mukava vertailu
. meillä on ollut vanhan isännän aikaan kaikki nuo, jopa yhtäaikaa. valmet + tehokas, vaihdekepit hytin oikeassa laidassa, tasalattia, kohtuullinen porrastus vaihteistossa, hydrauliikka, lämmitys hytissä, välirunko polttoaine tankkina - jäykkä kytkin leveää poljinta tosiaan tarvittiin
, hidas, ei pikavaihdetta, ei kunnollista tuuletusta. mf +multipower
, nopea tiellä, sopivat vaihteet, kevyempi ja paremmin suunniteltu kytkinpoljin. -pieni hydrauliikka teho, keskellä olevat vaihdekepit, ei tasaista lattiaa, jälkiasenteinen hytti oli surkea kylmä ja epämukava. ford + jouheva vaihteisto, kevyt kytkin, ihan hyvä hytti. -vahdekepit keskellä.
noilla on tullut traktorilla ajot aloitettua, kaikissa on omat puolensa, silloin ei parempia ollut. . nuo koneet olivat aikoinaan hyviä kyllä niillä sai työt tehtyä apukoneena menee vielä tänä päivänäkin. valmet olisi valinta kuitenkin, turbolla tietenkin jo äänen takia
.