Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Töitä pirkanmaalta  (Luettu 5070 kertaa)

nurminata

  • Vieras
Töitä pirkanmaalta
Mikä mahtaa olla työtilanne Pirkanmaan alueella karjanhoitotaitoiselle naiselle, jolla on oma auto käytössä. Kokemusta alalta löytyy kymmenisen vuotta, lähinnä lypsykarjan ja hevosten parista.

Lehmien kanssa olen tehnyt lypsytyötä, parressa, asemalla ja robotilla. Minulla on mahdollisuus hakea toimilupa nautasiemennyksiin, joita olen yhdellä tilalla tehnyt pari vuotta. Lisäksi olen hoitanut nautaeläinkirjanpitoa ja jalostussuunnittelua tilalla. Pikkuhommat traktorillakin onnistunevat.

Hevosista kokemusta ravi-ja ratsupuolelta parikymmentä vuotta.

Paikkakunnan vaihdos Pirkanmaan alueelle on edessä ja töitä tarvitaan.

Tarkempaa tietoa sähköpostilla, nurminata@gmail.com

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Vs: Oma scäffer ?
Löytyykö koirraa, rotikka,scäffer, tms ?
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Töitä pirkanmaalta
Lomittajia varmasti ainakin olis tarvetta . Lehteen ilmoitus vois kannattaa . Pärjäile

sirkussonni

  • Vieras
Vs: Töitä pirkanmaalta
Pirkanmaalla on muutamia isoja lypsykarjapaikkoja, luulen että hyvälle olis töitä, ei muuta kuin soitteleen suoraan.

Pasianssi

  • Vieras
Vs: Töitä pirkanmaalta
Lomituksesta löytyy aina  hommia ja renkaasta.Sitä kautta pääsee vakituiseen paikkaan parhaiten,voi silloin katsastaa tiloja sillä silmällä.

Henkka

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 252
Vs: Töitä pirkanmaalta
Pulaa lomittajista nykyään paljon ja alalla on kato käynyt. Monet on pois siirtynyt muihin aloille tai sitten kortistoon,kun rahan saa nykyään niin helpolla.

Virolaisia lomittajia täälä pyöri muuta vuos si ja ne oli hyviä osas hommansa ja ei valittanut,mutta työluvat meni umpeen niin lähtivät pois.

Sitten taas löytyy näitä tapauksia,jokka aina sairaslomalla ja si ilmotetaan edellisenä iltana,kun pitäs reissuun lähteen,ettei tulla .

nurminata

  • Vieras
Vs: Töitä pirkanmaalta
Pitänee siis vaan ruveta tarjoutumaan, ehkäpä soitto paikalliselle maaseutuviranomaiselle kannattaa? Lieneekö Pirkanmaanseudulla käytössä meijerin "tonkkaposti" sitä kautta kun varmaan tavoittais näitä maitotilallisia ainakin.

"Omaa" tilaa pyörittäneenä ymmärrän tuon työntekijäpuolen ongelmat, itsellä lienee eniten vaikeuksia jatkossa tajuta, ettei toisten lehmät ole enää "omia". Työn sitovuus ja vaihtelevan pituiset päivät on kyllä realismia, olisi kiva jos voisi itse olla jollekin se luottohenkilö, että tilanväki voi lähteä lomalle tai sairastaa edes ilman isompaa huolta tuotannon puolesta.

No, nyt vaan eteenpäin, kiitos kun olette osallistuneet ongelmaani!!

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8377
Vs: Töitä pirkanmaalta
Länsi-Maidolla on tonkkaposti, ilmoittele siinä.
Mystinen kesälaatumies

juumassi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2927
  • Kuolema kuittaa univelat.
Vs: Töitä pirkanmaalta
Pitänee siis vaan ruveta tarjoutumaan, ehkäpä soitto paikalliselle maaseutuviranomaiselle kannattaa? Lieneekö Pirkanmaanseudulla käytössä meijerin "tonkkaposti" sitä kautta kun varmaan tavoittais näitä maitotilallisia ainakin.

"Omaa" tilaa pyörittäneenä ymmärrän tuon työntekijäpuolen ongelmat, itsellä lienee eniten vaikeuksia jatkossa tajuta, ettei toisten lehmät ole enää "omia". Työn sitovuus ja vaihtelevan pituiset päivät on kyllä realismia, olisi kiva jos voisi itse olla jollekin se luottohenkilö, että tilanväki voi lähteä lomalle tai sairastaa edes ilman isompaa huolta tuotannon puolesta.

No, nyt vaan eteenpäin, kiitos kun olette osallistuneet ongelmaani!!

rohkeasti vaan kyselemään töitä.
varmasti saat työpaikan tuolla asenteella mikä sulla on!!

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Töitä pirkanmaalta
Pitänee siis vaan ruveta tarjoutumaan, ehkäpä soitto paikalliselle maaseutuviranomaiselle kannattaa? Lieneekö Pirkanmaanseudulla käytössä meijerin "tonkkaposti" sitä kautta kun varmaan tavoittais näitä maitotilallisia ainakin.

"Omaa" tilaa pyörittäneenä ymmärrän tuon työntekijäpuolen ongelmat, itsellä lienee eniten vaikeuksia jatkossa tajuta, ettei toisten lehmät ole enää "omia". Työn sitovuus ja vaihtelevan pituiset päivät on kyllä realismia, olisi kiva jos voisi itse olla jollekin se luottohenkilö, että tilanväki voi lähteä lomalle tai sairastaa edes ilman isompaa huolta tuotannon puolesta.

No, nyt vaan eteenpäin, kiitos kun olette osallistuneet ongelmaani!!

rohkeasti vaan kyselemään töitä.
varmasti saat työpaikan tuolla asenteella mikä sulla on!!

joo paremmin töitä löytyy kuin talojuisen eemelin timpan auliksen/sepen asenteilla ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

juumassi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2927
  • Kuolema kuittaa univelat.
Vs: Töitä pirkanmaalta

rohkeasti vaan kyselemään töitä.
varmasti saat työpaikan tuolla asenteella mikä sulla on!!
[/quote]

joo paremmin töitä löytyy kuin talojuisen eemelin timpan auliksen/sepen asenteilla ;D
[/quote]

olet harvinaisen oikeassa!! ;D

MRP

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 219
Vs: Töitä pirkanmaalta
Virolaisia lomittajia täälä pyöri muuta vuos si ja ne oli hyviä osas hommansa ja ei valittanut,mutta työluvat meni umpeen niin lähtivät pois.
Ihan sivumennen sanottuna: Nyt ei ole enää moisia lupia EU kansalaisten välillä. Työvoimalla on vapaa liikkuminen.

nurminata

  • Vieras
Vs: Töitä pirkanmaalta
 ;D Töitä näyttää löytyvän, kiitos vaan hirveästi kaikille jotka ovat olleet asian suhteen liikkeellä!

Nyt olen erään maidontuottajan leivissä, toistaiseksi ainakin. Pidetään silmät ja korvat auki, aina voi ahnehtia lisää töitä..  :D

Jos vaikka rupeis isona yrittäjäksi.. ;)

JuhaPekka

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 271
Vs: Töitä pirkanmaalta
tuo on oikeata puhetta...  :)

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Töitä pirkanmaalta
Hyvä Nurminata ! Tein tännään päätöksen että ens vuosi ainakin lomitushommaa sorkkahoidon sivussa . Eteenpäin lomituksessa on menty ja onko se sit niin huonoa hommaa , itte pidän palkkaa kohtuullisena  ;)