Lainaus käyttäjältä: Toivo Tonta - 04.11.14 - klo:20:03Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 04.11.14 - klo:20:01Lainaus käyttäjältä: Toivo Tonta - 04.11.14 - klo:19:49Konepeitto järkyttävän kokoinen, kuten nykytekniikka vaatii (tai ainakin näytti Horsch kuvassa)Ei se isolta hytistä näyttänyt Eihän sieltä sitä korkeutta niin näe.No ei mutta eipä tuo nokan koko enää haittaa kun etuakseli on edempänä ja hytti korkeammalla..
Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 04.11.14 - klo:20:01Lainaus käyttäjältä: Toivo Tonta - 04.11.14 - klo:19:49Konepeitto järkyttävän kokoinen, kuten nykytekniikka vaatii (tai ainakin näytti Horsch kuvassa)Ei se isolta hytistä näyttänyt Eihän sieltä sitä korkeutta niin näe.
Lainaus käyttäjältä: Toivo Tonta - 04.11.14 - klo:19:49Konepeitto järkyttävän kokoinen, kuten nykytekniikka vaatii (tai ainakin näytti Horsch kuvassa)Ei se isolta hytistä näyttänyt
Konepeitto järkyttävän kokoinen, kuten nykytekniikka vaatii (tai ainakin näytti Horsch kuvassa)
Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 04.11.14 - klo:20:05Lainaus käyttäjältä: Toivo Tonta - 04.11.14 - klo:20:03Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 04.11.14 - klo:20:01Lainaus käyttäjältä: Toivo Tonta - 04.11.14 - klo:19:49Konepeitto järkyttävän kokoinen, kuten nykytekniikka vaatii (tai ainakin näytti Horsch kuvassa)Ei se isolta hytistä näyttänyt Eihän sieltä sitä korkeutta niin näe.No ei mutta eipä tuo nokan koko enää haittaa kun etuakseli on edempänä ja hytti korkeammalla..Taitaa olla helpompi sulateltava Keski-Eurooppalaisten merkkien käyttäjille tämä uusi malli kuin vanha T-sarja? Sen verran enemmän muistuttaa vaikkapa Deutzia tai NH:ta kuin lyhytakselivälinen vanha T.
Olihan tuo jo kesällä kokeilussa,on todella kehittynyt,mutta jos asenne on jo vastaan niin mikään ei riitä.
Lainaus käyttäjältä: SamiT - 04.11.14 - klo:22:05Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 04.11.14 - klo:20:05Lainaus käyttäjältä: Toivo Tonta - 04.11.14 - klo:20:03Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 04.11.14 - klo:20:01Lainaus käyttäjältä: Toivo Tonta - 04.11.14 - klo:19:49Konepeitto järkyttävän kokoinen, kuten nykytekniikka vaatii (tai ainakin näytti Horsch kuvassa)Ei se isolta hytistä näyttänyt Eihän sieltä sitä korkeutta niin näe.No ei mutta eipä tuo nokan koko enää haittaa kun etuakseli on edempänä ja hytti korkeammalla..Taitaa olla helpompi sulateltava Keski-Eurooppalaisten merkkien käyttäjille tämä uusi malli kuin vanha T-sarja? Sen verran enemmän muistuttaa vaikkapa Deutzia tai NH:ta kuin lyhytakselivälinen vanha T.Paljon hyviä ominaisuuksia vrt. vanha teekkari, käyttäjät on tykänneet... Näppärästi pyöri tuollainen kylvökoneen edessä, ketterä ja nopea ohjaus pikaohjauksella Hitto kun olis ollut markkinoilla muutaman vuoden, tuollainen kyllä kiinnostaisi. Nää ekat koneet ei missään nimessä
Lainaus käyttäjältä: ijasja2 - 04.11.14 - klo:22:38Lainaus käyttäjältä: SamiT - 04.11.14 - klo:22:05Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 04.11.14 - klo:20:05Lainaus käyttäjältä: Toivo Tonta - 04.11.14 - klo:20:03Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 04.11.14 - klo:20:01Lainaus käyttäjältä: Toivo Tonta - 04.11.14 - klo:19:49Konepeitto järkyttävän kokoinen, kuten nykytekniikka vaatii (tai ainakin näytti Horsch kuvassa)Ei se isolta hytistä näyttänyt Eihän sieltä sitä korkeutta niin näe.No ei mutta eipä tuo nokan koko enää haittaa kun etuakseli on edempänä ja hytti korkeammalla..Taitaa olla helpompi sulateltava Keski-Eurooppalaisten merkkien käyttäjille tämä uusi malli kuin vanha T-sarja? Sen verran enemmän muistuttaa vaikkapa Deutzia tai NH:ta kuin lyhytakselivälinen vanha T.Paljon hyviä ominaisuuksia vrt. vanha teekkari, käyttäjät on tykänneet... Näppärästi pyöri tuollainen kylvökoneen edessä, ketterä ja nopea ohjaus pikaohjauksella Hitto kun olis ollut markkinoilla muutaman vuoden, tuollainen kyllä kiinnostaisi. Nää ekat koneet ei missään nimessä Eipähän tuossa kun kahtoo pari vuotta ja laittaa... Ihtee kyllä kans kiinnostaa
