Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mymmy?  (Luettu 1085 kertaa)

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: Mymmy?
Markkinat haltuun monopolilla, ei kyllä yleensä onnistu  :(
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12137
Vs: Mymmy?
Olin kerran liiterin kassajonossa, kun edelläni oli paikallisen pitserian turkkilaistaustainen (?) kaveri. Tuo haki laatikollisen salaattia ja viittasi naureskellen kintaalla, kun kassa tyrkytti kuittia. Ehkä tuo osaa itse tehdä paremman (kuten entinen karjavälittäjä).

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Mymmy?
Olin kerran liiterin kassajonossa, kun edelläni oli paikallisen pitserian turkkilaistaustainen (?) kaveri. Tuo haki laatikollisen salaattia ja viittasi naureskellen kintaalla, kun kassa tyrkytti kuittia. Ehkä tuo osaa itse tehdä paremman (kuten entinen karjavälittäjä).

 Halvemmalla Litmasesta saa kuin tukusta.  ;)

   Juttuhan menee niin, että jos laitat salaatit verotukseen ja ostat varastetut sisäfileet, niin hiukka kummalta näyttää kirjanpito ;)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65510
Vs: Mymmy?
,uistelen aikoinaan et noilla mene tiliotteelta tieto??? sinne kirjanpitoon.   eli sinne net menee vaipat sun muut samaan kastiin salaatin kanssa.  ja sitten nää oikein yrittävät kurdit kärsii siitä!      se 90 rosenttia pilaa sen viiden hommat!

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: Mymmy?
Olin kerran liiterin kassajonossa, kun edelläni oli paikallisen pitserian turkkilaistaustainen (?) kaveri. Tuo haki laatikollisen salaattia ja viittasi naureskellen kintaalla, kun kassa tyrkytti kuittia. Ehkä tuo osaa itse tehdä paremman (kuten entinen karjavälittäjä).

Joo, kun käteistä rahaa liikkuu, niin on helpompi pimittää veroja ja joka kuittia ei silloin tarvitse  ;)
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

mymmy

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 759
Vs: Mymmy?
http://yle.fi/uutiset/kaleva_pitseriasuku_uhkailee_muita_yrittajia_mafiatyyliin__jasenia_ympari_suomen/7787938?ref=leiki-uu

  Olisko sisäpiirin tietoo ?

--jaa,eipä ole,Vävy ja tytär on nyt jossain matkoilla,joten en viitsi kysellä.
Nekin kurdipojat vaikutti silloin niin fiksuilta,mutta niin vain veitsi ilmaantui poveen,kun tuli hankaluuksia.
Nuo pitseriat tuottaa hyvin ja aiheuttavat kateutta mamujen kesken.Ne haluaa kovasti yrittäjiksi,mutta tuo ruokapuoli on ainut mahdollisuus työllistyä monelle.
Kyllä mua kylmää,kun ajattelen,että tytärkin voi tulla tapetuksi noissa kiistoissa,läheltä jo liippas. :'(

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65510
Vs: Mymmy?
miten nyt normijärellä oleva ensinnäkään lähtee tuollaisten mukaan, eikö tietoa millasta vai eikö vaan usko?