Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Minäkö ainoa?  (Luettu 3539 kertaa)

simmo

  • Vieras
Minäkö ainoa?
..joka uskallan sanoa äänestäväni perussuomalaisia ??? Mitäs pelkäämistä tässä on .Kävi hyvin tai huonosti,niin se on hyvä puolue ;D Vaalitukea ei tule mistään,joten pyydettiin maksamaan jäsenmaksu ajoissa,että päästään vaalityöhön,sanottiin tämän päivän lehdessä.Olenkin odotellut jäsenmaksulappuani jo kuukausia,koska lehti alkoi tulla heti,marraskuun alussa.Olen saanut ihania hauskoja ystäviä puolueesta ja elämäni on mielenkiintoisempaa kuin koskaan.
Tosin kepulaisetkin on alkaneet taas tervehtimään minua,joku jopa taputti olalle ja oli ihan "kaivannut" mua.Ensin hölmistyin,mutta sitten muistin:ai niin,vaalit tulossa.Kyllä silloin tervehditään ja ollaan olevinaan ystäviä.Mutta kun vaalit on ohi,niin silloin ei juuri tervehditä.Paitsi fiksut.Heitäkin on. ;D

Aulis Anttila

  • Vieras
Vs: Minäkö ainoa?
..joka uskallan sanoa äänestäväni perussuomalaisia ???

Eikös tuosta ole viittauksenomaisesti maininnut aika moni muukin tänne kirjoitteleva... ja ihan hyvä valinta Persutkin on... en nyt "halua" setviä lähemmin miksi... koska liki kaikki arvaavat... että miksi  ::) ::) ::)

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Minäkö ainoa?
..joka uskallan sanoa äänestäväni perussuomalaisia ???

Eikös tuosta ole viittauksenomaisesti maininnut aika moni muukin tänne kirjoitteleva... ja ihan hyvä valinta Persutkin on... en nyt "halua" setviä lähemmin miksi... koska liki kaikki arvaavat... että miksi  ::) ::) ::)

  Onneksi Isänmaalle??

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65727
Vs: Minäkö ainoa?
mutta eihän seuraavissa vaaleissa ole muita joita voisi äänestää!     kyllä nuo entiset ovat siltansa niin monta kertaa polttaneet että vain persuja voipi äänestää , tai sitten on paras jättää kokonaan äänestämättä! ::)

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Minäkö ainoa?
Minä taas voin suoraan sanoa, että en äänestä persuja.

Perusteluna voin sanoa, että olen niin monesti nevalla upottanut pillarin, kaivurin ja traktorinkin suohon, enkä vielä usko, että kirkonkylänpojat niitä puhumalla saisi sieltä nousemaan.
Kyllä ne vaan täytyy vanhan kaavan ja elämän reaaliteettien mukaan sieltä saada nousemaan.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Minäkö ainoa?
Minä taas voin suoraan sanoa, että en äänestä persuja.

Perusteluna voin sanoa, että olen niin monesti nevalla upottanut pillarin, kaivurin ja traktorinkin suohon, enkä vielä usko, että kirkonkylänpojat niitä puhumalla saisi sieltä nousemaan.
Kyllä ne vaan täytyy vanhan kaavan ja elämän reaaliteettien mukaan sieltä saada nousemaan.

jus niin persuthan siinä ahertavat vinssien ja nosturien kanssa kun kepuisäntä
tarvii apua niin maan talousasioissa kuin uponneen koneen nostossa :) :) :)

simmo

  • Vieras
Vs: Minäkö ainoa?
Minä taas voin suoraan sanoa, että en äänestä persuja.

Perusteluna voin sanoa, että olen niin monesti nevalla upottanut pillarin, kaivurin ja traktorinkin suohon, enkä vielä usko, että kirkonkylänpojat niitä puhumalla saisi sieltä nousemaan.
Kyllä ne vaan täytyy vanhan kaavan ja elämän reaaliteettien mukaan sieltä saada nousemaan.
-et ole ainoa,joka näin ajattelee.Moni sanoo,ettei ole ollut tyytyväinen keskustan politiikkaan,mutta ei uskalla ketään muutakaan äänestää.Siitä johtuu kepujohtajien  ylimielisyys.
He tietävät vakiokannattajansa äänestävän heitä aina joka tapauksessa,joten heidän ei tarvitse yrittääkään ajaa heidän asiaansa.Minä olen usein äänestänyt kepua,mutta nyt mun mitta tuli täyteen.Asioitten hoito ei voi enää huonommaksi mennä.Nykyhallitus istuu norsunluu tornissaan,eikä tajua kansan asioista mitään.

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Minäkö ainoa?
Minä taas voin suoraan sanoa, että en äänestä persuja.

Perusteluna voin sanoa, että olen niin monesti nevalla upottanut pillarin, kaivurin ja traktorinkin suohon, enkä vielä usko, että kirkonkylänpojat niitä puhumalla saisi sieltä nousemaan.
Kyllä ne vaan täytyy vanhan kaavan ja elämän reaaliteettien mukaan sieltä saada nousemaan.
-et ole ainoa,joka näin ajattelee.Moni sanoo,ettei ole ollut tyytyväinen keskustan politiikkaan,mutta ei uskalla ketään muutakaan äänestää.Siitä johtuu kepujohtajien  ylimielisyys.
He tietävät vakiokannattajansa äänestävän heitä aina joka tapauksessa,joten heidän ei tarvitse yrittääkään ajaa heidän asiaansa.Minä olen usein äänestänyt kepua,mutta nyt mun mitta tuli täyteen.Asioitten hoito ei voi enää huonommaksi mennä.Nykyhallitus istuu norsunluu tornissaan,eikä tajua kansan asioista mitään.

