Kerro mikä malli, minkä vuotinen ja paljonko tunteja Arvaus 3150, 80-luku ja 15000 h
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 20.01.11 - klo:08:05Kerro mikä malli, minkä vuotinen ja paljonko tunteja Arvaus 3150, 80-luku ja 15000 h 3150!?!? en olekaan tuollaista nähnyt taitaa olla harvinainen malli. Meillä tehtiin nyt vaihdossa lähteneeseen 3050:aan n.7000h kohdalla. Tuttavalla särkyi 3140:ssa 14000h kohdalla, jolloin meni jotain muutakin.
2650 -91 6000 h.
Lainaus käyttäjältä: realisti - 20.01.11 - klo:09:11Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 20.01.11 - klo:08:05Kerro mikä malli, minkä vuotinen ja paljonko tunteja Arvaus 3150, 80-luku ja 15000 h 3150!?!? en olekaan tuollaista nähnyt taitaa olla harvinainen malli. Meillä tehtiin nyt vaihdossa lähteneeseen 3050:aan n.7000h kohdalla. Tuttavalla särkyi 3140:ssa 14000h kohdalla, jolloin meni jotain muutakin.Kutonen, neliveto ja turbolla. Kova peli.Meillä on -40 sarjalaisissa 14 000 ja tod. näk 17 000 eikä tuota vikaa ole ollut. Mallit 82 ja 84.
Missähän koneviestin numerossa on juttu tuosta jontikan vaihteiston lukkorenkaan korjaus operaatiosta? Onko mahdollisesti netistä luettavissa? Olis kyseinen remontti ajankohtainen niin vinkkejä saa antaa muutenkin.
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 20.01.11 - klo:09:25Lainaus käyttäjältä: realisti - 20.01.11 - klo:09:11Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 20.01.11 - klo:08:05Kerro mikä malli, minkä vuotinen ja paljonko tunteja Arvaus 3150, 80-luku ja 15000 h 3150!?!? en olekaan tuollaista nähnyt taitaa olla harvinainen malli. Meillä tehtiin nyt vaihdossa lähteneeseen 3050:aan n.7000h kohdalla. Tuttavalla särkyi 3140:ssa 14000h kohdalla, jolloin meni jotain muutakin.Kutonen, neliveto ja turbolla. Kova peli.Meillä on -40 sarjalaisissa 14 000 ja tod. näk 17 000 eikä tuota vikaa ole ollut. Mallit 82 ja 84.Ai ei löydy ollenkaan välystä vaihdekepistä koettaen kakkos/kutosvaihteella. Sirkkeliäkö oot noilla pyöritelly? 3140ssa remontti 5000 tunnissa ja selvät välykset oli akselissa...
Lainaus käyttäjältä: jed - 20.01.11 - klo:09:28Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 20.01.11 - klo:09:25Lainaus käyttäjältä: realisti - 20.01.11 - klo:09:11Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 20.01.11 - klo:08:05Kerro mikä malli, minkä vuotinen ja paljonko tunteja Arvaus 3150, 80-luku ja 15000 h 3150!?!? en olekaan tuollaista nähnyt taitaa olla harvinainen malli. Meillä tehtiin nyt vaihdossa lähteneeseen 3050:aan n.7000h kohdalla. Tuttavalla särkyi 3140:ssa 14000h kohdalla, jolloin meni jotain muutakin.Kutonen, neliveto ja turbolla. Kova peli.Meillä on -40 sarjalaisissa 14 000 ja tod. näk 17 000 eikä tuota vikaa ole ollut. Mallit 82 ja 84.Ai ei löydy ollenkaan välystä vaihdekepistä koettaen kakkos/kutosvaihteella. Sirkkeliäkö oot noilla pyöritelly? 3140ssa remontti 5000 tunnissa ja selvät välykset oli akselissa...On on noissa jotain välyksiä siellä sun täällä, mutta ei se menoa ole haitannut.
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 20.01.11 - klo:12:13Lainaus käyttäjältä: jed - 20.01.11 - klo:09:28Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 20.01.11 - klo:09:25Lainaus käyttäjältä: realisti - 20.01.11 - klo:09:11Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 20.01.11 - klo:08:05Kerro mikä malli, minkä vuotinen ja paljonko tunteja Arvaus 3150, 80-luku ja 15000 h 3150!?!? en olekaan tuollaista nähnyt taitaa olla harvinainen malli. Meillä tehtiin nyt vaihdossa lähteneeseen 3050:aan n.7000h kohdalla. Tuttavalla särkyi 3140:ssa 14000h kohdalla, jolloin meni jotain muutakin.Kutonen, neliveto ja turbolla. Kova peli.Meillä on -40 sarjalaisissa 14 000 ja tod. näk 17 000 eikä tuota vikaa ole ollut. Mallit 82 ja 84.Ai ei löydy ollenkaan välystä vaihdekepistä koettaen kakkos/kutosvaihteella. Sirkkeliäkö oot noilla pyöritelly? 3140ssa remontti 5000 tunnissa ja selvät välykset oli akselissa...On on noissa jotain välyksiä siellä sun täällä, mutta ei se menoa ole haitannut. Niin no, eihän vauhti, mutta se äkkipyssäys
Kun tietäis, että laatikko pysyy vielä kasassa vaikka 2000 tuntia, niin vois jättää rempan tekemättä. Tuo traktori kun ei enää kovin aktiivikäytössa ole tuliskohan siihen 100 tunnin luokkaa vuodessa. Taidan kuitenkin sinne laatikkoon kurkistaa niin sitten on huoletonta ajoa sen jälkeen.