Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Poliisin aseenkäyttö !  (Luettu 4541 kertaa)

brotofobia

  • Vieras
Vs: Poliisin aseenkäyttö !
Ihme juttuja täällä, meinaatteko tosiaan että tossa kunnossa oleva eläin pitäisi jättää kituun tohon tielle  :o  :o  :o
Mitään vaaraa ole kenellekkään jos ysimillisellä ampuu niskaan. Pääsee yks elikko kärsimyksistä.

nänninnyplääjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2954
Vs: Poliisin aseenkäyttö !
Ihme juttuja täällä, meinaatteko tosiaan että tossa kunnossa oleva eläin pitäisi jättää kituun tohon tielle  :o  :o  :o
Mitään vaaraa ole kenellekkään jos ysimillisellä ampuu niskaan. Pääsee yks elikko kärsimyksistä.
lueppas koko ketju uusiksi ajatuksella.. kukaan ei oo moista väittäny.
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

brotofobia

  • Vieras
Vs: Poliisin aseenkäyttö !
Yhtään muuta ihmistä ei näy missään ja paloautokin on vartavasten ajettu tohon paikkaansa. Kuvasta voi päätellä että kuvaaja ja mahdolliset muut ihmiset on nimenomaan takasektorilla?

nänninnyplääjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2954
Vs: Poliisin aseenkäyttö !
Yhtään muuta ihmistä ei näy missään ja paloautokin on vartavasten ajettu tohon paikkaansa. Kuvasta voi päätellä että kuvaaja ja mahdolliset muut ihmiset on nimenomaan takasektorilla?
sulla on huippunäkö, minä en pysty sanomaan onko autoissa ihmisiä. ja hyvät otsikot saatais jos yhestäki autosta luodinreikä löytys.. :D :D

jos minä lopettaisin ton poliisina, ottasin pumppuhaulikon ja lähestyisin autojen suunnasta ja laittasin savua korvaan.. ;D ;D
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Poliisin aseenkäyttö !
No kai ny poliisi sentään halvaantunutta hirveä päähän osuu puolesta metristä  ;D

Ja mahtaakos pollareilla olla lopetusluodit omassa lippaassa. Mä luulen että on.

Sopivasti "ristiin viilattu" 9 -millinen ei lävistä edes yhtä puhelinluetteloa jos luettelo on kovalla pohjalla. Siitä ne roiskeet löytyvät jostain R- ja T-kirjainten välistä  ::)

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26193
  • vastustan
Vs: Poliisin aseenkäyttö !
No kai ny poliisi sentään halvaantunutta hirveä päähän osuu puolesta metristä  ;D

Ja mahtaakos pollareilla olla lopetusluodit omassa lippaassa. Mä luulen että on.

Sopivasti "ristiin viilattu" 9 -millinen ei lävistä edes yhtä puhelinluetteloa jos luettelo on kovalla pohjalla. Siitä ne roiskeet löytyvät jostain R- ja T-kirjainten välistä  ::)
eikö niille tilattu uudet tussarit, liekkö enää ysimillisiä.   karski kostaapelihän menis pistämään halvaantuneen hirven...
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Poliisin aseenkäyttö !
Monestihan niillä on kivääri siellä autossa, näitä tapauksia varten ...

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Poliisin aseenkäyttö !
Monestihan niillä on kivääri siellä autossa, näitä tapauksia varten ...

Haulikko niillä on ja täyteiset

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Poliisin aseenkäyttö !
Onkos pojat katsoneet myytinmurtajaa.....siellähän posauteltiin monellakin aseella.....

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Poliisin aseenkäyttö !
Onkos pojat katsoneet myytinmurtajaa.....siellähän posauteltiin monellakin aseella.....

Se on huuhaa ohjelma ...

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Poliisin aseenkäyttö !
Onkos pojat katsoneet myytinmurtajaa.....siellähän posauteltiin monellakin aseella.....

Se on huuhaa ohjelma ...

Se on sitä viihteellistä tiedettä jota Ameriikkalaisille luusereille tarvitaan jotta ne kiinnostuu edes jostain asiasta. Ihan vain esimerkkinä se viimeiksi meillä esitetty. Sen lopputulosta en nähnyt mutta siellä oli kyse siitä että vastaako kahden 80 kilsaa tunnissa ajavan ajoneuvon yhteentörmäys saamaa kuin 160 km/h ajoneuvo ajaisi betoniseinään.

Jokainnen peruskoulun tai lukion fysiikan tunnilla valveilla ollut ymmärtää ettei asia välttämättä noin ole.