Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe nhk-keskuksen varaosapalvelu  (Luettu 13515 kertaa)

mixa80

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 104
Vs: nhk-keskuksen varaosapalvelu
kronen anturi otti loppu tilin. ylihuomenna vasta tulee kun ei koko anturi suomessa!!!! Perseestä!!

agrobaatos

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 582
  • got it...!
Vs: nhk-keskuksen varaosapalvelu
onko kelään muulla kokemuksia tältä kesältä nhk:n varaosapalvelun käsittämättömästä hitaudesta? tilasin alkuviikosta varaosia eikä vielä oo näkyny..... selittivät aamulla että tehtaalla tullu moka ja lähettäneet vääriä osia.. uskoo ken tahtoo! miten muilla firmoilla pelaa varaosien tuleminen? kokemuksia?

Hupaisa kokeilu tämä 0700-696969,mikä se nyt oli, eikä vttu edes kukaan juttele eroottisia, ei... Aina välillä kyllä voi erottaa melkoista huohotusta ja lupsutusta,kyllä...

Jos mun tarttee jonain päivänä soittaa oikeasti johonkin x euroa/ min numeroon, niin tulee ko. toimijalta hankitulle laitteelle lähtö samantien...

En tiedä. Mutta se tyyppi, joka tälläkin areenalla väitti vikanin toimivan kuin vr:n vessa, kannattaisi varoa ripulisena tai muutenvain krapulassa liikkumista valtion rautateillä...

Nhk:lla ei ole riittävästi resursseja. Samat pari kaveria hoitaa koko repertuaarin roboteista niittokoneisiin. Ja kuitenkin kaikkien ongelmat osuvat, luonnollisesti, samaan aikaan. Kun aika ei riitä kaikkia ongelmia kiertää katselemassa, niin puhelimitse päätelty ongelman ratkaisu saattaa lievittää oireita, poistamatta perimmäistä syytä.

Kaikissa maatalouteen tehdyissä virityksissä tuntuu olevan alituiseen jotain vaivaa. Jonkin laitteen paremmuus ratkaistaan sillä, miten vikoja edes yritetään korjata.
 

Uusi-Lampi

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 141
Vs: nhk-keskuksen varaosapalvelu
Näyttää olevan aika monella toimijalla tuollainen palvelunumero käytöss.... voi olla että jos sellaiseen ei "mahdu " soittamaan joutuu pian käsin tekemään työt....

Onhan Nhk-lla netissä verkkokauppa jossa myös kaikki varaosakirjat josta voi rauhassa tilata ja seurata tilauksen kehittymistä.... Mut taitaa moni enemmin kehua itseään täällä palstalla kuin että vaivautuis tilaamaan verkkokaupasta.... onhan se kiva syyttää aina toisia kun puhelimella jättäää tilauksen....

Ja kyllä se Viconi toimii.... toisilla kun ei toimi se junan vessakaan..... ja ratakiskot hukkuu.... mut näitä ihmisiä löytyy aina ja niidenkin kanssa varaosamyyjien pitäää yrittää elää....

Ihmiset sielläkin töitä tekee.... onneksi nämä arvostelijat ovat itse niin virheettömiä töisään.....

Rapet

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2
Vs: nhk-keskuksen varaosapalvelu
Eipä tuo homma tahdo toimia oikein millään merkillä. Moni jälleenmyyjä ei halua varastoida enää suuria varastoja.
Näitten jälleenmyyjien tulisi varautua paremmin sesonkiin. Mutta jos ei osais itse koneita huoltaa ja korjata, niin itkua pitäs vääntää jos huolto ja varaosiin pitäisi turvautua...

Halliorja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 442
  • Turha tarkkuus on teknistä taitamattomuutta
Vs: nhk-keskuksen varaosapalvelu
Viikko sitten varaosanumeroilla tilatut Strautmannin osat eivät ole saapuneet, onneksi oli muita koneita josta realisoida sopivia osia.

Kaikilla toimijoilla näkyy olevan pyrkimys että isännät varastoisivat ite varaosat

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: nhk-keskuksen varaosapalvelu
Eipä tuo homma tahdo toimia oikein millään merkillä. Moni jälleenmyyjä ei halua varastoida enää suuria varastoja.
Näitten jälleenmyyjien tulisi varautua paremmin sesonkiin. Mutta jos ei osais itse koneita huoltaa ja korjata, niin itkua pitäs vääntää jos huolto ja varaosiin pitäisi turvautua...

Piristävä poikkeus taas vaihteeksi... Menin paikallisesta kysymään Claassiin uutta verkonkatkaisuterää ja myyjä epäili joutuvansa tilaamaan sen... Eipä mitää, ku se uus terä löyty ihan muutaman metrin päästä hyllystä. Eipähän tarvi huomenna tuskailla internetpaalien kans. Joitakin osia vain joutuu välillä uusimaan, vaikka olis korjaustaitoinenkin (mähän en oo). Tommonen terä vaan tuppaa kulumaan, kun sen joutuu aina joskus teroittamaan. Lisäksi uusi terä vaikutti paremmin tehdyltä kuin alkuperäinen...
tethering holes to their concave windings

tonto

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 128
  • kakkonen on ykkönen
Vs: nhk-keskuksen varaosapalvelu
Näyttää olevan aika monella toimijalla tuollainen palvelunumero käytöss.... voi olla että jos sellaiseen ei "mahdu " soittamaan joutuu pian käsin tekemään työt....

Onhan Nhk-lla netissä verkkokauppa jossa myös kaikki varaosakirjat josta voi rauhassa tilata ja seurata tilauksen kehittymistä.... Mut taitaa moni enemmin kehua itseään täällä palstalla kuin että vaivautuis tilaamaan verkkokaupasta.... onhan se kiva syyttää aina toisia kun puhelimella jättäää tilauksen....

