Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe NH Ts115 Es  (Luettu 10261 kertaa)

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52013
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: NH Ts115 Es
Ei kai ne öljyt ja jäähdytinnesteet ollu ihan yhtä hyviä kuin joskus myöhempinä aikoina. Valmetin varaosatiskilläkin sanottiin, että keltaisten koneiden aikaan, kun tuli talvi, niin halli oli täynnä moottoriremonttia kaipaavia traktoreita. Nykyään moottoriremontti on hyvin harvinainen ilmestys.
Ei ,mutta tuossa rikossa niillä ei ollut mitään osuutta.

Eipä tietenkään, tyhmistä käyttäjistä voi syyttää vaan valmistajaa.
Loimaan typerykselle vastaus sylinteri oli soikea johtuuko se käyttäjästä hä typerys?

Sylinteri soikea mut kesti silti 1500tuntia? Joko sää ajoit formulan g-voimilla tai pelkästään ala ja ylämäkeen ilman öljynvaihtoo.

Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: NH Ts115 Es
Ei kai ne öljyt ja jäähdytinnesteet ollu ihan yhtä hyviä kuin joskus myöhempinä aikoina. Valmetin varaosatiskilläkin sanottiin, että keltaisten koneiden aikaan, kun tuli talvi, niin halli oli täynnä moottoriremonttia kaipaavia traktoreita. Nykyään moottoriremontti on hyvin harvinainen ilmestys.
Ei ,mutta tuossa rikossa niillä ei ollut mitään osuutta.

Eipä tietenkään, tyhmistä käyttäjistä voi syyttää vaan valmistajaa.
Loimaan typerykselle vastaus sylinteri oli soikea johtuuko se käyttäjästä hä typerys?

Sylinteri soikea mut kesti silti 1500tuntia? Joko sää ajoit formulan g-voimilla tai pelkästään ala ja ylämäkeen ilman öljynvaihtoo.
Se oli puutavaran ajossa Viitasaarella ajoivat Keiteleen jäälle.
Kaikissa muissakin sylintereissä oli samaa vikaa.Käynti äänestä huomattiin että kaikki ei kunnossa.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52013
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: NH Ts115 Es
Ei kai ne öljyt ja jäähdytinnesteet ollu ihan yhtä hyviä kuin joskus myöhempinä aikoina. Valmetin varaosatiskilläkin sanottiin, että keltaisten koneiden aikaan, kun tuli talvi, niin halli oli täynnä moottoriremonttia kaipaavia traktoreita. Nykyään moottoriremontti on hyvin harvinainen ilmestys.
Ei ,mutta tuossa rikossa niillä ei ollut mitään osuutta.

Eipä tietenkään, tyhmistä käyttäjistä voi syyttää vaan valmistajaa.
Loimaan typerykselle vastaus sylinteri oli soikea johtuuko se käyttäjästä hä typerys?

Sylinteri soikea mut kesti silti 1500tuntia? Joko sää ajoit formulan g-voimilla tai pelkästään ala ja ylämäkeen ilman öljynvaihtoo.
Se oli puutavaran ajossa Viitasaarella ajoivat Keiteleen jäälle.
Kaikissa muissakin sylintereissä oli samaa vikaa.Käynti äänestä huomattiin että kaikki ei kunnossa.

Huomasitte vasta käyntiäänestä että sylinterit on soikeita???

Ei kukaan öljytikkua katsonu?

Tai kiinnittäny huomiota omituiseen siniseen savutukseen? Eikä tietenkään kukaan ihmetelly minne vetotehot häviää?

Uskon että sylinterit oli soikeita, sen verran fiksua sakkia olette...


Edit...

Oliko männätkin soikeita???

Viimeksi muokattu: 15.07.16 - klo:22:32 kirjoittanut SKN

Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Köntys

  • Vieras
Vs: NH Ts115 Es
Ei kai ne öljyt ja jäähdytinnesteet ollu ihan yhtä hyviä kuin joskus myöhempinä aikoina. Valmetin varaosatiskilläkin sanottiin, että keltaisten koneiden aikaan, kun tuli talvi, niin halli oli täynnä moottoriremonttia kaipaavia traktoreita. Nykyään moottoriremontti on hyvin harvinainen ilmestys.
Ei ,mutta tuossa rikossa niillä ei ollut mitään osuutta.

Eipä tietenkään, tyhmistä käyttäjistä voi syyttää vaan valmistajaa.
Loimaan typerykselle vastaus sylinteri oli soikea johtuuko se käyttäjästä hä typerys?

