Ei se aina pelkästä brandistä ole kiinni, vaan moni pitää tärkeänä sitä kuka sen firman omistaa, eli ei halua tukea ulkomaisia keinottelijoita.
***Valio on onnistunut tuomaan suomalaisen maidontuottajan osaksi brandiään. Maitopurkeissa ollut kotimaisuuskamppanja ja tuottajakuvat/kertomukset ovat olleet onnistunutta imagon rakentamista.
Tässä HOK-asiassa ei ole vielä saavutettu kuin puoli voittoa saamalla Valio-maito tiskiin. Mulla ainakin on vahva epäilys, että HOK laittaa Valiomaidon hinnan melko korkealle...
Joo, no on se osa brandia, kun monet eivät osaa ajatella itse, vaan tarvitsevat brandin luoman mielikuvan.
Sitä samaa minäkin epäilen, onhan katteitten eroista eri tuotteitten välillä jo hyvää näyttöä esim. joka jouluisesta kinkkukaupasta
Milläs tuonkin vahtii, täytyisi tietää sisäänostohinnat.....