Lainaus käyttäjältä: jamako - 25.01.11 - klo:15:28Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 25.01.11 - klo:15:15Lainaus käyttäjältä: jamako - 25.01.11 - klo:15:09Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 25.01.11 - klo:14:34Pitäisi laittaa kylvökoneeseen vetävät pyörät niin pääsisi veilä pahempaan plutikkoon mylläämään. Tai telaveto ja sitten joku pillari vetämään Accord 6m nostolaitteessa ja jos ei tehot riitä turbotetaan ja ahdetaan(700 jotain 14,8 litres ahdettuna ja 701 neljä pyttyä lisää ahtamattomana). Öö niin meinaatko että pistää turbon ja sitten vielä jonkun mekaanisen ahtimen vai minkä takia täytyy ahtaa kahteen kertaan Tietenkin tuolla rakennelmalla saa alaväännön kohdalleen ja turbo siihen puhaltamaan isommille kierroksille vielä lisää ilmaa...701 ei oo ahdettu eikä tossa ahdin soikaan, 700 on ahdettu ja ahtimen heräämisen kyllä huomaa:http://www.youtube.com/watch?v=M4-UesAczhA&feature=relatedMeidän 701:t on ahdettu ja vaihdettu ruiskutuspumppuun länsimaiset hilut=570-580 tumpista.Pyörökuomaajat K-701M orginaaliosilla. Jossain tietolähteessä väitettiin Viron viimeisen K-701M:n romutetun, mutta kas kummaa kun meilläkin on niitä kaksi. Mutta siis eikös turbotus ja ahtaminen ole sama asia sitä vaan tässä koitin selventää
Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 25.01.11 - klo:15:15Lainaus käyttäjältä: jamako - 25.01.11 - klo:15:09Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 25.01.11 - klo:14:34Pitäisi laittaa kylvökoneeseen vetävät pyörät niin pääsisi veilä pahempaan plutikkoon mylläämään. Tai telaveto ja sitten joku pillari vetämään Accord 6m nostolaitteessa ja jos ei tehot riitä turbotetaan ja ahdetaan(700 jotain 14,8 litres ahdettuna ja 701 neljä pyttyä lisää ahtamattomana). Öö niin meinaatko että pistää turbon ja sitten vielä jonkun mekaanisen ahtimen vai minkä takia täytyy ahtaa kahteen kertaan Tietenkin tuolla rakennelmalla saa alaväännön kohdalleen ja turbo siihen puhaltamaan isommille kierroksille vielä lisää ilmaa...701 ei oo ahdettu eikä tossa ahdin soikaan, 700 on ahdettu ja ahtimen heräämisen kyllä huomaa:http://www.youtube.com/watch?v=M4-UesAczhA&feature=relatedMeidän 701:t on ahdettu ja vaihdettu ruiskutuspumppuun länsimaiset hilut=570-580 tumpista.Pyörökuomaajat K-701M orginaaliosilla. Jossain tietolähteessä väitettiin Viron viimeisen K-701M:n romutetun, mutta kas kummaa kun meilläkin on niitä kaksi.
Lainaus käyttäjältä: jamako - 25.01.11 - klo:15:09Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 25.01.11 - klo:14:34Pitäisi laittaa kylvökoneeseen vetävät pyörät niin pääsisi veilä pahempaan plutikkoon mylläämään. Tai telaveto ja sitten joku pillari vetämään Accord 6m nostolaitteessa ja jos ei tehot riitä turbotetaan ja ahdetaan(700 jotain 14,8 litres ahdettuna ja 701 neljä pyttyä lisää ahtamattomana). Öö niin meinaatko että pistää turbon ja sitten vielä jonkun mekaanisen ahtimen vai minkä takia täytyy ahtaa kahteen kertaan Tietenkin tuolla rakennelmalla saa alaväännön kohdalleen ja turbo siihen puhaltamaan isommille kierroksille vielä lisää ilmaa...
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 25.01.11 - klo:14:34Pitäisi laittaa kylvökoneeseen vetävät pyörät niin pääsisi veilä pahempaan plutikkoon mylläämään. Tai telaveto ja sitten joku pillari vetämään Accord 6m nostolaitteessa ja jos ei tehot riitä turbotetaan ja ahdetaan(700 jotain 14,8 litres ahdettuna ja 701 neljä pyttyä lisää ahtamattomana).
Pitäisi laittaa kylvökoneeseen vetävät pyörät niin pääsisi veilä pahempaan plutikkoon mylläämään. Tai telaveto ja sitten joku pillari vetämään
Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 25.01.11 - klo:15:48Lainaus käyttäjältä: jamako - 25.01.11 - klo:15:28Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 25.01.11 - klo:15:15Lainaus käyttäjältä: jamako - 25.01.11 - klo:15:09Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 25.01.11 - klo:14:34Pitäisi laittaa kylvökoneeseen vetävät pyörät niin pääsisi veilä pahempaan plutikkoon mylläämään. Tai telaveto ja sitten joku pillari vetämään Accord 6m nostolaitteessa ja jos ei tehot riitä turbotetaan ja ahdetaan(700 jotain 14,8 litres ahdettuna ja 701 neljä pyttyä lisää ahtamattomana). Öö niin meinaatko että pistää turbon ja sitten vielä jonkun mekaanisen ahtimen vai minkä takia täytyy ahtaa kahteen kertaan Tietenkin tuolla rakennelmalla saa alaväännön kohdalleen ja turbo siihen puhaltamaan isommille kierroksille vielä lisää ilmaa...701 ei oo ahdettu eikä tossa ahdin soikaan, 700 on ahdettu ja ahtimen heräämisen kyllä huomaa:http://www.youtube.com/watch?v=M4-UesAczhA&feature=relatedMeidän 701:t on ahdettu ja vaihdettu ruiskutuspumppuun länsimaiset hilut=570-580 tumpista.Pyörökuomaajat K-701M orginaaliosilla. Jossain tietolähteessä väitettiin Viron viimeisen K-701M:n romutetun, mutta kas kummaa kun meilläkin on niitä kaksi. Mutta siis eikös turbotus ja ahtaminen ole sama asia sitä vaan tässä koitin selventää Ovat sama asia, alkuperäinen ajatus oli kirjoittaa ahdetaan ja ruuvataan, mutta tuli näppisvirhe.
200 heppaa kesyyntyy rapirin edessä. Vähintään 160 heppaa hyvissä oloissa.Tuossa yhden naapurin vankka käytännön kokemus jo 10 vuodelta.Hällä on 3 m rapitti ja etunostolaitteessa joku saman firman fronttilleri.
Ja vitut K 701 M olikin tää 701:n myöhempi "inkarnaatio" miikä näiden meidän pyörökuormaajien tyyppi ees mahtaa olla? Kukaan ei muista.
Rapid A 600+ Fendt 936, Lemken combi Solitaire (noinko se oli)+ Fendt 936Varmaa on että ensi kesänä leasing päättyessä Fendtit lähtee samoin Lemken, tulee uudet Rapidit ja linkut. Ei riitä Fendt 6m kylvölannoittimen kiskoon (mopo), tosin Kirovets 9520:a odoteltu jo yli kaksi vuotta. Case IH STX 530 ja 8m Väderit (Fendt sucks). Kaikki edellyttäen että SEB leasing suo (näin siis Virossa). Fendt hyytyy 6m pelkän kylvökone Rapidin edessä (ei siis kylvölannoitrin):http://www.youtube.com/watch?v=Jlb9ZF-i_1w&feature=related