Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Pankinjohtajatko tämän päivän terroristeja?  (Luettu 1647 kertaa)

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
"Nykyisiä ”finanssineroja” voi siis hyvällä syyllä nimittää tämän päivän terroristeiksi
 kun arvioidaan sitä tuhon suuruutta, mitä he ovat ahneudellaan ja toiminnallaan maailmanlaajuisesti aiheuttaneet.

Ruoan ja öljyn hinta ovat nousseet kilpaa jolloin ruoka loppuu ensimmäiseksi kaikkein köyhimmiltä. Esimerkiksi Pohjois-Afrikan levottomuudet saivat alkunsa ruoasta.
Siellä kotitalouden menoista ruokamenot olivat n. puolet. Kun ruoan hinta kaksinkertaistui, ruutitynnyri oli valmis räjähtämään.
Ei auttanut, vaikka IMF oli hetkeä aikaisemmin kehunut näitä maita ”hyvästä taloudenpidosta”.

Osama Bin Laden on nuhteeton kolkkapoika verrattuna investointipankkiireihin. Edesmennyt terroristi ei ole yltänyt lähellekään siihen tuhon, pelon ja epätoivon määrään, jonka investointipankkiirit ovat toiminnallaan aikaansaaneet."

aika suoraa tekstiä :P
http://ariojapelto.blogspot.com/2011/08/pankinjohtajatko-taman-paivan.html

no eu kiimaset politiikot osaltaan mahollistavat tämän
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Pankinjohtajatko tämän päivän terroristeja?
Ruuan hinnalla on merkitystä maissa, kuten pohjois-afrikka, joissa lapsia on joka torpassa vähintään se kymmenen ja töissä käy, jos käy kukaan, niin enintään yksi kaveri, eli isäntä ite, muija on aina kotona punoo lisää vekaroita ...

Sepedeus

  • Vieras
Kuka se sanoikaan?
"Nykyisiä ”finanssineroja” voi siis hyvällä syyllä nimittää tämän päivän terroristeiksi
 kun arvioidaan sitä tuhon suuruutta, mitä he ovat ahneudellaan ja toiminnallaan maailmanlaajuisesti aiheuttaneet.

Ruoan ja öljyn hinta ovat nousseet kilpaa jolloin ruoka loppuu ensimmäiseksi kaikkein köyhimmiltä. Esimerkiksi Pohjois-Afrikan levottomuudet saivat alkunsa ruoasta.
Siellä kotitalouden menoista ruokamenot olivat n. puolet. Kun ruoan hinta kaksinkertaistui, ruutitynnyri oli valmis räjähtämään.
Ei auttanut, vaikka IMF oli hetkeä aikaisemmin kehunut näitä maita ”hyvästä taloudenpidosta”.

Osama Bin Laden on nuhteeton kolkkapoika verrattuna investointipankkiireihin. Edesmennyt terroristi ei ole yltänyt lähellekään siihen tuhon, pelon ja epätoivon määrään, jonka investointipankkiirit ovat toiminnallaan aikaansaaneet."

aika suoraa tekstiä :P
http://ariojapelto.blogspot.com/2011/08/pankinjohtajatko-taman-paivan.html

no eu kiimaset politiikot osaltaan mahollistavat tämän


  Kerran se vaan kirpasee. ;D

Kamikatze

  • Vieras
Vs: Pankinjohtajatko tämän päivän terroristeja?
Tietyssä mielessä ovat ja ne poliitikot jotka ovat mahdollistaneet tätä vapaata markkinataloutta ja uusliberalismia ovat myös yhtä syyllisiä.

Itse olen myös sitä mieltä että maailman rahoitusjärjestelmät ovat jo ihan persiillään .Poliitkot vain yrittävät siirtää kaaosta edemmäs koska riittävää määrää rahaa vain ei ole olemassa jotta rahoitussysteemit saataisiin varmuudella  vakautettua kestävälle pohjalle.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Pankinjohtajatko tämän päivän terroristeja?
Tietyssä mielessä ovat ja ne poliitikot jotka ovat mahdollistaneet tätä vapaata markkinataloutta ja uusliberalismia ovat myös yhtä syyllisiä.

