Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Navetta tuki hakemusten määrä  (Luettu 19145 kertaa)

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Navetta tuki hakemusten määrä
Romahtanut taisi olla täysin turhaa rintojen reyhistelyä te-keskus pelleiltä hakemus ehdokkaiden raakkaaminen kannattavuuden mukaan,Koht on kannattavuus sitä luokkaa ettei yksikään investoiva tila sitä tule läpäisemään vaik rakentamis kustannukset raakattas yli ;D kohta saa te-pellejä potkia pellolle pitkän liudan 8)
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: Navetta tuki hakemusten määrä
Romahtanut taisi olla täysin turhaa rintojen reyhistelyä te-keskus pelleiltä hakemus ehdokkaiden raakkaaminen kannattavuuden mukaan,Koht on kannattavuus sitä luokkaa ettei yksikään investoiva tila sitä tule läpäisemään vaik rakentamis kustannukset raakattas yli ;D kohta saa te-pellejä potkia pellolle pitkän liudan 8)

Puhuttiin joku aika sitten lypsykone mekanikon kanssa että kannataisikohan jo jättää koko te-keskus navetta projektista pois.
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

jalle

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 697
  • Enhän mä mistään mitään tiedä
Vs: Navetta tuki hakemusten määrä
Ainakin mä jätin suosiolla et-keskuksen suosiolla pois koko navettaprojektista. Kun tiesin ettei ehdot täyty niin en viitsiny vaivata koko turhanpäivästä puljua >:(. Eipä paperihommat rasita hermoja, eikä näillä kustannuksilla voi yksi tila kaatua :P

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Navetta tuki hakemusten määrä
te=työllistetyt elätit ;D noit tyhjänpäiväsillä vaatimuksilla saa helposti kustannuksia nousemaan sen mitä saa avustusta mut hei saadaanhan muutama tukityöllistetty pyörittämään paperia >:(
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

jalle

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 697
  • Enhän mä mistään mitään tiedä
Vs: Navetta tuki hakemusten määrä
Ai niin se työllistävä vaikutus :-\ anteeks kauheesti jos pahensin työllisyystilannetta ;D

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: Navetta tuki hakemusten määrä
Ai niin se työllistävä vaikutus :-\ anteeks kauheesti jos pahensin työllisyystilannetta ;D

Älä välitä se on lähinnä politikkojen päänsärky se työttömyys.

Lähde Roope Ankka.
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

jalle

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 697
  • Enhän mä mistään mitään tiedä
Vs: Navetta tuki hakemusten määrä

Älä välitä se on lähinnä politikkojen päänsärky se työttömyys.

Lähde Roope Ankka.
[/quote]

Roope onkin mun idoli ;D Köyhän pitää valita mihin rahojansa levittelee :'(

Herra Heinamaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4632
Vs: Navetta tuki hakemusten määrä
Onko pankkien rahoituskäytännöt tiukentuneet? Isoihin hankkeisiin ei varmasti rahaa enää liikene yhtä helposti kuin takavuosina.

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Navetta tuki hakemusten määrä
Nojaa samassa lehdessä oli juttu tulojen notkahtamisesta, samoin metsäkaupat on olleet jumissa, kai se nyt jotenkin heijastuu investointien määrään ????
Itse en tekisi mitään johtopäätöksiä, ennenkuin metsäpuoli selkenee ja laman pohja ohitetaan.

apemies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1699
Vs: Navetta tuki hakemusten määrä
Nyt olisi oikea aika rakentaa. Edellinen kunnon notko oli 2004 vuonna.  Nyt ei taida kuitenkaan ihan sen aikaisiin kustannustasoihin päästä.

henriksson

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 202
Vs: Navetta tuki hakemusten määrä
Nojaa samassa lehdessä oli juttu tulojen notkahtamisesta, samoin metsäkaupat on olleet jumissa, kai se nyt jotenkin heijastuu investointien määrään ????
Itse en tekisi mitään johtopäätöksiä, ennenkuin metsäpuoli selkenee ja laman pohja ohitetaan.
Miten niin metsäkaupat jumissa? Puulla on kysyntää, jos olisi vain halukkuutta myydä. Hinta ei tietysti ole sitä luokkaa kuin juhannuksena -07, mutta samalla tasolla kuin 06. Mutta sitä ihmettelen, kuka metsärahoja navetantekoon tuhlaa. Harvalla tilalla metsä voi olla edes investoinnin käsiraha saatikka sitten pankki. Navettahankkeet ovat niin isoja, että hakkuumäärien pitäisi olla kymmenissä tuhansissa kuutioissa, jos metsän kautta haluaisi  parin sadan lehmän pihaton rakentaa.

