Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kiitos, anteeksi ja näkemiin.  (Luettu 22759 kertaa)

nänninnyplääjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2954
Vs: Kiitos, anteeksi ja näkemiin.
Taas yks asiakirjottaja poissa sellasten takia, joilla on olevinaan niin v*tun iso virtuaalipippeli kun koko ajan dissaa kaikesta. :D :

Ai ne  realistin hehkutukset oli asiakirjoituksia? Onhan tuo saattanut niihin itse uskoa, mutta realismia on ollut niukemmin.
voisin yhtyä tähän..
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

sorjone

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1437
  • Karjala takaisin.
Vs: Kiitos, anteeksi ja näkemiin.
      Realshit tais vaan jäädä pahasti koukkuun joten uskon että jotain oli tehtävä. Ei normaalilla "oikealla viljelijällä" ole aikaa roikkua täällä joka päivä. Tervemenoa vaan toisia arvostamattomalle tyypille, nää on näitä narsistisia moommalestoja jotka tietää kaiken. Pitää muistaa että myös hömppäheinän kasvattajat ovat viljelijöitä. Odotan mielenkiinnolla mikä uusi nicki alkaa uhota raivioillaan.
FIXIT

jussij

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 159
Vs: Kiitos, anteeksi ja näkemiin.
Näitä kommentointeja lukiessa joten vaikuttaa Realistin päätös kohtuullisen järkevältä.

Samaa olen mielessäni ajatellut.
Kaikista huolimatta: Nähdään näyttelyissä!

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: Kiitos, anteeksi ja näkemiin.
Määä olen ainakin kärryyn tyytyväinen.  8) 8) 8)

Menneisyydenkaipuu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1773
  • Laudātor temporis āctī
Vs: Kiitos, anteeksi ja näkemiin.
Pohohohohohohojammaa on siitä sairas paikka notta sieltä löytyy vain ihmisiä jotka on toinen toistaan parempia. Jos häneltä kysytään.  ;D

Silti ihmetyttää miten voi samalle alueelle mahtua niin paljon uskovaisuutta jos niin monelle jumalakin löytyy jo peilistä?
Poliittinen *****.

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9818
Vs: Kiitos, anteeksi ja näkemiin.
Kuitenkin ..."Ei sota yhtä miestä kaipaa" , joten alkaa nää läksiäis mainoksetkin piisata :(

Herranketku

  • Vieras
Vs: Kiitos, anteeksi ja näkemiin.
Kuitenkin ..."Ei sota yhtä miestä kaipaa" , joten alkaa nää läksiäis mainoksetkin piisata :(

No, ei tuo realisti kovin paljoa ole painostanut/mainostanut siihen verrattuna kuin joku kirveenteränteroittaja. Asiallista on ollut.

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9818
Vs: Kiitos, anteeksi ja näkemiin.
Kuitenkin ..."Ei sota yhtä miestä kaipaa" , joten alkaa nää läksiäis mainoksetkin piisata :(

No, ei tuo realisti kovin paljoa ole painostanut/mainostanut siihen verrattuna kuin joku kirveenteränteroittaja. Asiallista on ollut.

Tuota mieltä minäkin olen ollut. Mutta mainostahan se on kaikki julkisuus, kunhan vaan nimi on oikein kirjoitettu. ;)

Von Göpel

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 539
  • Olen iloinen vaikka aatelinen olenkin.
Vs: Kiitos, anteeksi ja näkemiin.
Toisien mainostamiseen on heti puututtu ,mutta ei tietääkseni realistin.
Taspuolisuutta ja ryhdistäytymistä toivoo ylläpidolta varmasti moni.

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Kiitos, anteeksi ja näkemiin.
Näitä kommentointeja lukiessa joten vaikuttaa Realistin päätös kohtuullisen järkevältä.

Samaa olen mielessäni ajatellut.
Kaikista huolimatta: Nähdään näyttelyissä!


kyllä mäkin meinaan aina käydä moikkaamassa, kun alueilla liikutaan.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52017
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Kiitos, anteeksi ja näkemiin.
Tässä  tapauksessa kateus on ansaittu, sääliä saatu, kylläkin pyytämällä,kai? Mutta nyt tuntuu että sääli menee jo sairaudeksi??
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

justus

  • Vieras
Vs: Kiitos, anteeksi ja näkemiin.
Sori vaan mut minkä alan mies tuo Realisti on 8)

Johannes Kostaja

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 177
Vs: Kiitos, anteeksi ja näkemiin.
Mooooooooooooooooooooooooooooooooommamies
Joh. 12:48

rainmaker

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 78
Vs: Kiitos, anteeksi ja näkemiin.
Noniin.

Ei keskustelupalsta ole mainoskanava, mutta tietoa saa levittää, vaikka siihen liitty oma leipä!

Realisti on yleensä ollut asiallinen, toisin kuin monet muut kaupustelijat tällä palstalla.

Mikäli yrityksen nimikin haetaan tältä palstalta, niin tottahan kettuilua on myös siedettävä ja suodatettava (=toisesta korvasta sisään, toisesta ulos).

Mun ERP:n vaihtolava on vastannut odotuksia hyvin ja pyydän varmasti tarjouksen, jos tarvitsen lisää lavoja.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52017
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Kiitos, anteeksi ja näkemiin.
Noniin.

Ei keskustelupalsta ole mainoskanava, mutta tietoa saa levittää, vaikka siihen liitty oma leipä!

Realisti on yleensä ollut asiallinen, toisin kuin monet muut kaupustelijat tällä palstalla.

Mikäli yrityksen nimikin haetaan tältä palstalta, niin tottahan kettuilua on myös siedettävä ja suodatettava (=toisesta korvasta sisään, toisesta ulos).

Mun ERP:n vaihtolava on vastannut odotuksia hyvin ja pyydän varmasti tarjouksen, jos tarvitsen lisää lavoja.

ERP? Eikös realisti myynyt ERT-rattaita??????
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159