Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Olen uusi  (Luettu 2981 kertaa)

kä-kä-kä

  • Vieras
Olen uusi
Hei kaiki. En oo pys-pys-pystyny enkä kehdannu kiriautua tänne, ko mulla on har-har-harvinaislaatuinen sairaus :
Kirjoitusängytys.  Välillä menee pit-pit-pitkiäkin jaksoja, ettei kijoitusängytystä tuu, mut sit ku tulee, ni ei mahda itte asialle mi-mi-mitään. 
Eli kun huomaan kirjoitusangyttäväni, tapah-tapah-tapahtuu silleen, ett pystyn kyl lukiessani tekstiäni kylläkin huomaamaan, ett än-än-ängytystä on tapahtunu, mut aivoissani on sell-sell-sellainen sisäänragennettu esto, ett ei pysty kor-kor-korjaamaan jo kirioitettua tekstiä.

myös nk ja ng äänteitten kirjoitus on toivotonta : Mun pitää kek-kek-keksiä vaikeita ja monimutkaisia muistisääntöjä, että ng menee oikein : esimerkiksi sa-sa-sana "sangossa" muistisääntö : 3 eka kirjainta aikakoneen laulajalta, 3 seuraavaa gossip girls season 5, 2 vikaa suomen armeija.
Ar-ar-arvaatte varmaan, et mielellään tu-tu-tu-lee heitettyy ihan arvalla sango tai sankon.

Mut toi-toi-toivon kaikesta huo-huo-huolimati, ett otatte munt tasavertaisena ka-ka-kaverina porukkaanne kaikista puutteistani huo-huo-huolimatta.

Mulla on to-to-tosi hauskoja juttuja miehestä , joka on myös paras kaverini : Raiska Vihanen on hänen ni-ni-nimensä. Raiska elää värikästä elämää. Häntä viärestä seuranneena aion kertoilla aina välillä ker-ker-kertoilla mit'ä Vihasen Raiskalle on tapahtunu.  Ennen ku ehitte kysyä, ni vas-vas-vastaan että kyllä : Se on se sama raiska, ketä niitä joutsenia poltteli keskuslämmityskattilassa .

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Olen uusi
Hei kaiki. En oo pys-pys-pystyny enkä kehdannu kiriautua tänne, ko mulla on har-har-harvinaislaatuinen sairaus :
Kirjoitusängytys.  Välillä menee pit-pit-pitkiäkin jaksoja, ettei kijoitusängytystä tuu, mut sit ku tulee, ni ei mahda itte asialle mi-mi-mitään. 
Eli kun huomaan kirjoitusangyttäväni, tapah-tapah-tapahtuu silleen, ett pystyn kyl lukiessani tekstiäni kylläkin huomaamaan, ett än-än-ängytystä on tapahtunu, mut aivoissani on sell-sell-sellainen sisäänragennettu esto, ett ei pysty kor-kor-korjaamaan jo kirioitettua tekstiä.

myös nk ja ng äänteitten kirjoitus on toivotonta : Mun pitää kek-kek-keksiä vaikeita ja monimutkaisia muistisääntöjä, että ng menee oikein : esimerkiksi sa-sa-sana "sangossa" muistisääntö : 3 eka kirjainta aikakoneen laulajalta, 3 seuraavaa gossip girls season 5, 2 vikaa suomen armeija.
Ar-ar-arvaatte varmaan, et mielellään tu-tu-tu-lee heitettyy ihan arvalla sango tai sankon.

Mut toi-toi-toivon kaikesta huo-huo-huolimati, ett otatte munt tasavertaisena ka-ka-kaverina porukkaanne kaikista puutteistani huo-huo-huolimatta.

Mulla on to-to-tosi hauskoja juttuja miehestä , joka on myös   paras kaverini :   Raiska Vihanen on hänen ni-ni-nimensä. Raiska elää värikästä elämää. Häntä viärestä seuranneena aion kertoilla aina välillä ker-ker-kertoilla mit'ä Vihasen Raiskalle on tapahtunu.  Ennen ku ehitte kysyä, ni vas-vas-vastaan että kyllä : Se on se sama raiska, ketä niitä joutsenia poltteli keskuslämmityskattilassa .

matti  vanhanen  on  tullut  palstalle  ja  paljastaa  heti   raiska  vihavaisen,   tuotahan
olemme  epäilleetkin  ;D ;D ;D ;D

kä-kä-kä

  • Vieras
Vs: Olen uusi
Harmittaa, ku piti alunperin laittaa tosi hauska ni-ni-nimimerkki, ni just silloin, ku kir-kir-kirjotin nimimerkkiä, ni tuli ängytyskohtaus.
Kuten sanottu, en pysty jo kirjoitettua korjaamaan.

Joskus takavuosina yri-yri-yritin korjata jo kirjoitettua tekstiäni, ni näppis alkoi tuntua sormissani tulikuumalta. Seurauksena oli toi-toi-toisen asteen palovamma. On vaan pakko hyväksyä kirjotusvirheet.

kä-kä-kä

  • Vieras
Vs: Olen uusi
Tilannetta ei ainakaan parantanut ylä-ylä-yläasteen äidinkielenope, ku se luki aina ää-ää-ääneen mun aineet ja kaikki nau-nau-nauroivat kuset huosuissa, ku luuloivat ett pelleilen.