  Mut sehän on suorastaan pyhäinhäväistystä jos alkaa epäilemään että tätä omaa keskustaa parempi vaihtoehto voisi olla..
No,olihan niitä ennen noita tulipalokommareitakin,pikkuhiljaa ovat niidenkin rivit harvenneet..

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Minäkö ainoa?
Minä taas voin suoraan sanoa, että en äänestä persuja.

Perusteluna voin sanoa, että olen niin monesti nevalla upottanut pillarin, kaivurin ja traktorinkin suohon, enkä vielä usko, että kirkonkylänpojat niitä puhumalla saisi sieltä nousemaan.
Kyllä ne vaan täytyy vanhan kaavan ja elämän reaaliteettien mukaan sieltä saada nousemaan.

jus niin persuthan siinä ahertavat vinssien ja nosturien kanssa kun kepuisäntä
tarvii apua niin maan talousasioissa kuin uponneen koneen nostossa :) :) :)
Aivan, ja elämän realiteetit nähdäkseni on juuri näillä perussuomalaisilla avoimesti esillä. Minä olen ainakin aidosti hengessä mukana heidän vaalityössään ja toivon että heille suodaan mahdollisuus vaikuttaa :) :)

Aulis Anttila

  • Vieras
No voihan jummijammi...
sehän on suorastaan pyhäinhäväistystä jos alkaa epäilemään että tätä omaa keskustaa parempi vaihtoehto voisi olla..

Noinpa... itse asiassa juuri noin  ::) ::)   ;D ;D

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Vs: Minäkö ainoa?
Tämä hallitushan on hoitanut loistavasti hommansa. Muutamia töppejä lukuunottamatta. Tekevälle sattuu.

Lamasta ei juuri kukaan ole tiennyt mitään. Kasvu- uralle päästiin nopeasti. Ruoka on niin pirun halpaa. Sähkö saakin maksaa, kun se on niin tärkeä asia. Työttömyys vähenee ja hyvinvointi kasvaa. Mikä se ahistaa?

Asiat hyvin jos nämä voimat jatkaa. Persut on hanurista ja temarit huilusta.

Pittää lisätä! Sanokaa tyytymättömät mitä asijaa on hoijettu kehenosti? Tämä hallitus on muistanut parantaa juuri kehnoimpien asemaa. Ja kun aikaa saa yhä paremmin.

Puhukaa asiaa enemmän. Paskaa vähemmän.

Viimeksi muokattu: 18.01.11 - klo:13:42 kirjoittanut Kobra

Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

Aulis Anttila

  • Vieras
Loistavasti hoidettu homma...
Tämä hallitushan on hoitanut loistavasti hommansa.

Työttömiä oli Tilastokeskuksen työvoimatutkimuksen mukaan vuoden 2010 marraskuussa 186 000... eli aivan saatanallisen loisteliasta työtä TEM:iltä... jonka kymppinä huseeraa reilun metrin mittainen "mies"  :o

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Minäkö ainoa?
..joka uskallan sanoa äänestäväni perussuomalaisia ??? Mitäs pelkäämistä tässä on .Kävi hyvin tai huonosti,niin se on hyvä puolue ;D Vaalitukea ei tule mistään,joten pyydettiin maksamaan jäsenmaksu ajoissa,että päästään vaalityöhön,sanottiin tämän päivän lehdessä.Olenkin odotellut jäsenmaksulappuani jo kuukausia,koska lehti alkoi tulla heti,marraskuun alussa.Olen saanut ihania hauskoja ystäviä puolueesta ja elämäni on mielenkiintoisempaa kuin koskaan.
Tosin kepulaisetkin on alkaneet taas tervehtimään minua,joku jopa taputti olalle ja oli ihan "kaivannut" mua.Ensin hölmistyin,mutta sitten muistin:ai niin,vaalit tulossa.Kyllä silloin tervehditään ja ollaan olevinaan ystäviä.Mutta kun vaalit on ohi,niin silloin ei juuri tervehditä.Paitsi fiksut.Heitäkin on. ;D
Olen huomannut tuon saman tervehtimisilmiön. Paikallinen poliitikko alkaa aina tervehtimään vaalien lähestyessä nähdessämme ja jopa hymyilee. On taas ehdolla eduskuntaan, tuskin kuitenkaan sinne pääsee.
En äänestä persuja kun en usko että se on maanviljelijöiden etua ajava puolue. Enempi luuserisakkia sen kannattajakunta. Eläkeläiset kai ainakin puheissa heidän tavoitteistaan hyötyisivät joten ymmärrän Simmon ihastuksen. Työtätekeville veronmaksajille ei oikea puolue. Tosin ei ne muutkaan sen kummempia ole. Suomessa sentään henkilövaalit joten saattaa löytyä mieleinen ehdokas mutta ei puoluetta.
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

minä-itte

  • Vieras
Vs: Loistavasti hoidettu homma...

Matias

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 175
Vs: Loistavasti hoidettu homma...
Tämä hallitushan on hoitanut loistavasti hommansa.

Työttömiä oli Tilastokeskuksen työvoimatutkimuksen mukaan vuoden 2010 marraskuussa 186 000... eli aivan saatanallisen loisteliasta työtä TEM:iltä... jonka kymppinä huseeraa reilun metrin mittainen "mies".........

... ja se koko totuus asiasta löytyy sitten täältä:

http://www.verkkouutiset.com/index.php?option=com_content&view=article&id=45101:tyoettoemien-maeaerae-vaehentyi-edelleen&catid=9:talous-paeaeuutinen-&Itemid=32  :)
"Internet on loistava keino päästä nettiin."
-Bob Dole