Lainaus käyttäjältä: kyntaja - 05.11.14 - klo:01:11Lainaus käyttäjältä: ijasja2 - 04.11.14 - klo:22:38Lainaus käyttäjältä: SamiT - 04.11.14 - klo:22:05Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 04.11.14 - klo:20:05Lainaus käyttäjältä: Toivo Tonta - 04.11.14 - klo:20:03Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 04.11.14 - klo:20:01Lainaus käyttäjältä: Toivo Tonta - 04.11.14 - klo:19:49Konepeitto järkyttävän kokoinen, kuten nykytekniikka vaatii (tai ainakin näytti Horsch kuvassa)Ei se isolta hytistä näyttänyt Eihän sieltä sitä korkeutta niin näe.No ei mutta eipä tuo nokan koko enää haittaa kun etuakseli on edempänä ja hytti korkeammalla..Taitaa olla helpompi sulateltava Keski-Eurooppalaisten merkkien käyttäjille tämä uusi malli kuin vanha T-sarja? Sen verran enemmän muistuttaa vaikkapa Deutzia tai NH:ta kuin lyhytakselivälinen vanha T.Paljon hyviä ominaisuuksia vrt. vanha teekkari, käyttäjät on tykänneet... Näppärästi pyöri tuollainen kylvökoneen edessä, ketterä ja nopea ohjaus pikaohjauksella Hitto kun olis ollut markkinoilla muutaman vuoden, tuollainen kyllä kiinnostaisi. Nää ekat koneet ei missään nimessä Eipähän tuossa kun kahtoo pari vuotta ja laittaa... Ihtee kyllä kans kiinnostaa...ja otahan lääkkeet niin loppuu kiinnostus....
Lainaus käyttäjältä: Väsynyt - 05.11.14 - klo:06:12Lainaus käyttäjältä: kyntaja - 05.11.14 - klo:01:11Lainaus käyttäjältä: ijasja2 - 04.11.14 - klo:22:38Lainaus käyttäjältä: SamiT - 04.11.14 - klo:22:05Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 04.11.14 - klo:20:05Lainaus käyttäjältä: Toivo Tonta - 04.11.14 - klo:20:03Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 04.11.14 - klo:20:01Lainaus käyttäjältä: Toivo Tonta - 04.11.14 - klo:19:49Konepeitto järkyttävän kokoinen, kuten nykytekniikka vaatii (tai ainakin näytti Horsch kuvassa)Ei se isolta hytistä näyttänyt Eihän sieltä sitä korkeutta niin näe.No ei mutta eipä tuo nokan koko enää haittaa kun etuakseli on edempänä ja hytti korkeammalla..Taitaa olla helpompi sulateltava Keski-Eurooppalaisten merkkien käyttäjille tämä uusi malli kuin vanha T-sarja? Sen verran enemmän muistuttaa vaikkapa Deutzia tai NH:ta kuin lyhytakselivälinen vanha T.Paljon hyviä ominaisuuksia vrt. vanha teekkari, käyttäjät on tykänneet... Näppärästi pyöri tuollainen kylvökoneen edessä, ketterä ja nopea ohjaus pikaohjauksella Hitto kun olis ollut markkinoilla muutaman vuoden, tuollainen kyllä kiinnostaisi. Nää ekat koneet ei missään nimessä Eipähän tuossa kun kahtoo pari vuotta ja laittaa... Ihtee kyllä kans kiinnostaa...ja otahan lääkkeet niin loppuu kiinnostus.... Itteä kanssa kovasti kiinnostaa tuo t234 active-mallina, direct kun ei oikein ole miksikään muuttunut vaikka ajopainetta onkin nostettu.
Vieläkö nämä menee ilman egr kamppeita vai joko näissä on urea +egr? Rohkeasti vaan ostamaan, kyllä se tehdas päivittelee pahimmat virheet ensimmäisillekkin ostajille.
Lainaus käyttäjältä: lynx700500 - 05.11.14 - klo:08:12Vieläkö nämä menee ilman egr kamppeita vai joko näissä on urea +egr? Rohkeasti vaan ostamaan, kyllä se tehdas päivittelee pahimmat virheet ensimmäisillekkin ostajille.Ei ole egr:ää, eikä hiukkasloukkuja. Pelkällä urealla hoituu.
Lainaus käyttäjältä: velmatti - 05.11.14 - klo:09:20Lainaus käyttäjältä: lynx700500 - 05.11.14 - klo:08:12Vieläkö nämä menee ilman egr kamppeita vai joko näissä on urea +egr? Rohkeasti vaan ostamaan, kyllä se tehdas päivittelee pahimmat virheet ensimmäisillekkin ostajille.Ei ole egr:ää, eikä hiukkasloukkuja. Pelkällä urealla hoituu.Kyl niis egr pitäis olla... Samalla tavalla kuin nelossarjan ässissä..
ja vikakoodia pukkaa..
Viimeksi muokattu: 05.11.14 - klo:11:25 kirjoittanut icefarmer
Tier 4 final -päästötason moottoreissa scr -järjestelmä huolehtii pakokaasujen puhtaudesta ilman dpf-suodatinta, juuttuvageometristä turboa tai pakokaasujen egr-takaisinkierrätystä.