Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mies tunkeutui sikalaan, yhtyi 250kg karjuun ja ajoi ojaan  (Luettu 14157 kertaa)

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Olis kyl jännä tietää mistä porukoista tuollaisia karjujen astuttavia kavereita sikiää. Varmaan joku kaupunkilainen joka ei ymmärrä siasta ja eläimistä mitään

Sellanen eloveenapojan-tittelistä haaveileva betoniviidakkomies?

En tiedä, mut ei voi olla normaali lapsuus tai aikuisuus.

Lasketaanko suviseurat ja ****n äänestäminen normaaliksi?

Nilsiäs suvakkiseurat tms. 2017 -> tervetuloa -> majoitus kyllä löytyy, sekä taksi että kaljaa

Suvakkiseurat?, eli SS, minä, opelmies, supersammakko ja muut mamumyönteiset möhliöt ovat siis tervetulleita.

Puuha-Group SASseineen jää näpittämään peräportille.

Sammakko ristiinnaulitaan meidän syntien vuoksi. Se kiharapäinen jeesuslapsi...
It ain't over till the fat lady sings

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52018
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Ei vit....
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Täytyy muistaa, että ko ukko oli kännissä

-> Alkon pitää nyt kertoa, että mikä viina aikaansaa toiveen karjusta anuksessa
-> tämä on mm. tuottajien oikeusturvan vuokse tarpeen

On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
 Kovastipa näyttää tiettyjä poikia kiinnostavan eläimiin sekaantuminen, kun noin kyseiseen  ketjuun kirjoittavat.

 No, huvinsa kullakin.
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Neke

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2798
Siis tuota kommenttiani harva sisäisti, eläinsuojelulaki kieltää kärsimyksen tuottamisen eläimelle.....mutta tässä ja noissa ...jos elikko tykkäs tuosta....
Mutta emakot ei tykkää jos karju vaihtaa ne mieheen.
otko kokenut käytännössä?
Vielä yksikään mies ei ole minua sikaan saati karjuun vaihtanut, mutta yksi väittää, että hänestä tuli minun jälkeeni kuohilas...en ole tarkistanut asiaa.

Alkaako oleen ohitse navettapelin vaihevuuet, kun jutut onj jo varsin vaikuttavia
Nappailes vain niitä Viagroja ihan rauhassa..jos joku edes joskus.. tökkis sinnuu vaikka pitkällä puukepillä