Itse olen myös sitä mieltä että maailman rahoitusjärjestelmät ovat jo ihan persiillään .Poliitkot vain yrittävät siirtää kaaosta edemmäs koska riittävää määrää rahaa vain ei ole olemassa jotta rahoitussysteemit saataisiin varmuudella  vakautettua kestävälle pohjalle.

   Kultakannasta luopuminen mahdollisti tämän järjestelmän ,jossa valuutan takuumiehenä on valtion verotusoikeus.
Ei eurooppa aivan hukassa ole. Kultakanta on vielä 60% Japani 3% Kiina 4,7%  ;D
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kultakanta

Aulis Anttila

  • Vieras
Taidat olla oikeassa...
Itse olen myös sitä mieltä että maailman rahoitusjärjestelmät ovat jo ihan persiillään .Poliitkot vain yrittävät siirtää kaaosta edemmäs koska riittävää määrää rahaa vain ei ole olemassa jotta rahoitussysteemit saataisiin varmuudella  vakautettua kestävälle pohjalle.

Taidat - valitettavasti - olla oikeassa... tai ainakin oikeilla jäljillä   :o :o :o

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Taidat olla oikeassa...
Itse olen myös sitä mieltä että maailman rahoitusjärjestelmät ovat jo ihan persiillään .Poliitkot vain yrittävät siirtää kaaosta edemmäs koska riittävää määrää rahaa vain ei ole olemassa jotta rahoitussysteemit saataisiin varmuudella  vakautettua kestävälle pohjalle.

Taidat - valitettavasti - olla oikeassa... tai ainakin oikeilla jäljillä   :o :o :o

hyvä  aalis   alat  oppia,,,,,pääset  kaatamaan kahvia  soinille  ;D

jeep

  • Vieras
Vs: Pankinjohtajatko tämän päivän terroristeja?
"Nykyisiä ”finanssineroja” voi siis hyvällä syyllä nimittää tämän päivän terroristeiksi
 kun arvioidaan sitä tuhon suuruutta, mitä he ovat ahneudellaan ja toiminnallaan maailmanlaajuisesti aiheuttaneet.

Ruoan ja öljyn hinta ovat nousseet kilpaa jolloin ruoka loppuu ensimmäiseksi kaikkein köyhimmiltä. Esimerkiksi Pohjois-Afrikan levottomuudet saivat alkunsa ruoasta.
Siellä kotitalouden menoista ruokamenot olivat n. puolet. Kun ruoan hinta kaksinkertaistui, ruutitynnyri oli valmis räjähtämään.
Ei auttanut, vaikka IMF oli hetkeä aikaisemmin kehunut näitä maita ”hyvästä taloudenpidosta”.

Osama Bin Laden on nuhteeton kolkkapoika verrattuna investointipankkiireihin. Edesmennyt terroristi ei ole yltänyt lähellekään siihen tuhon, pelon ja epätoivon määrään, jonka investointipankkiirit ovat toiminnallaan aikaansaaneet."

aika suoraa tekstiä :P
http://ariojapelto.blogspot.com/2011/08/pankinjohtajatko-taman-paivan.html

no eu kiimaset politiikot osaltaan mahollistavat tämän

http://www.maailmantalous.net/?q=fi/node/93

jeep

  • Vieras
Vs: Pankinjohtajatko tämän päivän terroristeja?
Pankit luo rahaa tyhjästä ::) ja valtiot tukee vielä niitä.

Sehän vain vaatii, pankkiasiakkaan luottamuksen ;D

Viimeksi muokattu: 06.09.11 - klo:15:01 kirjoittanut jeep

yks.9

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2741
  • apunimimerkkiä v#tuttaa : )
Vs: Taidat olla oikeassa...
Itse olen myös sitä mieltä että maailman rahoitusjärjestelmät ovat jo ihan persiillään .Poliitkot vain yrittävät siirtää kaaosta edemmäs koska riittävää määrää rahaa vain ei ole olemassa jotta rahoitussysteemit saataisiin varmuudella  vakautettua kestävälle pohjalle.

Taidat - valitettavasti - olla oikeassa... tai ainakin oikeilla jäljillä   :o :o :o
Ohoh, katoppas moosesta, kun anto aukille luvan raottaa vähäsen silmiä ::)

koivumaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3674
  • Valtra CNH TopliftStaja Kaweco
Vs: Pankinjohtajatko tämän päivän terroristeja?
Pankkiri on diktaattori,köyhät sen kuin laahustaa....