Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Valtra T144-T234 ensiesitelty tänään saksassa.  (Luettu 64905 kertaa)

SamiT

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1788
Konepeitto järkyttävän kokoinen, kuten nykytekniikka vaatii ::) (tai ainakin näytti Horsch kuvassa)
Ei se isolta hytistä näyttänyt  ;)
Eihän sieltä sitä korkeutta niin näe.
No ei mutta eipä tuo nokan koko enää haittaa kun etuakseli on edempänä ja hytti korkeammalla..

Taitaa olla helpompi sulateltava Keski-Eurooppalaisten merkkien käyttäjille tämä uusi malli kuin vanha T-sarja? Sen verran enemmän muistuttaa vaikkapa Deutzia tai NH:ta kuin lyhytakselivälinen vanha T.
On vain kahdenlaisia traktoreita: Uusia Valtroja ja vanhoja Valmetteja.

ijasja2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7096
Konepeitto järkyttävän kokoinen, kuten nykytekniikka vaatii ::) (tai ainakin näytti Horsch kuvassa)
Ei se isolta hytistä näyttänyt  ;)
Eihän sieltä sitä korkeutta niin näe.
No ei mutta eipä tuo nokan koko enää haittaa kun etuakseli on edempänä ja hytti korkeammalla..

Taitaa olla helpompi sulateltava Keski-Eurooppalaisten merkkien käyttäjille tämä uusi malli kuin vanha T-sarja? Sen verran enemmän muistuttaa vaikkapa Deutzia tai NH:ta kuin lyhytakselivälinen vanha T.

Paljon hyviä ominaisuuksia vrt. vanha teekkari, käyttäjät on tykänneet... Näppärästi pyöri tuollainen kylvökoneen edessä, ketterä ja nopea ohjaus pikaohjauksella 8) Hitto kun olis ollut markkinoilla muutaman vuoden, tuollainen kyllä kiinnostaisi. Nää ekat koneet ei missään nimessä ::)
"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer". (Walter Röhrl)

Veetin poika

  • Vieras
Olihan tuo jo kesällä kokeilussa,on todella kehittynyt,mutta jos asenne on jo vastaan niin mikään ei riitä. :o

Asenne on takkuulla vastaan, noihen kanssa kun ei ennää rahat riitä...ei riitä ostamisseen ja ylläpito on niin helevetin kallista...joten sas hyvä , unohan koko uuvven Valumeetin....ja ajelen entisillä, valumettiloilla ja muillakkiin....

kyntaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1406
  • Aasi vs. Peura
Konepeitto järkyttävän kokoinen, kuten nykytekniikka vaatii ::) (tai ainakin näytti Horsch kuvassa)
Ei se isolta hytistä näyttänyt  ;)
Eihän sieltä sitä korkeutta niin näe.
No ei mutta eipä tuo nokan koko enää haittaa kun etuakseli on edempänä ja hytti korkeammalla..

Taitaa olla helpompi sulateltava Keski-Eurooppalaisten merkkien käyttäjille tämä uusi malli kuin vanha T-sarja? Sen verran enemmän muistuttaa vaikkapa Deutzia tai NH:ta kuin lyhytakselivälinen vanha T.

Paljon hyviä ominaisuuksia vrt. vanha teekkari, käyttäjät on tykänneet... Näppärästi pyöri tuollainen kylvökoneen edessä, ketterä ja nopea ohjaus pikaohjauksella 8) Hitto kun olis ollut markkinoilla muutaman vuoden, tuollainen kyllä kiinnostaisi. Nää ekat koneet ei missään nimessä ::)
Eipähän tuossa kun kahtoo pari vuotta ja laittaa... Ihtee kyllä kans kiinnostaa
Nii se on...

Väsynyt

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 78
  • Enemmän nopeasti
Konepeitto järkyttävän kokoinen, kuten nykytekniikka vaatii ::) (tai ainakin näytti Horsch kuvassa)
Ei se isolta hytistä näyttänyt  ;)
Eihän sieltä sitä korkeutta niin näe.
No ei mutta eipä tuo nokan koko enää haittaa kun etuakseli on edempänä ja hytti korkeammalla..

