Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tuulivoimalat 100% ongelmattomia sanoo tutkimus.  (Luettu 640061 kertaa)

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Tuulivoimalat 100% ongelmattomia sanoo tutkimus.
Arvto vois kertoa tarkemmin tästä syvyyksien ihmeestä. Miksei sitä käytetä jo ydinvoiman yhteydessä?

Syvyyksiin ajetaan putkea pitkin joko vettä betonipalloon. Jonka hyötysuhde on huikea 95%. Tai sitten paineistettua kaasu. Jonka hyötysuhde lienee 80% tasoa.

Porissa TIETYSTI helpoin tapa olisi pumpata tuulivoimalla vettä harjavallan 24m padon yli turbiinien myöhemmin käytettäväksi. Jolloin hyötysuhde on huikan hyvä 95%!

Porin tuulivoimaloiden virallinen vuosipysyvyys on siis noussut aiemmasta huikean hyvästä 435 tasosta JO 48%! Kiinnostavaa, että SUPO pellet puhelee 15% luvuista. Ikään kuin niihin olisi edes kosmeettista perustetta. Mutta kansan nauramia pellejähän SUPO sekot ja Aarniot onkin AINA OLLEET!.

  Eiköhän yksinkertaisempaa ja halvempaa ole sulkea vain patoluukut niikuin jo tehdään kun ydivoima puskee tuhansien megawattien tehojaan verkkoon.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

arvosupi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3547
Vs: Tuulivoimalat 100% ongelmattomia sanoo tutkimus.
Niin ONNEKSI ei ainakaan OL-3, OL-4, Fenno-1 ja -2 takia ole tarvinnutkaan patoja sulkea vuosikymmeniin! Saati 2008< energianegatiivisten ydinvoimaloitten kohdalla lainkaan. Mutta tämän toki kaikki joi tietääkin!

Toki Porin tuulivoimaloitten tuottaessa KUUKAUDESSA megawattejaan sitäkin AHKERAMMIN on voitu säästellä vesien energiaa altaisiin. Näinhän tekevät KAIKKI ekovoimalat maailmalla aurinkoa, geotermistä ja tuulia hauskasti taltioiden!

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Tuulivoimalat 100% ongelmattomia sanoo tutkimus.
 Arvton omimista paneeleista koulun katolla ei todistetusti oo media puhunu mittää https://www.lapinkansa.fi/kotimaa/puustelli-group-rakennuttaa-150-paneelin-aurinkosahkojarjestelman-katolleen-200650718 nämäkin  arvto varmaan kohta omii. On kyllakin jutussa vähä ihme nimisiä äijiä toinen Pelimanni ja toinen Puustelli.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

patron

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 442
Vs: Tuulivoimalat 100% ongelmattomia sanoo tutkimus.
Arvton omimista paneeleista koulun katolla ei todistetusti oo media puhunu mittää https://www.lapinkansa.fi/kotimaa/puustelli-group-rakennuttaa-150-paneelin-aurinkosahkojarjestelman-katolleen-200650718 nämäkin  arvto varmaan kohta omii. On kyllakin jutussa vähä ihme nimisiä äijiä toinen Pelimanni ja toinen Puustelli.
miksi ihmeessä se putsaa lunta pois? Sehän on kuulemma ihan turhaa😥

Jätkä

  • Vieras
Vs: Tuulivoimalat 100% ongelmattomia sanoo tutkimus.
Tuossakin Puustelli poistaa lumet, eikä aurinko

arvosupi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3547
Vs: Tuulivoimalat 100% ongelmattomia sanoo tutkimus.
Niin nyt ollaan jossain pohjoisemmassa keskeneräisessä aurinkovoimalassa. Joka on luokkaa puolta pienempi. Kuin minun tekemäni aurinkovoimala.

 Jonka tekemisen siis lehdistö sensuroi SUPO/TVO nimenomaisesta käskystä!

Miten Pohjoissuomeen nyt asennettava toimiva aurinkovoimala nyt pitäisikään liittyä minun Eteläsuomen aurinkovoimalaan?
---
Joulukuussa saimme ennätysmäisen määrän Norppa ekovoimaa tehtyä. Eikä tahti ole hidastunut vielä tammikuussakaan. Toki samalla aurinkovoimalan tehot alkaneet kasvaa kivasti voimaloissani. Mutta tämänhän TOKI lisää ydinvoimansa suistumisista huolestunut SUPO fauna täälläkin TIETÄÄ.

