Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Dynamon verenhimoinen yritys...  (Luettu 9726 kertaa)

AC

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 383
Vs: Dynamon verenhimoinen yritys...
Verenhimoinen yritys kaataa Valio  :o

Mistä ojala tuolasta luki luultavasti linjojen uusiminen maksaa sen verran että pitäisi saada käyttöä lisää, ei pelkällä "maidolla" kannata (koneurakoinista tuttua matikkaa) onhan muitakin pakkaajia/tuojia tuskin ne "antavat" markkina osuuksia yhtä helpolla kuin menneillä vuosina (siis tarkoitan kumpaakin)

korven ukko

  • Vieras
Vs: Dynamon verenhimoinen yritys...
on maitohallinto erittäin verkottunutta edunvalvontaan ja päättäjiin. Tulee faktat esiin eli seinä vastaan. Tundramaidon kissanpäivät on vähissä ja uutta suunta on etsittävä kun muiden sektoreiden taskut on tyhjennetty. Edessä rankka sopeutuminen maitusakilla, pistehinnoittelu, maailmanmarkkinahinnat, 0-tuki, ylituotantoon  tähtäävä investointitukihärnäys... tulevat olemaan maitutiloilla arkea sikatilojen tapaan.
että näin

Tapani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Dynamon verenhimoinen yritys...
on maitohallinto erittäin verkottunutta edunvalvontaan ja päättäjiin. Tulee faktat esiin eli seinä vastaan. Tundramaidon kissanpäivät on vähissä ja uutta suunta on etsittävä kun muiden sektoreiden taskut on tyhjennetty. Edessä rankka sopeutuminen maitusakilla, pistehinnoittelu, maailmanmarkkinahinnat, 0-tuki, ylituotantoon  tähtäävä investointitukihärnäys... tulevat olemaan maitutiloilla arkea sikatilojen tapaan.
että näin
Synkees on korven ukon elämä menny, kun pitää omia kirjotuksia myötäillä.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Dynamon verenhimoinen yritys...
Meinasinpas ensi kesänä vääntää muutaman tuohitorven, mutta taitaa sekin mennä niin pahasti Valion tontille että en uskalla.

Mikä tämä tappelu tästä asiasta oikein on? Sen minä ymmärrän jos Arlaa katsotaan kierosti mutta tätä en jaksa hahmottaa?

Naturalis

  • Vieras
Vs: Dynamon verenhimoinen yritys...
Ojala tuo maidontuottajien Veeti!
Veetiä vie eteenpäin kauna mtk:ta ja kepua vastaan... Ojalaa Dynamo ja Satamaito... ;D :o 8)

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Dynamon verenhimoinen yritys...
Minä olen epäillyt että Ojala on asentanut rouvalleen Quite wean -läpän kun se (Ojala) on ollut niin pahalla tuulella jo monta päivää  ;D Ihan tolkun mies yleensä, mutta miksi se nyt ruvennut tällaista jäpittämään  ???

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Vs: Löi vanteelle...
Minä olen epäillyt että Ojala on asentanut rouvalleen Quite wean -läpän kun se (Ojala) on ollut niin pahalla tuulella jo monta päivää  ;D Ihan tolkun mies yleensä, mutta miksi se nyt ruvennut tällaista jäpittämään  ???

Pikkusen löi vanteelle mulla toi Mehukolmion ja Satamaidon elvistely markkinaosuuden
ottamisesta Valiolta, saatana suoraan sanotaan että sieltä otetaan  :P
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)

Milko

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 41
Vs: Löi vanteelle...
Minä olen epäillyt että Ojala on asentanut rouvalleen Quite wean -läpän kun se (Ojala) on ollut niin pahalla tuulella jo monta päivää  ;D Ihan tolkun mies yleensä, mutta miksi se nyt ruvennut tällaista jäpittämään  ???

Pikkusen löi vanteelle mulla toi Mehukolmion ja Satamaidon elvistely markkinaosuuden
ottamisesta Valiolta, saatana suoraan sanotaan että sieltä otetaan  :P

Markkinataloutta? ja miksi suuri ja mahtava markkinajohtaja Valio mitään välittäisi, eihän se edes huomaa tällaisia pieniä nakkikioskeja.

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Vs: Dynamon verenhimoinen yritys...
Volyymia ei ole valtavasti mutta hintatasoa rapauttava "halpamyynti" tekee
monikymmenkertaisen vahingon myyntiin nähden  :P
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Dynamon verenhimoinen yritys...
Volyymia ei ole valtavasti mutta hintatasoa rapauttava "halpamyynti" tekee
monikymmenkertaisen vahingon myyntiin nähden  :P

Ennemmin mehukolmio kuin bravo.
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

Naturalis

  • Vieras
Vs: Dynamon verenhimoinen yritys...
Volyymia ei ole valtavasti mutta hintatasoa rapauttava "halpamyynti" tekee
monikymmenkertaisen vahingon myyntiin nähden  :P
Kannattaisko sunkin keskittyä siihen Valion tragediaan ennen kuin kirjoitat paskaa kilpailijoista? Jos Satamaito myy kaupalle halvemmalla kuin Valio ja silti maksaa parempaa hintaa tuottajalle kuin Valio niin missä on vika? Eikö se ole Valion kustannusrakenteessa ja lopulta teissä Valiolaisissa osuuskunta päättäjissä joka ilmeisesti olet sinäkin???

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Löi vanteelle...
Minä olen epäillyt että Ojala on asentanut rouvalleen Quite wean -läpän kun se (Ojala) on ollut niin pahalla tuulella jo monta päivää  ;D Ihan tolkun mies yleensä, mutta miksi se nyt ruvennut tällaista jäpittämään  ???

Pikkusen löi vanteelle mulla toi Mehukolmion ja Satamaidon elvistely markkinaosuuden
ottamisesta Valiolta, saatana suoraan sanotaan että sieltä otetaan  :P

Älä hyvä mies ota markkinamiesten jutuista pulttia  ;D Onhan se johtajan uhottava uuden firman keulilla jotta saa homman liikkeelle ja toimimaan. Kaikki tekevät samoin jotta rahoittajatkin vakuuttuvat että "jopa on kova meininki ja flow".

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Vs: Dynamon verenhimoinen yritys...
No *erkele nyt meigä ottaa pitkät ja lähtee Alpeille, Austria ich kommen  ;D
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: Dynamon verenhimoinen yritys...
tuoha juustoa tullessas
Elämä on parasta kometiijjaa

Maalaispoika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2644
  • Nothing runs like a deere
Vs: Dynamon verenhimoinen yritys...
No *erkele nyt meigä ottaa pitkät ja lähtee Alpeille, Austria ich kommen  ;D

Kieliopillisesti oikea muoto on: Ich komme. Monikossa käytetään muotoa kommen. ;D
Sääliä saa pyytämättäki, kateus pitää ansaata.