Taitaa olla helpompi sulateltava Keski-Eurooppalaisten merkkien käyttäjille tämä uusi malli kuin vanha T-sarja? Sen verran enemmän muistuttaa vaikkapa Deutzia tai NH:ta kuin lyhytakselivälinen vanha T.

Paljon hyviä ominaisuuksia vrt. vanha teekkari, käyttäjät on tykänneet... Näppärästi pyöri tuollainen kylvökoneen edessä, ketterä ja nopea ohjaus pikaohjauksella 8) Hitto kun olis ollut markkinoilla muutaman vuoden, tuollainen kyllä kiinnostaisi. Nää ekat koneet ei missään nimessä ::)
Eipähän tuossa kun kahtoo pari vuotta ja laittaa... Ihtee kyllä kans kiinnostaa
...ja otahan lääkkeet niin loppuu kiinnostus.... :P

Realisti

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 713
Konepeitto järkyttävän kokoinen, kuten nykytekniikka vaatii ::) (tai ainakin näytti Horsch kuvassa)
Ei se isolta hytistä näyttänyt  ;)
Eihän sieltä sitä korkeutta niin näe.
No ei mutta eipä tuo nokan koko enää haittaa kun etuakseli on edempänä ja hytti korkeammalla..

Taitaa olla helpompi sulateltava Keski-Eurooppalaisten merkkien käyttäjille tämä uusi malli kuin vanha T-sarja? Sen verran enemmän muistuttaa vaikkapa Deutzia tai NH:ta kuin lyhytakselivälinen vanha T.

Paljon hyviä ominaisuuksia vrt. vanha teekkari, käyttäjät on tykänneet... Näppärästi pyöri tuollainen kylvökoneen edessä, ketterä ja nopea ohjaus pikaohjauksella 8) Hitto kun olis ollut markkinoilla muutaman vuoden, tuollainen kyllä kiinnostaisi. Nää ekat koneet ei missään nimessä ::)
Eipähän tuossa kun kahtoo pari vuotta ja laittaa... Ihtee kyllä kans kiinnostaa
...ja otahan lääkkeet niin loppuu kiinnostus.... :P

Itteä kanssa kovasti kiinnostaa tuo t234 active-mallina, direct kun ei oikein ole miksikään muuttunut vaikka ajopainetta onkin nostettu.

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Konepeitto järkyttävän kokoinen, kuten nykytekniikka vaatii ::) (tai ainakin näytti Horsch kuvassa)
Ei se isolta hytistä näyttänyt  ;)
Eihän sieltä sitä korkeutta niin näe.
No ei mutta eipä tuo nokan koko enää haittaa kun etuakseli on edempänä ja hytti korkeammalla..

Taitaa olla helpompi sulateltava Keski-Eurooppalaisten merkkien käyttäjille tämä uusi malli kuin vanha T-sarja? Sen verran enemmän muistuttaa vaikkapa Deutzia tai NH:ta kuin lyhytakselivälinen vanha T.

Paljon hyviä ominaisuuksia vrt. vanha teekkari, käyttäjät on tykänneet... Näppärästi pyöri tuollainen kylvökoneen edessä, ketterä ja nopea ohjaus pikaohjauksella 8) Hitto kun olis ollut markkinoilla muutaman vuoden, tuollainen kyllä kiinnostaisi. Nää ekat koneet ei missään nimessä ::)
Eipähän tuossa kun kahtoo pari vuotta ja laittaa... Ihtee kyllä kans kiinnostaa
...ja otahan lääkkeet niin loppuu kiinnostus.... :P

Itteä kanssa kovasti kiinnostaa tuo t234 active-mallina, direct kun ei oikein ole miksikään muuttunut vaikka ajopainetta onkin nostettu.
Litran vei vähemmän löpöä kylvettyä hehtaaria kohden verraten T202D verraten joka on aikas alkupäästä niitä.. 

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Konepeitto järkyttävän kokoinen, kuten nykytekniikka vaatii ::) (tai ainakin näytti Horsch kuvassa)
Ei se isolta hytistä näyttänyt  ;)
Eihän sieltä sitä korkeutta niin näe.
No ei mutta eipä tuo nokan koko enää haittaa kun etuakseli on edempänä ja hytti korkeammalla..

