Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Fusionin kammion paineet  (Luettu 2988 kertaa)

Waltteri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 209
Fusionin kammion paineet
Onkos normaalia et mäkkärin ykkönen nostaa paalin valmistuessa paineet melkein punaisen pohjaan: siis yli 230-240 barin?? kammion esipaine säädetty siihen 170 baariin sr:n paalauksessa. pysyykö kone läjässä noilla paineilla kuin pitkään?? Sittempä seuraava kysymys: milaisia paalimääriä hapottoman koneen teloilla ajaa, ennen kuin alkaa telaremontit?

masahiiri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 149
Vs: Fusionin kammion paineet
En tiiä onko normaalia, mutta mulla meni fusionissa mittari pohjaan oli esipaine missä tahansa. Paalin kireys meni kuitenki esipaineen mukaan. Ensimmäinen tela kulu puhki jossain 28 kohalla.

Waltteri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 209
Vs: Fusionin kammion paineet
En tiiä onko normaalia, mutta mulla meni fusionissa mittari pohjaan oli esipaine missä tahansa. Paalin kireys meni kuitenki esipaineen mukaan. Ensimmäinen tela kulu puhki jossain 28 kohalla.

Painehomma selvisi, pudotin pikkusen maksipainetta: nyt nousee johonkin 220 baariin.
Olikos koneella ajettu hapolla vai ilman kun tela meni siinä 28 tuhannessa??

Vekkuli

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 394
Vs: Fusionin kammion paineet
En tiiä onko normaalia, mutta mulla meni fusionissa mittari pohjaan oli esipaine missä tahansa. Paalin kireys meni kuitenki esipaineen mukaan. Ensimmäinen tela kulu puhki jossain 28 kohalla.

Painehomma selvisi, pudotin pikkusen maksipainetta: nyt nousee johonkin 220 baariin.
Olikos koneella ajettu hapolla vai ilman kun tela meni siinä 28 tuhannessa??

Eikös mäkkäri ton enempää kestäkään?Täällähän sillä on ikiliikkujan maine.

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: Fusionin kammion paineet
En tiiä onko normaalia, mutta mulla meni fusionissa mittari pohjaan oli esipaine missä tahansa. Paalin kireys meni kuitenki esipaineen mukaan. Ensimmäinen tela kulu puhki jossain 28 kohalla.

Painehomma selvisi, pudotin pikkusen maksipainetta: nyt nousee johonkin 220 baariin.
Olikos koneella ajettu hapolla vai ilman kun tela meni siinä 28 tuhannessa??

Eikös mäkkäri ton enempää kestäkään?Täällähän sillä on ikiliikkujan maine.

Kyllä tuon pitää olla uutis ankka! Eihän mäkkäriin tarvii mitään uusia. hyvä jos edes vaseliinia.
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

masahiiri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 149
Vs: Fusionin kammion paineet
Ensimmäiset noin 5 tuhatta hapolla. Kammion ylemmän osan takaapäin kolmas tela kulu harjoilta puhki. Muissa teloissa ei ollut suuria kulumisen merkkejä.