Ja kyllä se Viconi toimii.... toisilla kun ei toimi se junan vessakaan..... ja ratakiskot hukkuu.... mut näitä ihmisiä löytyy aina ja niidenkin kanssa varaosamyyjien pitäää yrittää elää....

Ihmiset sielläkin töitä tekee.... onneksi nämä arvostelijat ovat itse niin virheettömiä töisään.....


Jos luet viestiketjua tarkemmin, huomaat, että kukaan ei väitä olevansa viheetön.

Homma vaan menee niin, että kun minä teen virheen esimerkiksi NHK-keskuksen edustamalla koneella, joudun minä maksamaan ja vastaamaan virheestäni itse eli ostan varaosan rikkoutuneen tilalle. Eli minä maksan.

Kun NHK-keskuksen edustamaan (tai kenen tahansa edustamaan) laitteeseen tulee takuuvika ja varaosatoimituksissa TÖPEKSITÄÄN taas maksaja olen minä siinä muodossa, että joudun korvaamaan rikkoutuneen koneen jollakin muulla koneella tai ajamaan pakon edessä huonosti toimivalla uudella koneella, joka on maksanut tuhansia tai kymmeniä tuhansia euroja. Eli minä maksan.

Alakaa jo ottaan oikeasti maksajan roolissa aivoon nuo "ihmisiähän tässä ollaan" jeesustelut.  Tuon kommentin taakse on helppo mennä mutta toisaalta inhimilliseen virheeseen vetoaminen kätkee sisälleen haluttomuuden parantaa toimintaa ja haluttomuuden oppimiseen omista virheistään. Se on sama kuin sanoisi, että mitä sitten jos minä tyrin tämän varaosatoimituksen, kun tyrithän sinäkin joskus jotain.

Löytyisi joskus edes joku, joka nostaa käden virheen merkiksi ;D

Viimeksi muokattu: 06.08.09 - klo:23:14 kirjoittanut tonto

Paalinpyörittäjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6908
Vs: nhk-keskuksen varaosapalvelu
Taas alternaan yx akselipaketti kuluneella viikolla ja hinta yli 500 ekua >:(

Tilaus 15.30 ja osan posti toi kotiovelle seuraavana aamupäivänä ;D

Tosin kotimaiseen olis osan hinnan lisäx saanu viä taksikyytinkin samaan rahaan :o

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: nhk-keskuksen varaosapalvelu
Taas alternaan yx akselipaketti kuluneella viikolla ja hinta yli 500 ekua >:(

Tilaus 15.30 ja osan posti toi kotiovelle seuraavana aamupäivänä ;D

Tosin kotimaiseen olis osan hinnan lisäx saanu viä taksikyytinkin samaan rahaan :o
Siinä olis samalla tuettu etelän viljelijöitä.Ja taksit liikkuu ;D ;D

m.t

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15
Vs: nhk-keskuksen varaosapalvelu
osia sais nopeesti olis terä palkki suomessa mutta kun ei tapiolassa tehä päätöksiä mitä tehään. niittokone seissy jo viikon. no urakoitsia niittää tapiola maksaa. silti oma kone olis kiva sais tehä omaan tahtiin

tonto

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 128
  • kakkonen on ykkönen
Vs: nhk-keskuksen varaosapalvelu
Tänään sitten saapui postissa karhukirje NHK-keskukselta, joka koski takuuna toimitetun sylinterin rahtia. Asiasta oli jo aiemmin so***** myyjän kanssa, ettei kyseistä rahtia taritse maksaa mutta huumorimiehinä tunnelman kohottamiseksi päättivät panna karhukirjeen postiin ;D

Eihän tuolle touhulle voi enää muuta kuin nauraa. Niin niin, ihimisähän tässä ollaan joo mutta nyt löyty sellainen pulju, jossa homma ei toimi. Ei sitten millään.

Harmittaa, kun hyvillä koneilla on noin paska jälkimarkkinointi. Onnetonta puuhastelua.

aurajokilaivuri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2449
Vs: nhk-keskuksen varaosapalvelu
Tänään sitten saapui postissa karhukirje NHK-keskukselta, joka koski takuuna toimitetun sylinterin rahtia. Asiasta oli jo aiemmin so***** myyjän kanssa, ettei kyseistä rahtia taritse maksaa mutta huumorimiehinä tunnelman kohottamiseksi päättivät panna karhukirjeen postiin ;D

Juuri taas poliisi varoitteli huijauslaskuista, ja epäilyttävissä tapauksissa kehoitti tekemään rikosilmoitusta.

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12235
  • Virolaista kiitos!
Vs: nhk-keskuksen varaosapalvelu
Hah-ha. Ei kun rikosilmoitusta laatimaan. "Epäillään todennäköisin syin"

Halliorja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 442
  • Turha tarkkuus on teknistä taitamattomuutta
Vs: nhk-keskuksen varaosapalvelu
Viikko sitten varaosanumeroilla tilatut Strautmannin osat eivät ole saapuneet, onneksi oli muita koneita josta realisoida sopivia osia.

Kaikilla toimijoilla näkyy olevan pyrkimys että isännät varastoisivat ite varaosat
Osien tuloa viivästytti itäsuomalainen postilaitos, osat oli lähteny aikanaan....

realisti

  • Vieras
Vs: nhk-keskuksen varaosapalvelu
tuli tänään lasku viime perjantaina tilatuista viconin noukinkaarista, luonnollisesti itse kaaria ei ole tullut ;D