Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe A-markkinakatsaus  (Luettu 2024 kertaa)

Turkka

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 526
A-markkinakatsaus
taas 3 centtiä!!! pitääskö sinne jo toistenki soittaa välillä,vai eikö kellää alakaa ahistaa? saatanan verenimijät!!  nimim. -2400eur

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: A-markkinakatsaus
ettei vaen ne ojalan maenostamat kinkerit tullu kalliiksi...
Elämä on parasta kometiijjaa

hl

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1304
  • kyllä lähtee..
Vs: A-markkinakatsaus
ettei vaen ne ojalan maenostamat kinkerit tullu kalliiksi...
valio ja pikku-a, molemmat ojalan virmoja  ;D
ja pohjoiset päälle..

sianlihantuottaja

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 194
Vs: A-markkinakatsaus
ettei vaen ne ojalan maenostamat kinkerit tullu kalliiksi...

Menee vähän ohi aiheen mutta kun sattui niin kerrotaas kuiteskin. Olen monesti sitä tuumaillut juurikin näiden teurastamojen tapaa sijoittaa rahaa. Joskus tuottajahintoihin, joskus johonkin muuhun. Mitä minä olen kuullut niin tuollaiset tuottajille järjestetyt kinkerit ovat aika vaatimattomat firmojen oman henkilökunnan juttuihin verrattuna. Mutta näistäkin kinkereistä. Se on tietty kiva että joku muutaman vasikan ja lehmän vuodessa teurastamolle laittava viihtyy näissä tilaisuuksissa. Ja saattaapa hyvässä lykyssä saada yhdessä tilaisuudessa "kuitattua" vasikan tai lehmän alemman hinnan kun niitä ei montaa ole. Mutta sitten asia onkin ihan toinen kun kyseessä on ketjun aloittajan ja meikäläisen kaltaiset joiden pitäisi se tili tehdä sillä lihalla. Siinä tuollainen muutaman sentin alennus kun kerroin on tarpeeksi suuri niin teurastamo saisi meitä kestitä kerran viikossa ja sittenkään ei me päästäisi "omilleen". Mutta joskus vaan sitä miettii tällaisia että kuka tekee näitä päätöksiä että miten ja mihin ja kenelle sitä rahaa riittää?

gonemies

  • Vieras
Vs: A-markkinakatsaus
>>>taas 3 centtiä!!! pitääskö sinne jo toistenki soittaa välillä,vai eikö kellää alakaa ahistaa? saatanan verenimijät!!  nimim. -2400eur

Puhtaasti tuottajan etu sanoo LSOoo.

Peli jatkuu tasan  niin kauan,kun on pelaajia kentällä jotka hyväksyvät "tasaiset hinnat".