Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tuet ?????????????????????????  (Luettu 5539 kertaa)

minä-itte

  • Vieras

Viimeksi muokattu: 31.01.11 - klo:11:17 kirjoittanut minä-itte

minä-itte

  • Vieras
Vs: ?????????????????????????
Eikö näitten tukimäärien julkistaminen pitänyt lopettaa?

http://www.iltalehti.fi/talous/2011013113102497_ta.shtml

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/Kansanedustaja%20Jari%20Lepp%C3%A4%20sai%20116%20000%20euroa%20EU-maataloustulea/art-1288365925954.html

Kannattaa kuskata vasikoita Lappiin kasvatettavaksi.

Tukien julkaisu on ollut täysin harhaanjohtavaa, kansalliset tuet on salattu. Niitä on maksettu erityisesti Kepulandian kotieläintiloille.

Jos esim. Marttilan ilmoitettu tuki on ollut n. 42 000 €, on todellinen määrä ollut yli kolminkertainen.

Viimeksi muokattu: 31.01.11 - klo:11:16 kirjoittanut minä-itte

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: ?????????????????????????
Ymmärsin aikoinaan asian niin että, pyynnöstä tiedot luovutettaisiin, mutta listoja ei enää automaattisesti tehdä ja julkaista. En näe mitään pahaa siinä että maataloustuista keskustellaan, ei kai tämä harrastus mikää salaseura ole? Mutta jos julkistetaan, niin sitten pitää kyllä julkistaa kaikki tuet eikä rajata jotain pois, vain siten saadaan keskustelulle oikeaa pohjatietoa.

Viimeksi muokattu: 31.01.11 - klo:11:20 kirjoittanut supersammakko

Nothing is Something Worth Doing

minä-itte

  • Vieras
Vs: ?????????????????????????
Ymmärsin aikoinaan asian niin että, pyynnöstä tiedot luovutettaisiin, mutta listoja ei enää automaattisesti tehdä ja julkaista. En näe mitään pahaa siinä että maataloustuista keskustellaan, ei kai tämä harrastus mikää salaseura ole?

Pyynnöstä luovutetaan sitten kun ehditään ja usein maksua vastaan.

Netissä on ollut luettavissa VAIN EU-tuet, annetaan sellainen kuva ikäänkuin siinä olisi kaikki. Minä-itte kinasi joskus Hesarin toimittajan kanssa Marttilan tukimäärästä.- Toimittaja väitti, että 42 000 € on kaikki....täyttä puppua, siinä oli pelkät EU-tuet.

Ilmoitetussa tukimäärässä kusetetaan vielä silläkin, että ilmoitetaan EU-tuen sisältävän sekä EU:n osuuden että kansallisen osan. Hesarin toimittaja luuli, että tämä EU-tuen  kansallinen osa = kansalliset tuet.  Investointituista ollaan tietysti täysin hys hys. Niitähän voi hakea ainoastaan hyvin harvat.

Kusetusta!

AB-alueen viljatilaltahan on kaikki kansalliset tuet poistettu kepuministerien "torjuntavoitoissa".

Viimeksi muokattu: 31.01.11 - klo:11:27 kirjoittanut minä-itte

emo-heikki

  • Vieras
Vs: ?????????????????????????
Ymmärsin aikoinaan asian niin että, pyynnöstä tiedot luovutettaisiin, mutta listoja ei enää automaattisesti tehdä ja julkaista. En näe mitään pahaa siinä että maataloustuista keskustellaan, ei kai tämä harrastus mikää salaseura ole?

Pyynnöstä luovutetaan sitten kun ehditään ja usein maksua vastaan.

Netissä on ollut luettavissa VAIN EU-tuet, annetaan sellainen kuva ikäänkuin siinä olisi kaikki. Minä-itte kinasi joskus Hesarin toimittajan kanssa Marttilan tukimäärästä.- Toimittaja väitti, että 42 000 € on kaikki....täyttä puppua, siinä oli pelkät EU-tuet.

Ilmoitetussa tukimäärässä kusetetaan vielä silläkin, että ilmoitetaan EU-tuen sisältävän sekä EU:n osuuden että kansallisen osan. Hesarin toimittaja luuli, että tämä EU-tuen  kansallinen osa = kansalliset tuet.  Investointituista ollaan tietysti täysin hys hys. Niitähän voi hakea ainoastaan hyvin harvat.

Kusetusta!

AB-alueen viljatilaltahan on kaikki kansalliset tuet poistettu kepuministerien "torjuntavoitoissa".


Niin, noi 42 000 € on varmaan kaikki, mitä ilmoitetaan ...
Virke on kohdallaan, kun lisätään lause ja laitetaan pilkku paikalleen ????

Yodavaari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1471
Vs: ?????????????????????????

Kannattaa kuskata vasikoita Lappiin kasvatettavaksi.

Lähemmäksikin riittää. Vain oikea tukialue.
http://www.ilkka.fi/Article.jsp?article=561161&Title=Kalajokinen+nautatila+nousi+suurimmaksi+tukirohmuksi
Huomatkaa sanavalinnat. On se kriisissä tuo naudanliha.
Hieno ja helppo vaatia lisää hintaa ja tukea moisen jälkeen.

emo-heikki

  • Vieras
Vs: ?????????????????????????

Kannattaa kuskata vasikoita Lappiin kasvatettavaksi.

Lähemmäksikin riittää. Vain oikea tukialue.
http://www.ilkka.fi/Article.jsp?article=561161&Title=Kalajokinen+nautatila+nousi+suurimmaksi+tukirohmuksi
Huomatkaa sanavalinnat. On se kriisissä tuo naudanliha.
Hieno ja helppo vaatia lisää hintaa ja tukea moisen jälkeen.