Taitaa olla helpompi sulateltava Keski-Eurooppalaisten merkkien käyttäjille tämä uusi malli kuin vanha T-sarja? Sen verran enemmän muistuttaa vaikkapa Deutzia tai NH:ta kuin lyhytakselivälinen vanha T.

Paljon hyviä ominaisuuksia vrt. vanha teekkari, käyttäjät on tykänneet... Näppärästi pyöri tuollainen kylvökoneen edessä, ketterä ja nopea ohjaus pikaohjauksella 8) Hitto kun olis ollut markkinoilla muutaman vuoden, tuollainen kyllä kiinnostaisi. Nää ekat koneet ei missään nimessä ::)
Just näin tästä syystä en ittekkään uskaltanut tuota ostaa.  Mutta sitte jonkunvuoden päästä.
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

lynx700500

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 425
Vieläkö nämä menee ilman egr kamppeita vai joko näissä on urea +egr? Rohkeasti vaan ostamaan, kyllä se tehdas päivittelee pahimmat virheet ensimmäisillekkin ostajille.

velmatti

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12
Vieläkö nämä menee ilman egr kamppeita vai joko näissä on urea +egr? Rohkeasti vaan ostamaan, kyllä se tehdas päivittelee pahimmat virheet ensimmäisillekkin ostajille.

Ei ole egr:ää, eikä hiukkasloukkuja. Pelkällä urealla hoituu.

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vieläkö nämä menee ilman egr kamppeita vai joko näissä on urea +egr? Rohkeasti vaan ostamaan, kyllä se tehdas päivittelee pahimmat virheet ensimmäisillekkin ostajille.

Ei ole egr:ää, eikä hiukkasloukkuja. Pelkällä urealla hoituu.
Kyl niis egr pitäis olla... Samalla tavalla kuin nelossarjan ässissä..

nuffieldmaster

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1719
Tier 4 final -päästötason moottoreissa scr -järjestelmä huolehtii pakokaasujen puhtaudesta ilman dpf-suodatinta, juuttuvageometristä turboa tai pakokaasujen egr-takaisinkierrätystä.
Markkinoiden Wahwimmat Wieska -lumilingot saat Kuuksenvaarasta parhaimpaan hintaan!
040-7306421  SOITA!  https://www.youtube.com/watch?v=IbiCOqk3fho

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vieläkö nämä menee ilman egr kamppeita vai joko näissä on urea +egr? Rohkeasti vaan ostamaan, kyllä se tehdas päivittelee pahimmat virheet ensimmäisillekkin ostajille.

Ei ole egr:ää, eikä hiukkasloukkuja. Pelkällä urealla hoituu.
Kyl niis egr pitäis olla... Samalla tavalla kuin nelossarjan ässissä..
Kyllä mullekkin näin väitettiin että apu nystyrät olis taas. Sekä väitettiin että olis ainakin joissainmalleissa 2x turbo. Tämän siis kertonut ihan ko firman edustaja mutta eikai nekään aina mitään tiedä.
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26173
  • vastustan
ja vikakoodia pukkaa.. ;D
niin , suomalaiset on erityisen kriittisiä oma tuotteita kohtaan, se oo vaan hys hys jos dyna vt tai ärräjonnu on vikatilas, tiedä sitte onko tuo hyvä vai huono asenne :-\ :-\ :-\ :-\

mikä on activen ja hitekki 5 ero, jääkö hitek vaan 20 vaihteeseen ja se käsikahva hyttiin :-\ :-\ :-\ :-\

Viimeksi muokattu: 05.11.14 - klo:11:25 kirjoittanut icefarmer

Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Tier 4 final -päästötason moottoreissa scr -järjestelmä huolehtii pakokaasujen puhtaudesta ilman dpf-suodatinta, juuttuvageometristä turboa tai pakokaasujen egr-takaisinkierrätystä.
Eli siis urean menekkiä vaan lisätty? Miks ässissä sitten on kierrätys?