Valitettavasti vain hydrauliikkapaineen, ei isännän henkisiin eikä seksuaalisiin paineen vähennyksiin...
Töissä usein tilanne että koneen sylinteri on pitkänä, kuorma päällä ja letkut auki. Hakkaamalla menee koirasliitin pärsään ja öljyt lentää vaatteile ja ympärinsä. Letkuliitoksen avaaminen on yhtä suttuista .
Siksi otin naarasliittimestä sisuskalut pois, liitin sen puolen tuuman T- haaraan jonka toiseen päähän hitsasin M8 mutterin ja tein pultista T-kahvamallin.
Eli koneen letku kiinni liittimeen, ja sitten kierretään pulttia kiinnipäin niin kauan että se avaa letkun liittimen ja öljy valuu laitteessa olevaa letkua pitkin talteen, vaikka kanisteriin.
Saa kopioida...olen tarpeeks taistelut senkin asian kanssa kun koneiden liittimet on hakattu mähjyksi pärsään niin etteivät avaa enää kytkettäessä koko kanavaa kunnolla, ja sitten soitetaan korjaamaan konetta kun hydrauliikka on tullut hitaaksi....