Tossa Kalajoki seudulla on kyllä melkoinen keskittymä nykyään, tässä naudanlihantuotannossa, taitaa olla suurimmat emotilatkin sielläpäin ...
Se on sitä pohojalaista yrittäjyyttä varmaan ????

minä-itte

  • Vieras
Vs: Tuet ?????????????????????????
Peltoa on raivattu ja otettu tukien piiriin, vastoin Suomen EU-liittymisehtoja.

Kansallisille tuille pitää saada katto, esim. 20 000 € /tila olisi sopiva.

Viimeksi muokattu: 31.01.11 - klo:12:16 kirjoittanut minä-itte

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52018
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: ?????????????????????????
Ymmärsin aikoinaan asian niin että, pyynnöstä tiedot luovutettaisiin, mutta listoja ei enää automaattisesti tehdä ja julkaista. En näe mitään pahaa siinä että maataloustuista keskustellaan, ei kai tämä harrastus mikää salaseura ole? Mutta jos julkistetaan, niin sitten pitää kyllä julkistaa kaikki tuet eikä rajata jotain pois, vain siten saadaan keskustelulle oikeaa pohjatietoa.

Onhan SKY:n rojaltitkin salaseuratoimintaa.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Aulis Anttila

  • Vieras
Vs: Tuet ?????????????????????????
Kumma juttu, että MaasTulli ei oo - vieläkään - saanu aikaseks tuista omaa juttuaan  ::) ::)   ;D ;D

minä-itte

  • Vieras
Vs: Tuet ?????????????????????????
Kumma juttu, että MaasTulli ei oo - vieläkään - saanu aikaseks tuista omaa juttuaan  ::) ::)   ;D ;D

Mitä se Aulis höpäjää?

http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/online_uutiset/5/fi_FI/maataloustukia_maksettiin_pari_miljardia_euroa/

Aulis Anttila

  • Vieras
Onks lukutaito unohtunu kelkkareitille... ???
Kumma juttu, että MaasTulli ei oo - vieläkään - saanu aikaseks tuista omaa juttuaan  ::) ::)   ;D ;D

Mitä se Aulis höpäjää?

http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/online_uutiset/5/fi_FI/maataloustukia_maksettiin_pari_miljardia_euroa/

Maataloustukia maksettiin pari miljardia euroa
Maataloustukien määrä pysyi viime vuonna aiempien vuosien tasolla. Maaseutuvirasto maksoi erityyppisiä tukia yhteensä noin 2,1 miljardia euroa.
Eniten maksettiin viljelijätukia, joita maksettiin noin 1,9 miljardia euroa. Loppuosan summasta muodostivat muun muassa erilaiset rahoitustuet ja markkinatuet. Euroopan unionin osuus maksetuista tuista oli reilut 820 miljoonaa euroa. Maataloustuen saajia oli viime vuonna 73 000, ja näistä maatiloja oli vajaat 66 000.
STT

...osaan mäki peistata  ;D ;D ;D

Matias

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 175
Vs: Tuet puhuttaa.....
Kalevan Juttutuvassa on asiantuntijan  kommentti maalaisten
maksamien verojen ja menojen määristä. Juttua on kuin
täällä Agrossa konsanaan. :)

---------------------

Lukija  | 12:10  | Vastaa tähän viestiin

No laita kuitti tänne niistä maksetuista veroista. Valehtelee niin kuin maalaiset aina. Eihän teillä edes ole energiaveroja kun ne vähennetään tilan menoissa. Silti teette ruokaa sähköhellalla niin kuin muutkin samoin kuin lämmitätte asuintiloja. Kaikki tilan vähennyksiin vessapaperista lähtien ja moottorikelkat ja mönkijät samoin kuin etelän lomat. Ei ole kiinteistöveroa, katumaksua, sähkölaskua, sähköveroa, polttoaineveroa kun löpö on ilmaista, edes autosta ei tarvitse maksaa kun se menee vähennyksiin. Jos jotain jää viivan alle niin ostetaan kaupungista sijoitusasunto jossa lapsi opiskelee ilmaiseksi. Luonnollisesti asumistuki  tulee muiden tukien päälle. Jokaiselle tilalle pitäisi tehdä erityistilintarkastus niin saataisiin rikollisuuden koko laajuus esiin. Lopuksi vielä veronmaksajan rahoista luopumiskorvaukset vaikka siirrätte tilan vain lapselle. Sairasta touhua ja äänestämällä kepua meno vain jatkuu.
"Internet on loistava keino päästä nettiin."
-Bob Dole

Täpinäreiska

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
Vs: Tuet ?????????????????????????
Mä kannatan edelleen tukien tasasuuruista leikkausta, esim. 5000 - 10000€/tila. Sinä säästyisi iso summa valtion vähiä rahoja.  ;D
Täp-management. Sponsored by yhteiskunta.

minä-itte

  • Vieras
http://www.pohjalainen.fi/Article.jsp?article=550180&Title=Sigg-Plant+Oy:lle+eniten+maataloustukea+Pohjanmaalla

Vai ei maitu saa tukea!!!!  ;D ;D ;D ;D ;D
Huomenna maituvaliokunta esittääkin uudet räkningit, ettei sitä tukea ole kuin 10 % liikevaihdosta!  ;D ;D

Pinta-alaperusteiset tuet eivät ole maidun tukea, mutta kylläkin lihantuotannon tukea sanoo maituvaliokunta!  ;D ;D ;D

Olihan siellä Apemieskin 416 000

....verotettava tulo 333 000

Viimeksi muokattu: 31.01.11 - klo:17:22 kirjoittanut minä-itte