Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Elinkeinosuunnitelman tekijöitä?  (Luettu 3594 kertaa)

shavia

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 250
Elinkeinosuunnitelman tekijöitä?
Onko jo kenelle ehtinyt kertyä hyviä tai huonoja kokemuksia elinkeinosuunnitelman teettämisestä rakennusinvestointia varten?

Mistä löytyy sellainen tekijä, joka oikeasti osaa homman?

Minkäsuuruista tuntihintaa mahtavat työllään pitää?

Kun väittävät, että kaikkea ei muka kannata tehdä itse.

Tai jos päädyn kuitenkin tekemään itse, niin löytyykö jostain laillistettu tekijä, joka haluaa esim. satasen vaivanpalkkaa siitä, että laittaa vaan nimensä suunnitelmaan, ja nostaa suunnitelman tekoon saatavat tukiaiset? Ilmoittautukaa.

SomeBody77

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4301
  • Ensin rahahommat, sitten omille pelloille
Vs: Elinkeinosuunnitelman tekijöitä?
Jos oikeasti omaat pätevyyden tehdä sen itte niin tee ihmeessä. Silloin joudut itse miettimään jokaisen kohdan ja näet, mikä mättää. Sen jälkeen voit teettää "virallisen" vaikka poroagrialla. Sulla on valmiit luvut antaa hänelle, joten aikaa ei mene paljoa, mutta älä kerro laskeman tekijälle että olet jo tehnyt sen. Tukea saa sen 90%, joka menee suoraan proagrialle, joten kassasta ei muuta kuin muutama kymppi + alvit. Laskelma tulee samalla tarkistettua.

Sit jos haluat ihan oikeaa analyysiä, niin kannattaa kääntyä jonkun eri näkökulmasta asiaa tarkastelevan puoleen...
Ensin rahahommat, sitten omille pelloille

Maalaispoika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2644
  • Nothing runs like a deere
Vs: Elinkeinosuunnitelman tekijöitä?
Tukea saa sen 90%, joka menee suoraan proagrialle, joten kassasta ei muuta kuin muutama kymppi + alvit.

Kyllä mulla ainakin jäi maksettavaa melkein 400 euroa alveineen, vaikka siihen sen tuen saikin. Prorahastuksen taksa 800 euroa, tuki 540 euroa ja jäsenalennus 40 euroa.
Sääliä saa pyytämättäki, kateus pitää ansaata.

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Elinkeinosuunnitelman tekijöitä?
Sanonpahan vaan, että aika hyvän tuntipalkan saa omalle työlleen, kun tekee tuon itse...ei ole edes paha, jos yhtään kulkee ajatus ja sormet liikkuu näppiksellä...  ::)
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Elinkeinosuunnitelman tekijöitä?
Onko tuon suunnitelman tarkoitus vakuuttaa rahoittaja vai tutkia oikeasti onko hommassa järkeä  :D Molempia olen nähnyt.. Nykyään rahat ovat tiukemmassa, eli ehkä rahoittajakin on kiinnostunut tuosta "järjestä".

Mistä on kyse? Siis mikä rakennus..

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Elinkeinosuunnitelman tekijöitä?
Jos sitten oikeesti rupee rahkeet loppumaan jo tuohon suunnitelman tekemiseen, Mavin sivuilla on kyl lista niistä "virallisista" tekijöistä, joiden käyttö sitä tuettua...lähes ilmaista siis  ;D heh!
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Elinkeinosuunnitelman tekijöitä?
Jos sitten oikeesti rupee rahkeet loppumaan jo tuohon suunnitelman tekemiseen, Mavin sivuilla on kyl lista niistä "virallisista" tekijöistä, joiden käyttö sitä tuettua...lähes ilmaista siis  ;D heh!

Juu... mitään ei kannata tehdä jos siihen ei saa tukea. "Paska paremmalla tuella" on parempi kuin laadukas ja omarahoitteinen  ;D

SomeBody77

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4301
  • Ensin rahahommat, sitten omille pelloille
Vs: Elinkeinosuunnitelman tekijöitä?
Tukea saa sen 90%, joka menee suoraan proagrialle, joten kassasta ei muuta kuin muutama kymppi + alvit.

Kyllä mulla ainakin jäi maksettavaa melkein 400 euroa alveineen, vaikka siihen sen tuen saikin. Prorahastuksen taksa 800 euroa, tuki 540 euroa ja jäsenalennus 40 euroa.
Alvin osuus on iso kun sitä ei tuki koske. Itse tehtynä työn tekemiseen käytetyt tunnit vähenevät ja maksu pienenee.
Ensin rahahommat, sitten omille pelloille

agroholisti

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 89
Vs: Elinkeinosuunnitelman tekijöitä?
Jos haluat muualta kuin Pro Agrialta, niin kannattaa kysyä Kassamestareilta. Löytyy googlella. Siellä on asiantuntevia vaihtoehtoisia tekijöitä.

cosmic_cowboy

  • Vieras
Vs: Elinkeinosuunnitelman tekijöitä?
Jos sitten oikeesti rupee rahkeet loppumaan jo tuohon suunnitelman tekemiseen, Mavin sivuilla on kyl lista niistä "virallisista" tekijöistä, joiden käyttö sitä tuettua...lähes ilmaista siis  ;D heh!

Juu... mitään ei kannata tehdä jos siihen ei saa tukea. "Paska paremmalla tuella" on parempi kuin laadukas ja omarahoitteinen  ;D

Kunnon Eu-viljelijä ei edes kuse ilman tukea (weccan seinä tai pihakoivu). UGH

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Elinkeinosuunnitelman tekijöitä?
Jos sitten oikeesti rupee rahkeet loppumaan jo tuohon suunnitelman tekemiseen, Mavin sivuilla on kyl lista niistä "virallisista" tekijöistä, joiden käyttö sitä tuettua...lähes ilmaista siis  ;D heh!

Juu... mitään ei kannata tehdä jos siihen ei saa tukea. "Paska paremmalla tuella" on parempi kuin laadukas ja omarahoitteinen  ;D

Kunnon Eu-viljelijä ei edes kuse ilman tukea (weccan seinä tai pihakoivu). UGH
Saisiko Vital-impotenssituen ostamiseen Kelalta jotain tukea  ;D

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65646
Vs: Elinkeinosuunnitelman tekijöitä?
pätkän vanhaa rautalankaa! ;D ;D ;D ;D

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Elinkeinosuunnitelman tekijöitä?
pätkän vanhaa rautalankaa! ;D ;D ;D ;D

Piikkilanka olisi parempaa  ??? Mimmi sanoisi "voih"  ???