Sylinteri soikea mut kesti silti 1500tuntia? Joko sää ajoit formulan g-voimilla tai pelkästään ala ja ylämäkeen ilman öljynvaihtoo.
Se oli puutavaran ajossa Viitasaarella ajoivat Keiteleen jäälle.
Kaikissa muissakin sylintereissä oli samaa vikaa.Käynti äänestä huomattiin että kaikki ei kunnossa.

Oli ne. Ne oli koneistettu soikioporalla, u nou  ;D

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52013
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: NH Ts115 Es
Ei kai ne öljyt ja jäähdytinnesteet ollu ihan yhtä hyviä kuin joskus myöhempinä aikoina. Valmetin varaosatiskilläkin sanottiin, että keltaisten koneiden aikaan, kun tuli talvi, niin halli oli täynnä moottoriremonttia kaipaavia traktoreita. Nykyään moottoriremontti on hyvin harvinainen ilmestys.
Ei ,mutta tuossa rikossa niillä ei ollut mitään osuutta.

Eipä tietenkään, tyhmistä käyttäjistä voi syyttää vaan valmistajaa.
Loimaan typerykselle vastaus sylinteri oli soikea johtuuko se käyttäjästä hä typerys?

Sylinteri soikea mut kesti silti 1500tuntia? Joko sää ajoit formulan g-voimilla tai pelkästään ala ja ylämäkeen ilman öljynvaihtoo.
Se oli puutavaran ajossa Viitasaarella ajoivat Keiteleen jäälle.
Kaikissa muissakin sylintereissä oli samaa vikaa.Käynti äänestä huomattiin että kaikki ei kunnossa.

Oli ne. Ne oli koneistettu soikioporalla, u nou  ;D

SAS muuten puhuu nyt käynti äänestä eikä käyntiäänestä.

Tarkkana ny, ollaanko mokkasiini-puukenkä alueella vai moottorin hurinassa.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: NH Ts115 Es
On.

-SS-



Semmonen 1500kierrosta ja 0.4 bar., riittää heittämään vältin rikki.




Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford

Miksei olki peity kunnolla? Säädöt pielessä? Eks sää osaa?
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

ja101

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5174
  • Kouvola, Kymenlaakso
Vs: NH Ts115 Es
Alottajalle..
Käy kokeilemassa samanlaista jossakin, jos tuntuu nuheiselta niin saat vertailupohjan.
Kyliltä kuultua.... "maatalous vaatii välillä kovempaa ryyppäämistä"...

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: NH Ts115 Es
On.

-SS-



Semmonen 1500kierrosta ja 0.4 bar., riittää heittämään vältin rikki.




Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford

Miksei olki peity kunnolla? Säädöt pielessä? Eks sää osaa?
Törkeetä jälkee on  ei osaa kyntää.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19986
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: NH Ts115 Es
Miksei olki peity kunnolla? Säädöt pielessä? Eks sää osaa?

Överumin / Kongskilden loiva terämalli, siipi on todella lyhyt ja pieni, eikä tuossa näytä olevan edes olkikuorimia. Multamailla lähinnä auraa maata sivuttain, V-terään takertuu rintapalaan multaa. Vauhtikin on hiukan liian kova kun alkaa heitellä edelisen viilun yli sitä multaa.

Kovalla sitkeällä plinisavella tuo siipimalli tekee hienoa käännettyä pötköä, jättämättä kovissa paikoissa syrjälleen, pienellä vetovoimalla. Aura ei väistä kovia kohtia muutenkaan. Ei ole välttämättä mikään turvemaiden optimivältti.

Nuo multapahnatöheiköt pitäisi aurata semmoisella eurolavan kokoisella lepakkoruuvisiivellä.

Mutta tärkeintä on, että SKN:llä on kyntövideo näkyvissä, toisilla ei ole.

-SS-

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: NH Ts115 Es
Ensimmäisen viilun leveys on pielessä aivan selvästi,on se kumma että kaikki eivät opi kyntämään koskaan ja tämä loimaan hyypiö on sellainen tapaus valitettavasti.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: NH Ts115 Es
Ei kai ne öljyt ja jäähdytinnesteet ollu ihan yhtä hyviä kuin joskus myöhempinä aikoina. Valmetin varaosatiskilläkin sanottiin, että keltaisten koneiden aikaan, kun tuli talvi, niin halli oli täynnä moottoriremonttia kaipaavia traktoreita. Nykyään moottoriremontti on hyvin harvinainen ilmestys.
Ei ,mutta tuossa rikossa niillä ei ollut mitään osuutta.

