Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe The phone rang  (Luettu 3431 kertaa)

cosmic_cowboy

  • Vieras
The phone rang
Mobiili moi!  8)

Latailin uuteen kännykkääni sen iänikuisen Iron manin soittoääneksi. Välähtipä siinä etsiskellessäni ja tekstariääntä pohtiessani, että maailman ilmeisin mussiikki tuohon väliin olisi Hurriganesin The phone rang, jo ihan nimensäkin perusteella. Se alun kitara-twänng-twängg olisi sinällään juurikin naseva tekstarihälytys. Mitenkäs tuollaisen voisi toteuttaa Nokia 2760:aan?
En nyt viitsi linkittää kun ei noista musiikkisivuista tiedä mitkä ovat laittomia ja mitkä waarrallisia. Etsikää ja kuunnelkaa omalla vastuulla, eikä ole vikatikki vaikka ostaa Roadrunner oikein CD:llä. Stocholm live-vedossa ei taida olla tuota kitara-alkua?

Strimari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1850
  • This is radio Nowhere!
Vs: The phone rang
Stockholm livessä oo m itään muutakaan, kun on vaan se mitätön hippi flying V: täään kiduttamassa..
Hyvää yritetään, mutta priimaa pakkaa tulemaan!

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: The phone rang
Mobiili moi!  8)

Latailin uuteen kännykkääni sen iänikuisen Iron manin soittoääneksi. Välähtipä siinä etsiskellessäni ja tekstariääntä pohtiessani, että maailman ilmeisin mussiikki tuohon väliin olisi Hurriganesin The phone rang, jo ihan nimensäkin perusteella. Se alun kitara-twänng-twängg olisi sinällään juurikin naseva tekstarihälytys. Mitenkäs tuollaisen voisi toteuttaa Nokia 2760:aan?
En nyt viitsi linkittää kun ei noista musiikkisivuista tiedä mitkä ovat laittomia ja mitkä waarrallisia. Etsikää ja kuunnelkaa omalla vastuulla, eikä ole vikatikki vaikka ostaa Roadrunner oikein CD:llä. Stocholm live-vedossa ei taida olla tuota kitara-alkua?

Jos sulla on se biisi kovalevyllä tai vaikka cd:llä, niin lataile Audacity ja asenna se koneelle. Tolla editorilla voit avata sen biisin waveform-muodossa ja leikellä kuten tykkäät l. ottaa sen alun omaksi palakseen ja tallentaa erikseen kännylle sopivaan formaattiin. Pitäis onnistua myös .aac formaattiin tallentaminen, tosin toi nokialainen hyväksyy kait ämppäritkin...

Viimeksi muokattu: 14.02.09 - klo:20:54 kirjoittanut Adam Smith

                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Vs: Itkisitkö onnesta jos...
Mulla on sama biisi vuodesta toiseen  ;D

Kerran ell Satu operoi jotain elikkoa ja mun känny soi muutaman
kerran koko sarjan kun ei voinu vastata. Satu kysäs:-mikä biisi,
tosi hyvä ja tutun kuulonen ?
Sanoon jotta enpä tohdi kertoo ettet ala lätkimään mua..
Kerro, kerro tinkas ell  :)
No pakkohan se oli kertoo, Leevi & Leevings: Itkisitkö onnesta, jos
panisin sua kunnolla... niskaan asti punasteli hän  ;D
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)

Monttu Simeon

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 556
  • rento meininki
Vs: The phone rang
tekstarin soittoääni, joka aina on herättänyt pelkkää myönteistä ihmetystä löytyy jenkkien armeijan merkkisoitoista. Siemensin kännykässä oli sellainen mukana ja kerran opittua piti laittaa Nokialaiseen, nyt luonnollisemmalla äänellä vielä.
http://bands.army.mil/music/bugle/reveille.asp
Liikenteen 3-D : дарить дураки дорога

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: The phone rang
Velipojalla oli pitkään vaimonsa nauhoittama "HETI KOTIA, SOPPA JÄÄHTYY!" naputus soittoäänenä. ;D
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

cosmic_cowboy

  • Vieras
Vs: The phone rang
Jos sulla on se biisi kovalevyllä tai vaikka cd:llä, niin lataile Audacity ja asenna se koneelle. Tolla editorilla voit avata sen biisin waveform-muodossa ja leikellä kuten tykkäät l. ottaa sen alun omaksi palakseen ja tallentaa erikseen kännylle sopivaan formaattiin. Pitäis onnistua myös .aac formaattiin tallentaminen, tosin toi nokialainen hyväksyy kait ämppäritkin...

Kiitos Aatamille oot niin hiano miäs  :-*, että viritimme eilen ehtoolla sulle vaatimattoman oodin: http://www.youtube.com/watch?v=6P0iEEX9F5k

Eipä ole kova-,eikä lastulevyllä vaan tietty vinyyleillä mun vajavainen Hurriganes-kokoelmani. Älkääkäkö mukulat kyselkö että millä, etten ala paasata C-kaseteista ja lerpuista tai avokelanauhoista.

No, ajattelinpa tuon ladata netistä, mutmut, Radio rock ja phnetmusiikki.fi ainakin tyrkkää jonkun oman soittopelin kaupan päälle ja jotain WMA- ja DRM-saastuntaa ja rajoitettua käyttöä on luvassa.
Eli onko nuo hyvää rehua sille Audacitylle, jonka jo latasin(OK)?

Viimeksi muokattu: 15.02.09 - klo:00:07 kirjoittanut cosmic_cowboy

Monttu Simeon

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 556
  • rento meininki
Vs: The phone rang
Täältä olen ladannut luvallista musiikkia, ei mitään metkuja seuraa mukana, vain 320-laatuinen mp3 tulee. Maksu nettipankissa.
http://meteli.net/
Liikenteen 3-D : дарить дураки дорога

jps

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 807
Vs: The phone rang
Mä kun olen tällanen yli-ikäinen kotitarve nörtti, niin laitoin soittoäänen vähän raskaammalla tavalla. Nordman cd:ltä kovalevylle, sieltä muistikortille ja kortti puhelimeen. Vie tosin aika v...tun paljon tilaa, mutta ei mulla paljon muuta ole tuolla kortilla (gigan kortti). Muutama Offspring biisi tietysti jos alkaa tehdä vaihtelua mieli. Soittari alkaa tietty alusta, mutta intron mä halusinkin ääneksi.

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: The phone rang
WMA pitäis pelittää, sehän on Windowsin formaatti ja yleises käytös. DRM:N voi työntää vaikka minne (onneks noi "suojatut" jää kohta historiaan)....

Vinyyli on asiaa! Jos koneesta/äänikortista taikka kotosalta löytyy jonkin sortin etuaste eli hienommin esivahvistin, voit sämpläillä audacityn nauhoitusominaisuudella sieltä biisin koneeseen. Voip vaikka skrätsäillä ;)
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: The phone rang
jos joku morkkaa niin pullo korkkaa jne ;D soi kännyn soittoäänenä ja viestiäänenä taitaa olla jottain nauhotettua pörinää  ::)