Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 09.04.11 - klo:18:28Lainaus käyttäjältä: landehande - 09.04.11 - klo:18:05Osta verku 699. Varmasti parempi valinta!No huh huh Huh Huh ! Jep. 699 en ole ajanut mutta 675 ergonomian puutetta olen monasti ihmetellyt. SG hyttinen Jonne oli kyllä mukava ajella kun kaikki vivut olivat mukavasti käsillä. Jontikkankin ergonomia meni takapakkia 100 sarjan mukana, vasta Autopower hallintakyynärnojalla alkaa pärjäämään SG:lle.
Lainaus käyttäjältä: landehande - 09.04.11 - klo:18:05Osta verku 699. Varmasti parempi valinta!No huh huh Huh Huh !
Osta verku 699. Varmasti parempi valinta!
Lainaus käyttäjältä: Make - 09.04.11 - klo:19:41Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 09.04.11 - klo:18:28Lainaus käyttäjältä: landehande - 09.04.11 - klo:18:05Osta verku 699. Varmasti parempi valinta!No huh huh Huh Huh ! Jep. 699 en ole ajanut mutta 675 ergonomian puutetta olen monasti ihmetellyt. SG hyttinen Jonne oli kyllä mukava ajella kun kaikki vivut olivat mukavasti käsillä. Jontikkankin ergonomia meni takapakkia 100 sarjan mukana, vasta Autopower hallintakyynärnojalla alkaa pärjäämään SG:lle.Ajoin haketta joskus 699 massikalla , ei kummonenkaan kuorma ollut mutta hyytyyn tahto pienessäkin ylämäessä .
No tuo mielenkiinto on herännyt, kun tuossa Ruotsin puolella noita 3030-3050 -Jontikoita liikkuu aika lailla ja hintatasokin on laitteen kokoon ja ulkoiseen kuntoon nähden useimmiten ihan kohdallaan, ainakin tähän kotimaiseen verrattuna. Tuo, jota ollaan epäsuorasti ehdoteltu tästä omalta kylältä on myöskin aikanaan uitettu Väylän länsipuolelta. Petri
Lainaus käyttäjältä: Petri - 09.04.11 - klo:21:03No tuo mielenkiinto on herännyt, kun tuossa Ruotsin puolella noita 3030-3050 -Jontikoita liikkuu aika lailla ja hintatasokin on laitteen kokoon ja ulkoiseen kuntoon nähden useimmiten ihan kohdallaan, ainakin tähän kotimaiseen verrattuna. Tuo, jota ollaan epäsuorasti ehdoteltu tästä omalta kylältä on myöskin aikanaan uitettu Väylän länsipuolelta. Petriota petri ihmeessä 50-sarjan kone! 3050 tai 3350, se 40-sarjan hidas vaihteisto rupeaa melko nopeaa harmittamaan.
http://www.youtube.com/watch?v=xujZ_RRbgQESiinä vanha kuutosjontikka kiihdyttää.Valtra ei jää sen takia jälkeen että jenku loppuisi koneesta, vaan siitä syystä että joku perkele on mennyt misukat laittamaan alle. Sen seurauksena voiman tiehen välittävä ominaisuus on hävinnyt.
Lainaus käyttäjältä: Terminator - 12.04.11 - klo:20:01http://www.youtube.com/watch?v=xujZ_RRbgQESiinä vanha kuutosjontikka kiihdyttää.Valtra ei jää sen takia jälkeen että jenku loppuisi koneesta, vaan siitä syystä että joku perkele on mennyt misukat laittamaan alle. Sen seurauksena voiman tiehen välittävä ominaisuus on hävinnyt.Tuossa videossa huomaa toisenkin jutun.... JD ei savuta yhtään, Vallua ei alussa edes näe savun takaa Ikäero koneilla on kuitenkin melkoinen.
Sais nykypäivän insinöörit tutkia millain nopeus kytkeytyy ilman minkäänlaista nykimistä,käteen sopiva.
Kyllä näin,meillä jonnu ollu 15v 3-5 koneena, ja on aina paikkansa täyttäny.
Lainaus käyttäjältä: Karju - 15.04.11 - klo:22:49Kyllä näin,meillä jonnu ollu 15v 3-5 koneena, ja on aina paikkansa täyttäny.Suokuopan täytteenä!