Lämmitetäänkö muuten SUPO bunkkereissa mieluummin OL-3 sähköllä. Vai jatkatteko entiseen malliin Arto Lauri EKOVOIMALOILLANI? ; ))

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7111
  • karkki vai keppana?
Vs: Tuulivoimalat 100% ongelmattomia sanoo tutkimus.
Niin nyt ollaan jossain pohjoisemmassa keskeneräisessä aurinkovoimalassa. Joka on luokkaa puolta pienempi. Kuin minun tekemäni aurinkovoimala.

 Jonka tekemisen siis lehdistö sensuroi SUPO/TVO nimenomaisesta käskystä!

Miten Pohjoissuomeen nyt asennettava toimiva aurinkovoimala nyt pitäisikään liittyä minun Eteläsuomen aurinkovoimalaan?
---
Joulukuussa saimme ennätysmäisen määrän Norppa ekovoimaa tehtyä. Eikä tahti ole hidastunut vielä tammikuussakaan. Toki samalla aurinkovoimalan tehot alkaneet kasvaa kivasti voimaloissani. Mutta tämänhän TOKI lisää ydinvoimansa suistumisista huolestunut SUPO fauna täälläkin TIETÄÄ.

Lämmitetäänkö muuten SUPO bunkkereissa mieluummin OL-3 sähköllä. Vai jatkatteko entiseen malliin Arto Lauri EKOVOIMALOILLANI? ; ))

Harjavalta on Eurajoesta pirun kaukana ;)
pessimisti ei pety!

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Tuulivoimalat 100% ongelmattomia sanoo tutkimus.
Niin nyt ollaan jossain pohjoisemmassa keskeneräisessä aurinkovoimalassa. Joka on luokkaa puolta pienempi. Kuin minun tekemäni aurinkovoimala.

 Jonka tekemisen siis lehdistö sensuroi SUPO/TVO nimenomaisesta käskystä!

Miten Pohjoissuomeen nyt asennettava toimiva aurinkovoimala nyt pitäisikään liittyä minun Eteläsuomen aurinkovoimalaan?
---
Joulukuussa saimme ennätysmäisen määrän Norppa ekovoimaa tehtyä. Eikä tahti ole hidastunut vielä tammikuussakaan. Toki samalla aurinkovoimalan tehot alkaneet kasvaa kivasti voimaloissani. Mutta tämänhän TOKI lisää ydinvoimansa suistumisista huolestunut SUPO fauna täälläkin TIETÄÄ.

Lämmitetäänkö muuten SUPO bunkkereissa mieluummin OL-3 sähköllä. Vai jatkatteko entiseen malliin Arto Lauri EKOVOIMALOILLANI? ; ))

 Mitäkö se tuotto on eilen ollu paneeleissa.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

arvosupi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3547
Vs: Tuulivoimalat 100% ongelmattomia sanoo tutkimus.
Tasaisesti tuottaa 330 000W, kiitos kysymästä.

 Entäs teillä, mitä tuottaakaan OL-3, OL-4 , Fennosekoi-1 ja -2?

Luulisi kovastikin, kun 10 vuotta ollut kiinni projekteissanne 22 miljardia ja 300 miljoonaa investoituna jo! ; )))

Jätkä

  • Vieras
Vs: Tuulivoimalat 100% ongelmattomia sanoo tutkimus.
Tasaisesti tuottaa 330 000W, kiitos kysymästä.

 Entäs teillä, mitä tuottaakaan OL-3, OL-4 , Fennosekoi-1 ja -2?

Luulisi kovastikin, kun 10 vuotta ollut kiinni projekteissanne 22 miljardia ja 300 miljoonaa investoituna jo! ; )))
Vastahan sinä myönsit että vesivoimasi ei tuotakkaan kokoajan sitä 330kW.  Mitenkäs se vesivoimayhtiösi liikevaihto oli viimevuonna niin alhainen? Oliko sähköllä joku alennusmyynti? Liikevaihdon mukaan sulle ei ole sähköstä maksettu kuin sentin kymmenysosia, jos se tuottaisi ne huikeat 330000W.

Tiimo

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 603
Vs: Tuulivoimalat 100% ongelmattomia sanoo tutkimus.
Niin nyt ollaan jossain pohjoisemmassa keskeneräisessä aurinkovoimalassa. Joka on luokkaa puolta pienempi. Kuin minun tekemäni aurinkovoimala.

 Jonka tekemisen siis lehdistö sensuroi SUPO/TVO nimenomaisesta käskystä!

