kuten kansallissosialismin. Sen sisältöä ei ideologiana määritelty tarkoin, eikä se ollut mikään yhtenäinen aatejärjestelmä, vaan se lähinnä oli Adolf Hitlerin toteuttamaa politiikkaa.
  Sen keskeisintä sisältöä olivat kuitenkin eri ihmisryhmien välinen epätasa-arvo.

    Näinhän kepukin toimii. Räikein esimerkki tästä on juuri kepun maatalouspolitiikka :D

No en minä tiennytkään että a-b alueella viljeliöitten veroprosenti on jo 98%, a-b alueen viljeliöitten vuokraasunto tuloista peritään 90% vero, a-b alueen viljeliöitten siirrot keskitysleireihin on kanssa mennyt minun korvien ohi, siitäkään en ole kuulut mitään että jonkun olisi a-b alueella pakko tuottaa jotain elintarviketta
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Totta ku pläkki
Kepussa ei oo yhtään porvaria. Keskusta on keskustasosialistinen puolue.

Juuri noin... mutta pikemminkin agraarisosialistinen... ja ei puolue vaan hurmosliike  :o  ::)

Määrittele agraarisosialismi. Mikään sanakirja ei tunne kyseistä termiä.

    Sen voi hyvin määritellä kuten kansallissosialismin. Sen sisältöä ei ideologiana määritelty tarkoin, eikä se ollut mikään yhtenäinen aatejärjestelmä, vaan se lähinnä oli Adolf Hitlerin toteuttamaa politiikkaa.
  Sen keskeisintä sisältöä olivat kuitenkin eri ihmisryhmien välinen epätasa-arvo.

    Näinhän kepukin toimii. Räikein esimerkki tästä on juuri kepun maatalouspolitiikka :D

No en minä tiennytkään että a-b alueella viljeliöitten veroprosenti on jo 98%, a-b alueen viljeliöitten vuokraasunto tuloista peritään 90% vero, a-b alueen viljeliöitten siirrot keskitysleireihin on kanssa mennyt minun korvien ohi, siitäkään en ole kuulut mitään että jonkun olisi a-b alueella pakko tuottaa jotain elintarviketta

 Sulla on huono kuulo ja näkö. Mutta hyvä mielikuvitus :D

jooseppi

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 704
Vs: Juhani Suomen "kirja"
Juhani Suomen kirjat kertovat Juhani Suomesta kaiken. Tuo samettiääninen kostaja ei vaikuta ainakaan minuun muuten kuin omalla vastenmielisyydellään........

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Juhani Suomen "kirja"
En ole vielä lukenut kirjaa... esitän arvioni siitä vasta luettuani sen -

****Kuitenkin toit asian esiin.

 en ole kuin Sössö, joka kertoi Kasallisteatterin Tuntemattoman sotilaan olevan roskaa... vaikka hän ei olekaan nähnyt esitystä.

****Roskaahan se on. Täyttä p askaa.
Kui mää ain olen paras?

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Totta ku pläkki
Sen keskeisintä sisältöä olivat kuitenkin eri ihmisryhmien välinen epätasa-arvo.

Sepe on näköjään lueskellut wikipediaa, älä nyt kaikkia wikipedian höpinöitä usko.
   
Lainaus
Näinhän kepukin toimii. Räikein esimerkki tästä on juuri kepun maatalouspolitiikka :D

Vai niin, maataloustukea siis maksetaan poliittisin perustein....itse asiassa ei kovin huono ajatus.

Aulis Anttila

  • Vieras
Ajatus
Sen keskeisintä sisältöä olivat kuitenkin eri ihmisryhmien välinen epätasa-arvo.

Sepe on näköjään lueskellut wikipediaa, älä nyt kaikkia wikipedian höpinöitä usko.
   
Lainaus
Näinhän kepukin toimii. Räikein esimerkki tästä on juuri kepun maatalouspolitiikka :D

Vai niin, maataloustukea siis maksetaan poliittisin perustein....itse asiassa ei kovin huono ajatus.

Juu... ei ku ei... mä kannatan ja  ;D  :D  ;)  ::)