Siihen aikaan kirjoitusängytin paljon pahemmin kuin nykyään.

Puheeni on vir-virheetöntä

Tuu-lia

  • Vieras
Vs: Olen uusi
Plinilläki oli joku kirjotushäiriö. Jos muistatta.    ;D

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5906
Vs: Olen uusi
Plinilläki oli joku kirjotushäiriö. Jos muistatta.    ;D
Ei kylä plini kirjoitti kaikki just niinkuin oli ajatellutkin?  ???

Tuu-lia

  • Vieras
Vs: Olen uusi
Plinilläki oli joku kirjotushäiriö. Jos muistatta.    ;D
Ei kylä plini kirjoitti kaikki just niinkuin oli ajatellutkin?  ???

Heh...toisilla on kyky vetää erinäisiä rooleja.    ;)

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Olen uusi
Ilmiselvä JoHaRa
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: Olen uusi
Ilmiselvä JoHaRa
  Voi ollakkin. Hallitsee yhdyssanat ja pilkunpaikat.  ;)

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Olen uusi
Hei kaiki. En oo pys-pys-pystyny enkä kehdannu kiriautua tänne, ko mulla on har-har-harvinaislaatuinen sairaus :
Kirjoitusängytys.  Välillä menee pit-pit-pitkiäkin jaksoja, ettei kijoitusängytystä tuu, mut sit ku tulee, ni ei mahda itte asialle mi-mi-mitään. 
Eli kun huomaan kirjoitusangyttäväni, tapah-tapah-tapahtuu silleen, ett pystyn kyl lukiessani tekstiäni kylläkin huomaamaan, ett än-än-ängytystä on tapahtunu, mut aivoissani on sell-sell-sellainen sisäänragennettu esto, ett ei pysty kor-kor-korjaamaan jo kirioitettua tekstiä.

myös nk ja ng äänteitten kirjoitus on toivotonta : Mun pitää kek-kek-keksiä vaikeita ja monimutkaisia muistisääntöjä, että ng menee oikein : esimerkiksi sa-sa-sana "sangossa" muistisääntö : 3 eka kirjainta aikakoneen laulajalta, 3 seuraavaa gossip girls season 5, 2 vikaa suomen armeija.
Ar-ar-arvaatte varmaan, et mielellään tu-tu-tu-lee heitettyy ihan arvalla sango tai sankon.

Mut toi-toi-toivon kaikesta huo-huo-huolimati, ett otatte munt tasavertaisena ka-ka-kaverina porukkaanne kaikista puutteistani huo-huo-huolimatta.

Mulla on to-to-tosi hauskoja juttuja miehestä , joka on myös paras kaverini : Raiska Vihanen on hänen ni-ni-nimensä. Raiska elää värikästä elämää. Häntä viärestä seuranneena aion kertoilla aina välillä ker-ker-kertoilla mit'ä Vihasen Raiskalle on tapahtunu.  Ennen ku ehitte kysyä, ni vas-vas-vastaan että kyllä : Se on se sama raiska, ketä niitä joutsenia poltteli keskuslämmityskattilassa .
Eli tääkin ketju on persRaiskattu heti aloituksessa  >:(
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Olen uusi
Aika hyvin, väittäisin että jopa keskiverto nettisaittailijaa paremmin näytti olevan kirjoittaminen ja ulkoasun toteutus hallinnassa. Pitkistä lauserakenteista ja jokseenkin oikeansuuntaisesta kappalerakenteesta voi päätellä ettei nyt kovin daijusta tyypistä ollut kyse....

Aatami Särkisalami

  • Vieras
Vs: Olen uusi
häiriköitä riittää..eihän kaikki olla valettu  samassa muotissa... :( :o ;)

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Olen uusi
Pääasia että ei ole tätä kepukako c-alue-ab-alue .... jorinaa ....

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Olen uusi
Tapahtuuko kä-kä-källe tätä kirjoitusänkytystä ikäänkuin takaperoisesti  ??? Jos yrität kirjoittaa änkyttämällä, niin mitä sitten tapahtuu ?

Vaikkapa sana "Afganistanista" on jo änkytys itsessään. Tai Turkmenistanista. Miten kirjoitat nuo kohtauksessa  ???

kä-kä-kä ei varmaan voi mitenkään toimia sähköttäjänä  ;D Tulisi liikaa titititititi eikä ollenkaan taataataataataataa tärkeään kirjeeseen  :o

Mukava mies

  • Vieras
Todella mukavaa.
Oikein mukavaa, että rekisteröidyit keskustelukanavallemme kä-kä-kä. Toivotamme sinut erittäin tervetulleeksi.

Uskaltaudun puhumaan nyt kaikkien muidenkin kirjoittajien puolesta, ja lupaamme ottaa sinut tasavertaiseksi agronetin jäseneksi.

Kuten huomaat, vaikka itsekin olen uusi, tunnen olevani jo täysin porukkaan kuuluva agronettiläinen.

Odotan innolla kertomuksiasi Raiskasta, ja pyydähän Raiskaakin rohkaisemaan mielensä ja rekisteröitymään.