Eipä tietenkään, tyhmistä käyttäjistä voi syyttää vaan valmistajaa.
Loimaan typerykselle vastaus sylinteri oli soikea johtuuko se käyttäjästä hä typerys?

Sylinteri soikea mut kesti silti 1500tuntia? Joko sää ajoit formulan g-voimilla tai pelkästään ala ja ylämäkeen ilman öljynvaihtoo.
Se oli puutavaran ajossa Viitasaarella ajoivat Keiteleen jäälle.
Kaikissa muissakin sylintereissä oli samaa vikaa.Käynti äänestä huomattiin että kaikki ei kunnossa.

Huomasitte vasta käyntiäänestä että sylinterit on soikeita???

Ei kukaan öljytikkua katsonu?

Tai kiinnittäny huomiota omituiseen siniseen savutukseen? Eikä tietenkään kukaan ihmetelly minne vetotehot häviää?

Uskon että sylinterit oli soikeita, sen verran fiksua sakkia olette...


Edit...

Oliko männätkin soikeita???
Rauhotu tollo niin kerron , Foortin huollossa käytettiin siellä sanoivat että männän kippaus ääni täysin vaaraton,ei syönyt tavallista enempää eli söi öljyä uudesta asti mutta huolto ei sitäkään pitänyt pahana.Onneksi se myitiin ja siellä se lojahti uudella omistajalla ,mutta ei kammet tulleet ulos sen puoleen halpa remontti.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19986
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: NH Ts115 Es
Ensimmäisen viilun leveys on pielessä aivan selvästi,on se kumma että kaikki eivät opi kyntämään koskaan ja tämä loimaan hyypiö on sellainen tapaus valitettavasti.

1. viilu nyt on helppo hoitaa. Leveä takarengas sotkee varsinkin 14 - tuumaisen viimeistä viilua, jolloin ensimmäinen viilu itse asiassa pitäää olla hiukan erilainen kooltaan muihin nähden, jos haluaa, ettei kaukaa näe, missä on aura mennyt.

Mutta niin kuin tiedämme, että SAS kyntöä täällä ei nähdä, eikä tulla näkemään.

-SS-

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: NH Ts115 Es
Ensimmäisen viilun leveys on pielessä aivan selvästi,on se kumma että kaikki eivät opi kyntämään koskaan ja tämä loimaan hyypiö on sellainen tapaus valitettavasti.

1. viilu nyt on helppo hoitaa. Leveä takarengas sotkee varsinkin 14 - tuumaisen viimeistä viilua, jolloin ensimmäinen viilu itse asiassa pitäää olla hiukan erilainen kooltaan muihin nähden, jos haluaa, ettei kaukaa näe, missä on aura mennyt.

Mutta niin kuin tiedämme, että SAS kyntöä täällä ei nähdä, eikä tulla näkemään.

-SS-
Seli seli mutta kun ei isännät osaa sitä laittaa kuntoon. Ei tosiaan nähdä kun ole kaiken kynnön ulkoistanut,senkin ajan saa olla metsätöissä.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Larppa

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 162
  • Pohjalta on hyvä ponnistaa!
Vs: NH Ts115 Es
Ensimmäisen viilun leveys on pielessä aivan selvästi,on se kumma että kaikki eivät opi kyntämään koskaan ja tämä loimaan hyypiö on sellainen tapaus valitettavasti.

1. viilu nyt on helppo hoitaa. Leveä takarengas sotkee varsinkin 14 - tuumaisen viimeistä viilua, jolloin ensimmäinen viilu itse asiassa pitäää olla hiukan erilainen kooltaan muihin nähden, jos haluaa, ettei kaukaa näe, missä on aura mennyt.

Mutta niin kuin tiedämme, että SAS kyntöä täällä ei nähdä, eikä tulla näkemään.

-SS-
Seli seli mutta kun ei isännät osaa sitä laittaa kuntoon. Ei tosiaan nähdä kun ole kaiken kynnön ulkoistanut,senkin ajan saa olla metsätöissä.

Pääsisköhän Tohelolammin sammakkomiehelle kyntöurakoitsijaks kun laittais ulkolaisen veturin, ulkolaiset aurat ja vielä jonkun eteläeurooppalaisen kuskin.  ;D

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52013
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: NH Ts115 Es
On.

-SS-



Semmonen 1500kierrosta ja 0.4 bar., riittää heittämään vältin rikki.




Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford

Miksei olki peity kunnolla? Säädöt pielessä? Eks sää osaa?

Pari syytä varmaan, aurojen lisäksi.

8-tonnari Skagen ja 40-vuotta vanha silppuri.





Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159