Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe ulkonäköpaineitahan ei ole ?  (Luettu 1296 kertaa)

Werner

  • Vieras
ulkonäköpaineitahan ei ole ?
wernerin oireyhtymän johdosta näytän varsin iäkkäältä, mutta oklen huomannu, että vaatteilla pystyy tekemään ittestänsä aika paljon nuorekkaammaan näköisen kun on.

Itse suosin aika paljonki nuorisovaatteita, joten ei ihme, ett yhsikin kaveri sano, ett :
- hei werneri, sää näytät kaumpaa katsottuna ihan parikymppisen oloiselta, siis jos naamaa ei näkysi.

totta kai tollaset kehut lämmittää ja auttaa taas tsenppaamaan enempi, vaikka ei mulla mitään varsinaisia ulkonäköpaineita olekkaan. Mutta onhan se ulkonäkö tietenki joittenki mielestä kiistämättä näkyvin osa ihmisestä.
mut kuten sanottu, mullahan ei mitään ulkonäköpaineita ole.

nyt vielä kun parturi ehdotti, ett leikataan korvissani kasvaneet karvapallot pois, ni lähti taas vastaavasti iästäni pois kymmenkunta, ehkä jopa 15 vuotta poes. otettiin samalla nenäkarvatkin pois, saatiin aika tyynni, kun hengitin samalla ilmaa nenän kautta voimalla ulos. Sillonhan ne nenukarvat aina parhaiten tulee näkyviinki.

pikku vinkki : tälläsillä lännenpuutseillaki saa aika kivasti nuorekkuutta kehiin, vaikka ei itte niin lännenmiehistä välittäisikään. myös reteä kävelytyyli saa näyttämään nuorekkaamman oloselta.
väriäpäästävä varkut on kans ehdottomat, suosittelen lämpimästi !


oho, onko kello jo noin paljon ?
- pitää mennä, on navetta-aika ja mun täytyy nähdä, ko elvi riisuu

Werner

  • Vieras
Vs: ulkonäköpaineitahan ei ole ?
elvillä oli vieläki ne, auts !

oon joskus haaveillu vähän nuorekkaammasta  naisesta, joka olis aina hyvällä päällä.
mia nuutila onkin suosikkini, sehän ei pränkkää koskaan, vaan on aina hyvällä päällä.
lisäksi miiia nuutila ei ole ylensyönyt vaan just sopivan pulska,ei liikaa massaa päällä.
joskus vaan haaveilen miltä tuntus,jos ite olisin alapuolella ja mia nuutila mun päällä.

Werner

  • Vieras
Vs: ulkonäköpaineitahan ei ole ?
No, heitin tohon pikkusen tommosta runoriimiä, että tajuatte, että wernerillä myös runopuolellakin löytyy talenttia, vaikka kaikki runoni onkin toistaiseksi pöytälaatikossa.

Werner

  • Vieras
Vs: ulkonäköpaineitahan ei ole ?
hanis joutu ehtoosti lääkäriin, ku se joi vahingossa sillon mun a´vannepussin, ku luuli sitä hanapakkauksen sisäpussiksi.
Lääkäri oli sanonu, ettei olis saanu missään nimessä juoda siittä pussista, ku wernerillä on se sappiongelma.

Kevättuuli

  • Vieras
Vs: ulkonäköpaineitahan ei ole ?
No, heitin tohon pikkusen tommosta runoriimiä, että tajuatte, että wernerillä myös runopuolellakin löytyy talenttia, vaikka kaikki runoni onkin toistaiseksi pöytälaatikossa.

Tuo syntyi kyl vahingossa !    ;D

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: ulkonäköpaineitahan ei ole ?
Wernirillä sormet käy kuin ompelukone, viestiä pukkaa kuin puoliautomaatti kivääristä onko tuo lääkityksen ansiota, vai onko Werner liioitellut syndroomaansa säälin toivossa ?
   cría cuervos y te sacarán los ojos

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: ulkonäköpaineitahan ei ole ?
Huhuu Werner, ei tarvii suuttua vaikka vähän kysellään?
   cría cuervos y te sacarán los ojos