Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Muita kitaransoittajia foorumilla? Tai muita soittajia?  (Luettu 1820 kertaa)

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
 Onkos muita kitaristeja foorumilla? Ois kiva vaihtaa ajatuksia aiheesta. Muunkin soittimen harrastajat saapi vastata...

 Ite soitellu oikeestaan koko ikäni...veri vetäny aina kitaroiden pariin...kuulemma ekan tein ite laudasta, piirsin kielet lyijykynällä ja hakkasin pikkuisia nauloja viritinnupeiksi...olin niin pieni etten muista moista mutta sitten isä osti jouluksi lastenkitaran ja siitä alkoi rikollinen urani... :)

 Mulla on itellä tällä hetkellä 5 kitaraa, rakkain niistä Strato jossa on itse SRV:n nimikirjoitus, saatu Kanadassa keikalta vuonna 1982.

 Basso, rummut ja ikivanha Hammond löytyy kans. lasten kanssa kiva aina välillä jammailla, menee sunnuntai-iltapäivät rattoisasti :D, musiikkimaku ei aina vaan teinien kanssa oikein natsaa yhteen... ;Dmut kiva harrastus.

Kellaribändeissä soiteltu aina. Lukiossa huomasin, että soittajapoika pääsee paremmin tyttöjen pöksyihin ;D

Ou jee. :)
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12230
  • Virolaista kiitos!
Täällä on lähinnä noita poskensoittajia  :(

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65522
kitarasoolo!   tirsk!    tulee yks juttun tuosta mieleen.......

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Puuhis heitti hyvän luun, tuli heti tää mieleen:

It ain't over till the fat lady sings

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Puuhis heitti hyvän luun, tuli heti tää mieleen:




 ;D


...toi ei vaan oo kitara ku toi mongoloidi soittaa... ;)vai onko downin syndrooma... ???
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

jusu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1858
  • tukka ja järki ei pysy samas pääs..
noo kloppina on tullut kannuja kolisteltua ja pelliä päristeltyä.. ostin joku 10v sitte uuren setinki muttei aika riitä harrastamaan.. ehkä joskus.. muksut niiton ny paasannu, vanhimmalla on vähä jo haisua rytmistä :)
mä mitää mistää tiä mutta... mummielestä.. tai äläs ny..

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Puuhis heitti hyvän luun, tuli heti tää mieleen:




 ;D


...toi ei vaan oo kitara ku toi mongoloidi soittaa... ;)vai onko downin syndrooma... ???

Ei ookkaan, jotenkin vain yhdistin suhun....  ;D
It ain't over till the fat lady sings

Veeti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13633
Klarinetti.

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Puuhis heitti hyvän luun, tuli heti tää mieleen:




 ;D


...toi ei vaan oo kitara ku toi mongoloidi soittaa... ;)vai onko downin syndrooma... ???

Ei ookkaan, jotenkin vain yhdistin suhun....  ;D

 ...kuten olen ennenkin sisällöntuotostasi sanonut... ;)
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Puuhis heitti hyvän luun, tuli heti tää mieleen:




 ;D


...toi ei vaan oo kitara ku toi mongoloidi soittaa... ;)vai onko downin syndrooma... ???

Ei ookkaan, jotenkin vain yhdistin suhun....  ;D

 ...kuten olen ennenkin sisällöntuotostasi sanonut... ;)

https://www.youtube.com/watch?v=9XzUrPclDdE

Kohdasta 4:25 eteenpäin  ;)
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
SKN ja Opelmies kiusaavat Apilasta ja SASsia, Opelmies osoittelee aseella, SKN jollain muulla... mutta onneksi lopussa Puuha-Pete soutaa apuun jousineen :)

https://www.youtube.com/watch?v=9XzUrPclDdE

kohdasta 32:10 eteenpäin. ;)
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!