Miten Pohjoissuomeen nyt asennettava toimiva aurinkovoimala nyt pitäisikään liittyä minun Eteläsuomen aurinkovoimalaan?
---
Joulukuussa saimme ennätysmäisen määrän Norppa ekovoimaa tehtyä. Eikä tahti ole hidastunut vielä tammikuussakaan. Toki samalla aurinkovoimalan tehot alkaneet kasvaa kivasti voimaloissani. Mutta tämänhän TOKI lisää ydinvoimansa suistumisista huolestunut SUPO fauna täälläkin TIETÄÄ.

Lämmitetäänkö muuten SUPO bunkkereissa mieluummin OL-3 sähköllä. Vai jatkatteko entiseen malliin Arto Lauri EKOVOIMALOILLANI? ; ))
Jos yrität valehdella muille sen vielä jotenkin ymmärtää mutta se että valehtelee itselleenkin on jo käsittämätöntä.
USA 240 videon aurinkopaneeleiden tuotto lumen alta keskitalvella täyttä potaskaa ainakin Suomessa. Lumen sulaminen paneleiden päältä itsellään pakkaskelillä myös vale.
Molemmista asioista on kokemusta.
Joulukuun tuotanto 66,061kWh omista paneleistani. Tämä on noin 50% YHDEN KESÄPÄIVÄN tuotannosta. Ja nämä panelit eivät ole missään pohjoisessa vaan yli 100km Eurajokea etelämpänä.

Viimeksi muokattu: 07.01.18 - klo:10:13 kirjoittanut Tiimo

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Tuulivoimalat 100% ongelmattomia sanoo tutkimus.
Tasaisesti tuottaa 330 000W, kiitos kysymästä.

 Entäs teillä, mitä tuottaakaan OL-3, OL-4 , Fennosekoi-1 ja -2?

Luulisi kovastikin, kun 10 vuotta ollut kiinni projekteissanne 22 miljardia ja 300 miljoonaa investoituna jo! ; )))


 Nyt 0.063MW arvton omimat nimellispaneelit tuottaakin yhtäkkiä 0.33MW. Arvton satuhetket käyvät yhä paksummiksi.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

arvosupi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3547
Vs: Tuulivoimalat 100% ongelmattomia sanoo tutkimus.
Ei kai se mun vika ole jos myin joka päivä joulukuussa joka tunti 330 000W/h edestä ekosähköäni?

Varsinkin, kun MYÖS tammikuun alku menee samalla tyylillä. Nytkin aurinko paistaa ja lisää vaan tehoa jatkuvasti myyntiin!

Varmaan SUPO SEKOIAISI lopullisesti, jos vielä näihin talven suuriin tuuliin rakentaisin tuotteliaan TUULIVOIMALANKIN?

Takuusti rakentaisinkin. Jos vaan jostain sellaisen kultalimpaleen ja rakennuspaikan löydän!


Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8389
Vs: Tuulivoimalat 100% ongelmattomia sanoo tutkimus.
Ei kai se mun vika ole jos myin joka päivä joulukuussa joka tunti 330 000W/h edestä ekosähköäni?

Varsinkin, kun MYÖS tammikuun alku menee samalla tyylillä. Nytkin aurinko paistaa ja lisää vaan tehoa jatkuvasti myyntiin!

Varmaan SUPO SEKOIAISI lopullisesti, jos vielä näihin talven suuriin tuuliin rakentaisin tuotteliaan TUULIVOIMALANKIN?

Takuusti rakentaisinkin. Jos vaan jostain sellaisen kultalimpaleen ja rakennuspaikan löydän!


Täytyy tunnustaa, että minä en usko tuosta pätkääkään.
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

Jätkä

  • Vieras
Vs: Tuulivoimalat 100% ongelmattomia sanoo tutkimus.
Onko se aurinkovoiman tuottamattomuus niin herkkä asia että pitää ilmoittaa vesivoimalansa tuotto kun aurinkovoimasta kysellään? Paljonkos se vesivoimalasi liikevaihto olikaan viime tilikaudella? Tais olla vain 28 000€ Sinä tietenkin ilmoittaisit ne senttteinä että luku näyttäisi isommalta. sehän on vain myyntiä 76,71€ joka päivä ja siitäkin on vain puolet sinun osuutta. sinun osuuteis oli tilikauden tuloksesta alle kympin päivä verojen jälkeen. Tuo sinun "joka tunti 330 000W/h" väitteesi on yhtä tukevalla pohjalla kuin muutkin sinun väitteesi.
Ei sulle kukaan rahoitusta takaa millekkään tuulivoimalalle.
https://www.finder.fi/S%C3%A4hk%C3%B6keskuksia/Lapijoen+S%C3%A4hk%C3%B6+Oy/Ulvila/yhteystiedot/373350