Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe vastuuta vai vastuuttomuutta???  (Luettu 6319 kertaa)

mikko9b

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1159
  • Agronet - epäsosiaalinen media?
Vs: vastuuta vai vastuuttomuutta???
Joo tästä koneremontissa kiitos kuuluu jolekkin vastuuntuntoiselle korjaamoyrittäjälle/ sen työntekijälle...

Eli olivat saaneet tänään purettua loppuun: JOKU suunaton valopää SUOMESSA oli käyttänyt jo alapään auki ja todennut luiskavian: RATKAISU: Pannahan kaksi päälekäin ja ruuvilla kiiinni ni kyllä se hallista ulos kestää ajaa...

Eli kyseessä kaikkien pettymykseksi -99 vuosmallin 10641 Zetka. Näissä sarjoissa on kuulema ollut muutamia yksilöitä joissa ollut tehtaalta tullessaan kokoonpanovirheitä, juurikin mm luiskissa. Jos ne on korjattu asiallisesti on yleensä päässyt todella pienin kuluin, osat kun näihin todella halpoja. Nyt kun lähdetty kikkailemaan suurin kulu lienee tuo kampi noin 1900 egeniä, Lohko löytyi sentään käytettynä  :D


Entäs myyjä: Tulee Osissa VASTAAN puolet , minusta ihan ok, onhan kuitenkin kyseessä 10 v kone. tällä hetkellä näyttää siltä että osakulu mulle noin 1500 e ja työt päälle... Jos näin toteutuu ei mulla valittamista, ehkä...
anteeksi, kirotukshärötykset, oikoluku kaipaa selkeästi treeniä :-)

MF 4000

  • Vieras
Vs: vastuuta vai vastuuttomuutta???
Kohtuullinen vastaantulo,nämä ovat sellaisia  vikoja joita ei myyjäkään välttämättä tiedä.Ja  mitään takuutahan vanhemmalle koneelle ei myönnetä,vaan myydään siinä kunnossa kuin se sillä hetkellä on.Ostajan myös tulee asia tiedostaa käytettyä hankkiessa että siinä on aina jotain remonttiakin  odotettavissa.

Tracman

  • Vieras
Vs: vastuuta vai vastuuttomuutta???
Joo tästä koneremontissa kiitos kuuluu jolekkin vastuuntuntoiselle korjaamoyrittäjälle/ sen työntekijälle...

Eli olivat saaneet tänään purettua loppuun: JOKU suunaton valopää SUOMESSA oli käyttänyt jo alapään auki ja todennut luiskavian: RATKAISU: Pannahan kaksi päälekäin ja ruuvilla kiiinni ni kyllä se hallista ulos kestää ajaa...

Eli kyseessä kaikkien pettymykseksi -99 vuosmallin 10641 Zetka. Näissä sarjoissa on kuulema ollut muutamia yksilöitä joissa ollut tehtaalta tullessaan kokoonpanovirheitä, juurikin mm luiskissa. Jos ne on korjattu asiallisesti on yleensä päässyt todella pienin kuluin, osat kun näihin todella halpoja. Nyt kun lähdetty kikkailemaan suurin kulu lienee tuo kampi noin 1900 egeniä, Lohko löytyi sentään käytettynä  :D


Entäs myyjä: Tulee Osissa VASTAAN puolet , minusta ihan ok, onhan kuitenkin kyseessä 10 v kone. tällä hetkellä näyttää siltä että osakulu mulle noin 1500 e ja työt päälle... Jos näin toteutuu ei mulla valittamista, ehkä...


no tuo menee sitte ihan hienosti mun mielestä kanssa  ;D

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8408
Vs: vastuuta vai vastuuttomuutta???
Ihan asiallisesti myyjältä. Edellisen korjauksen tekijä on saattanut kylläkin syyllistýä petokseen.
Mystinen kesälaatumies

aurajokilaivuri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2449
Vs: vastuuta vai vastuuttomuutta???
AKE:n kautta löytyy kai edellisen omistajan tiedot, jos noin huvin ja urheilun vuoksi kiinnostaa.

http://tietopalvelu.ake.fi/AkeAtpJulkWeb/fi/ajoneuvorekisteri/ajoneuvorekisterikyselyt.html