 Metsä on oma taloutensa, maatalous omansa. Pankkien ja ruoantuotannosta huolta kantava valtio hoitakoon investointien päärahoituksen. Niin toimii muutkin tuotannonalat oli sitten kyse kaupasta, merenkulusta tai teollisuudesta.

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Navetta tuki hakemusten määrä
Nojaa samassa lehdessä oli juttu tulojen notkahtamisesta, samoin metsäkaupat on olleet jumissa, kai se nyt jotenkin heijastuu investointien määrään ????
Itse en tekisi mitään johtopäätöksiä, ennenkuin metsäpuoli selkenee ja laman pohja ohitetaan.
Miten niin metsäkaupat jumissa? Puulla on kysyntää, jos olisi vain halukkuutta myydä. Hinta ei tietysti ole sitä luokkaa kuin juhannuksena -07, mutta samalla tasolla kuin 06. Mutta sitä ihmettelen, kuka metsärahoja navetantekoon tuhlaa. Harvalla tilalla metsä voi olla edes investoinnin käsiraha saatikka sitten pankki. Navettahankkeet ovat niin isoja, että hakkuumäärien pitäisi olla kymmenissä tuhansissa kuutioissa, jos metsän kautta haluaisi  parin sadan lehmän pihaton rakentaa.

 Metsä on oma taloutensa, maatalous omansa. Pankkien ja ruoantuotannosta huolta kantava valtio hoitakoon investointien päärahoituksen. Niin toimii muutkin tuotannonalat oli sitten kyse kaupasta, merenkulusta tai teollisuudesta.

Joo, ei sitä normaalitilan mettilä kovin montaa parsipaikkaa kustanneta, mutta kyse onkin tulojen notkahtamisesta, se pistää investoinnit jäihin, kun kaikki tulonlähteet laskee yhtäaikaa, niin otetaan aikalisä.

juumassi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2927
  • Kuolema kuittaa univelat.
Vs: Navetta tuki hakemusten määrä
Romahtanut taisi olla täysin turhaa rintojen reyhistelyä te-keskus pelleiltä hakemus ehdokkaiden raakkaaminen kannattavuuden mukaan,Koht on kannattavuus sitä luokkaa ettei yksikään investoiva tila sitä tule läpäisemään vaik rakentamis kustannukset raakattas yli ;D kohta saa te-pellejä potkia pellolle pitkän liudan 8)

valtion tuottavuusohjelma ei koske te-keskuksia.

paikka josta saisi eniten säästöjä.

aika outoa.

juumassi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2927
  • Kuolema kuittaa univelat.
Vs: Navetta tuki hakemusten määrä

Älä välitä se on lähinnä politikkojen päänsärky se työttömyys.

Lähde Roope Ankka.

Roope onkin mun idoli ;D Köyhän pitää valita mihin rahojansa levittelee :'(
[/quote]

kun tuntuu että köyhällä ei ole sitä rahaa mitä voisi levittää.  ;D ;D

Köyhä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 515
Vs: Navetta tuki hakemusten määrä

Älä välitä se on lähinnä politikkojen päänsärky se työttömyys.

Lähde Roope Ankka.

Roope onkin mun idoli ;D Köyhän pitää valita mihin rahojansa levittelee :'(

Niinpä  :-[
kun tuntuu että köyhällä ei ole sitä rahaa mitä voisi levittää.  ;D ;D
[/quote]
Helppo se on eilinen sää ennustaa, mutta ennustappa huominen