Itsellä tuo kärkiauran kiinnitys on toteutettu niin, että traktorin keulapainotelineessä on järeä rauta poikittain joka on kiinni sillä keulapainotelineen tapilla. Raudan pituus on sovitettu niin tarkasti, että kun etupyörät kääntää linkkuun ja kallistaa vielä etuaksen keinun pohjaan, niin etupyörä ei pääse ottamaan siihen palkin päähän kiinni. Rautapalkin päissä on isot u-lenkit, ne siis osoittaa eteenpäin ja ovat vaakatasossa. U-lenkin päissä on reijät johon pudotettan tapit.
Kärkiauraa ei ole muutette mitenkään alkuperäisestä kuorma-auto kiinnityksestä. Aurassa on valmiina jo se työntörauta, josta kuorma-autollakin on sitä työnnetty. Se aurassa kiinni oleva rauta liikkuu ylös ja alas ja pyörii. Eli siinä on vaakaputki joka ajetaan tuohon U-lenkin sisään ja pudotetaan tapit vaan paikoilleen. Sitä on vähän vaikea selittää. EK:lla nostetaan ylös. Siinä se sitten heijjaa ylös alas.