Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Paali Muovin poltto klapikattilassa  (Luettu 18116 kertaa)

ijasja2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7097
Vs: Paali Muovin poltto klapikattilassa
Itse olin varmaan parikymppinen kun yksi kaveri kävi vävyttämässä pohjanmaalta muuttaneessa perheessä. Taisi olla ensimmäinen kerta kun tuollaisesta perinteestä kuulin, kovin sitä kyllä ihmeteltiin.


Juu, ja on mekin kuultu että jossain poltetaan kokkoa Juhannuksena :) Hullulta se kyllä kuulostaa, keskellä kesää sellainen roihu ::)
"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer". (Walter Röhrl)

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8712
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Paali Muovin poltto klapikattilassa
Mutta kuka on tämä Paali Muovi, joka pitää poltaa?
Onko sukua Kauko Kiidolle?
Asuvatko kenties Lappeen rannassa?

 ;D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

Maalaispoika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2644
  • Nothing runs like a deere
Vs: Paali Muovin poltto klapikattilassa
Juu, ja on mekin kuultu että jossain poltetaan kokkoa Juhannuksena :) Hullulta se kyllä kuulostaa, keskellä kesää sellainen roihu ::)

 ;D
Sääliä saa pyytämättäki, kateus pitää ansaata.

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: Paali Muovin poltto klapikattilassa
Itse olin varmaan parikymppinen kun yksi kaveri kävi vävyttämässä pohjanmaalta muuttaneessa perheessä. Taisi olla ensimmäinen kerta kun tuollaisesta perinteestä kuulin, kovin sitä kyllä ihmeteltiin.


Juu, ja on mekin kuultu että jossain poltetaan kokkoa Juhannuksena :) Hullulta se kyllä kuulostaa, keskellä kesää sellainen roihu ::)

Onkos teillä jussina tämmönen antenni?   ;D Löytyykö paljonkin venäläisiä sukellusveneitä tuolla Biskajan ristillä?

Marttila

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 132
Vs: Paali Muovin poltto klapikattilassa
Iltaa.kun tuota muovin paskaa kertyy hyvänlaiseen niin,oon miettinyt sen polttamista pesässä niin saisi ainakin lämpöä siitä.mitähän tiilipiippu mahtaa tykätä muovin poltosta.onko kokemuksia asiasta kellään.
No joo.muovia poltettu muutama päivä pannussa.nyt tänään kun puitten päälle lisäsin muovin ja menin ulos niin satuin vilasemaan piipun nokkaan,ja oli komea metrinen ketunhäntä mikä piipusta nousi.Hiukan toki säikähin vaan veto pois niin häntäkin loppui.ei tullut nokipaloa mitä pelkäsin.

Paalari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 694
Vs: Paali Muovin poltto klapikattilassa
Hyvin nuo tuntuu ainakin pajan Warmaxin etupesän helvetintulessa palavan.

Onkos sellaista värkkiä olemassa, että saisi muovin puristettua n. tiilikiven kokoiseksi käikäleeksi.
Vai onko kuusankoski ostanut kaikki hiukankin paalimuovinjalostukseen suunnatut värkit pois markkinoilta..

Keninto

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 88
Vs: Paali Muovin poltto klapikattilassa
Tuli tehtyä uus aluevaltaus vähän aikaa sitten klapikattilan käytössä. Viljanroskaa kun laittaa puiden päälle siten ettei mene heti arinasta läpi, niin johan löytyy hönkää ja kunnolla. Mitä muuta vois kokeilla polttaa ??? Joskus on kun oli kanoja harrasteena, niin tehtiin polttohautaus kuolleille ;D Pakastemarjojakin on joskus menny muiden roskien mukana... Ei pala kovin hyvin :D

toi meidän kespes polttaa potunkuorista kumisaapaisiin, eli kaikkea mikä palaa..

Se, mikä ei pala, niin poltetaan  8)