Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Koira älähti  (Luettu 970 kertaa)

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Koira älähti
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012102216231745_uu.shtml

   Pelkona persiissä: Taitaa vain sylttytehtaalla katteet pienetä.

Viimeksi muokattu: 22.10.12 - klo:12:09 kirjoittanut bdr-529

Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Koira älähti
Määräävästä markkina-asemasta seuraavien tasapuolisuusvaatimusten mukaisesti meillä ei olisi enää jatkossa mahdollisuutta suosia kotimaisia elintarvikkeita.

Tuossa lipsahti jotain. Mun käsittääkseni kauppa on väittänyt koko ajan, ettei ole mitään mahdollisuuksia suosia kotimaisia tavarantoimittajia :D
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Koira älähti
Joo, mutta ne voisivat suosia paikallisia elintarvikkeita, sitä ei edes laki kiellä  8) 8) 8)

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Koira älähti
Määräävästä markkina-asemasta seuraavien tasapuolisuusvaatimusten mukaisesti meillä ei olisi enää jatkossa mahdollisuutta suosia kotimaisia elintarvikkeita.

Tuossa lipsahti jotain. Mun käsittääkseni kauppa on väittänyt koko ajan, ettei ole mitään mahdollisuuksia suosia kotimaisia tavarantoimittajia :D

 Kauppahan kyykyttää kotimaisia toimittajia tuomalla kalliimpaa ulkomaista jotta sais painettua hintaa vieläkin alemmas.

 Tuottaja ei voi kuin voittaa. Vaikka joutuisi lopettamaan.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Koira älähti
   Kävinpä taas päivittämässä tätä kotimaista kilpailuasetelmaa, kauppakeskus Jumbossa ja Vantaan Ikeassa. Jos näiden pitäis suosia kotimaista, niin kyllä saa laittaa lapun luukulle ja tulee satoja työttömiä.
  Ikea on hieno paikka. Ei tarvitse pelätä että yllättäen tulisi jotain kotimaista vastaan.  ;D

   Hallitus voi säätää jonkun kilpailua rajoittavan lain, mutta laskun siitä maksaa varmasti suomalaanen rehellinen veronmaksaja. Koko ruokakaupan kilpailun puuttuminen johtuu naisten typeryydestä. Paskaakaan ne ei välitä mitä ruoka maksaa, kun se vaan on helppoa. Mieshän laskun maksaa kuitenkin. Jos kuluttaja päättää, että kalliit tuotteet jää tiskiin, esim. Valion , niin kauppa nöyrtyy. Kuluttaja on kuningas  ;D