Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Hallintohulluttelu  (Luettu 920 kertaa)

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Hallintohulluttelu
http://www.lansi-savo.fi/mielipide/puheenvuorot/puheenvuoro-onko-suomella-varaa-hallintohullutteluun-370468

Siis oliko kepulla pitkäntähtäyksen suunnitelma. Läänit nurin ja hallintohimmeli. 😀😁🎅

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12147
Vs: Hallintohulluttelu
Maakunnista tulee ajan kanssa kepun itsensä näköisiä osavaltioita.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65580
Vs: Hallintohulluttelu
mutta mitä ihmettä muuta nuo politikot sitten tekis?  jos tuollaista ei olis kehitelty...  tekiskö net vielä pahempia juttuja?

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Hallintohulluttelu
Jos joku kertois mulle koska kepun visioista olis jotain hyvää tullut. Esimmäinen karilleajo tapahtui -60 luvulla, kun turpeeseen sitouttaminen meni perseeleen. Ihmiset pakeni Ruotsiin. 😀 Monta surullista ihmiskohtaloa. Ja kahdeksan surmanluotia. 👺

Ärrpää

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7328
Vs: Hallintohulluttelu
Jos joku kertois mulle koska kepun visioista olis jotain hyvää tullut. Esimmäinen karilleajo tapahtui -60 luvulla, kun turpeeseen sitouttaminen meni perseeleen. Ihmiset pakeni Ruotsiin. 😀 Monta surullista ihmiskohtaloa. Ja kahdeksan surmanluotia. 👺

 Eivätkö huolineet sinua laakeritehtaalle vastukseks? Muut jäe turpeeseen, sinä torin laejalle...
Ihan perus...nykyäänhän naiset osaa tehdä sisällään uusia ihmisiä...

Jätkä

  • Vieras
Vs: Hallintohulluttelu
Jos joku kertois mulle koska kepun visioista olis jotain hyvää tullut. Esimmäinen karilleajo tapahtui -60 luvulla, kun turpeeseen sitouttaminen meni perseeleen. Ihmiset pakeni Ruotsiin. 😀 Monta surullista ihmiskohtaloa. Ja kahdeksan surmanluotia. 👺
"Sitouttaa turpeeseen"?? Nyt heräs ihan uteliaisuus. Millainen onkaan zepefakta tästä asiasta, kun ensinmäinen sotienjälkeinen sukupolvi tuli työmarkkinoille. (Tai oikeammin siihen ikään, jolloin perheet perustetaan ja oma talous laitetaan pystyyn)

peräkammarin poika

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1055
Vs: Hallintohulluttelu
Jos joku kertois mulle koska kepun visioista olis jotain hyvää tullut. Esimmäinen karilleajo tapahtui -60 luvulla, kun turpeeseen sitouttaminen meni perseeleen. Ihmiset pakeni Ruotsiin. 😀 Monta surullista ihmiskohtaloa. Ja kahdeksan surmanluotia. 👺
Turpeeseen sitouttaminen oli onnistunut keino torjua kommunismia. Ilman sitä olisi vallankumous ja neuvostomiehitys tapahtuneet varmasti.

Ärrpää

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7328
Vs: Hallintohulluttelu
Jos joku kertois mulle koska kepun visioista olis jotain hyvää tullut. Esimmäinen karilleajo tapahtui -60 luvulla, kun turpeeseen sitouttaminen meni perseeleen. Ihmiset pakeni Ruotsiin. 😀 Monta surullista ihmiskohtaloa. Ja kahdeksan surmanluotia. 👺
Turpeeseen sitouttaminen oli onnistunut keino torjua kommunismia. Ilman sitä olisi vallankumous ja neuvostomiehitys tapahtuneet varmasti.

 Sepeihän se just taitaa eniten jurppia...
Ihan perus...nykyäänhän naiset osaa tehdä sisällään uusia ihmisiä...