Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe ojala ja sen rakkain märkäuni eli ventti  (Luettu 4495 kertaa)

juhapee

muistin jotta oon joskus tänne kirjautunu,ja ku ny vaan taustalla seurannu keskustelua,niin oon pätelly jotta tämä ojala on varmaan joku 13-16v. poika joka nukkuu ventti lakanojen alla, juo aamulla maitokupin venttimukista yms...ku ei ainakaa aikuunen mies tuollaasta paskaa koko aikaa lässyttääsi mitä ko ojala,mutta mutta kai sitä joskus kasvetaan aikkuseksi

sirkussonni

  • Vieras
Vs: ojala ja sen rakkain märkäuni eli ventti
Aivan samaa mieltä, tai sitten se on aikamiespoika peräkammarista jaka on pidetty kaikesta muusta irrallaan, vain fenttiin on päästetty. Että voi olla lapsellista juttua jostain traktorimerkistä!

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: ojala ja sen rakkain märkäuni eli ventti
Taidatte olla kateellisia, kun joku on jaksanut säilyttää hiukan vilpitöntä lapsenpilkettä silmäkulmassa aikamiehen ikäänkin. :)
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

hl

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1304
  • kyllä lähtee..
Vs: ojala ja sen rakkain märkäuni eli ventti
muistin jotta oon joskus tänne kirjautunu,ja ku ny vaan taustalla seurannu keskustelua,niin oon pätelly jotta tämä ojala on varmaan joku 13-16v. poika joka nukkuu ventti lakanojen alla, juo aamulla maitokupin venttimukista yms...ku ei ainakaa aikuunen mies tuollaasta paskaa koko aikaa lässyttääsi mitä ko ojala,mutta mutta kai sitä joskus kasvetaan aikkuseksi
lapsihan on terve ku leikkii, mutta sairas jos ei älyä lopettaa... näitä ventti uskovaisia tuntuu riittävän  ;D
ja pohjoiset päälle..

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: ojala ja sen rakkain märkäuni eli ventti
joo samooten valteemi ja mullikka uskovaasia ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Vs: Kateellisten panettelua vol 3
muistin jotta oon joskus tänne kirjautunu,ja ku ny vaan taustalla seurannu keskustelua,niin oon pätelly jotta tämä ojala on varmaan joku 13-16v. poika joka nukkuu ventti lakanojen alla, juo aamulla maitokupin venttimukista yms...ku ei ainakaa aikuunen mies tuollaasta paskaa koko aikaa lässyttääsi mitä ko ojala,mutta mutta kai sitä joskus kasvetaan aikkuseksi

:o
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)

juhapee

Vs: ojala ja sen rakkain märkäuni eli ventti
en mää oo kateellinen kellekkää,eikä mun ollu ojalaakaa tarkootus loukata,mutta ei vaan aina jaksa lukia nuota ventti sitä ja ventti tätä..! no se siitä onko muuten kellää jääny nurkkiin pyörimään holsetin h1e,tä tai schwitserin s2b,tä

keskomies

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 616
Vs: ojala ja sen rakkain märkäuni eli ventti
Suattaap olla, suattaap olla olemati.

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12237
  • Virolaista kiitos!
Vs: ojala ja sen rakkain märkäuni eli ventti
Palsta elää persoonallisuuksista! Täällä kun on porukkaa joka lähtöön, niin on sitten juttujakin. Kyllä muakin muutama nimmari kyllästyttää välillä oikein tosissaan, mutta sivuuttelen sitten sujuvasti heidän kirjoituksensa. Jos nimmari ei osaa kirjoittaa mitään omasta mielestä fiksua, niin jättää lukematta. Yksinkertaista?

Monttu Simeon

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 556
  • rento meininki
Vs: ojala ja sen rakkain märkäuni eli ventti
Hyvä on kun monenlaisia persoonia löytyy ja riittää kanttia pitää päänsä. Monia konemerkkiä on jäänyt vuosien myötä pois pelistä, ehkä innokkaat Fentti-harrastajat pitää merkin elossa, parempi olla sekin vaihtoehto olemassa.
Liikenteen 3-D : дарить дураки дорога

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: ojala ja sen rakkain märkäuni eli ventti
muistin jotta oon joskus tänne kirjautunu,ja ku ny vaan taustalla seurannu keskustelua,niin oon pätelly jotta tämä ojala on varmaan joku 13-16v. poika joka nukkuu ventti lakanojen alla, juo aamulla maitokupin venttimukista yms...ku ei ainakaa aikuunen mies tuollaasta paskaa koko aikaa lässyttääsi mitä ko ojala,mutta mutta kai sitä joskus kasvetaan aikkuseksi

minkätähen sitä pitäs aekuseksi kasvaa? Eikö se yks tytär laula jotta pysy aena pikkuvelejenä, elä koskaan miehisty, en meijjän kortteeriin lissää aekusie haluva... sitäpaetti Ojala ei hevillä lyyssijään keännä.
Elämä on parasta kometiijjaa

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: ojala ja sen rakkain märkäuni eli ventti
Aikuseks kasvaminen on vaan käpypyllysten tosikkojen hommaa ;D
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: ojala ja sen rakkain märkäuni eli ventti
Aikuseks kasvaminen on vaan käpypyllysten tosikkojen hommaa ;D

aikuuses kasvaa sit kun pankin setä kertoo et loppuu se lelujen osto hiekkalaatikolle ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

kaju

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 144
  • Pohjalla on hyvä olla, ei voi vajota alemmas
Vs: ojala ja sen rakkain märkäuni eli ventti
 vanheneminen on pakollista, aikuistuminen vapaaehtoista :)
vanheneminen on pakollista
aikuistuminen vapaaehtoista