Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Valtran directit  (Luettu 28153 kertaa)

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26168
  • vastustan
Valtran directit
Huhuja kun kuuntelee niin ventit ja pirkkaventit pelaa jotenkuten, johndeeret porsiin ihan yhtä usein kuin ennenkin mutta kuinkas nuo directit on pelannu, pitääkö hiljaisuus tälläkin palstalla tulkita tyytyväisyydeksi nyyhollantimiesten tapaan vai onko kyse hyssyttelystä. Kokemuksia luulis nyt jo jonkun verran kertyneen ???
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Valtran directit
En tiedä muuta kuin että portaaton Vallu vie 30% enemmän löpöä ja motista täytyy löytyä 30 heppaa enemmän tehoa jotta sama työteho saavutetaan.

Vertailussa siis 141 ja 111  ;) vai mitä ne ny oli  8)

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Valtran directit
Mun kokemuksen mukaan vain DynaVt toimii.
Kui mää ain olen paras?

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Valtran directit
Mun kokemuksen mukaan vain DynaVt toimii.

timpan tena lady testi onnistui yli odotusten ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Valtran directit
Mun kokemuksen mukaan vain DynaVt toimii.

timpan tena lady testi onnistui yli odotusten ;D

Apilaattori ei tiedä nykytraktoreista mitään.  ;D
Kui mää ain olen paras?

maraani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3117
  • Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa
Vs: Valtran directit
Viime vuanna oli suht uusi 202D kaksi kertaa rehunteossa...kummallakin kerralla oli joitain vaikeuksia raktorin kanssa Ekalla kertaa hajos ekalla kuormalla ja seuraavalle päivälle saatiin varakone. Kakkossadolla ei juur kait hajonnu, mutta kiukutteli muuten.

Tänä vuonna oli sama urakoitsija, mutta eri raktori, erimerkkinenkin. :) Ja tuntui olevan tyytyväinen. Homma ainakin sujui.
Melkoista rämpimistä välillä, mutta parhaansa tehden ja kovasti yrittäen. Onnistuminen palkitsee. 1966 - 2016 and counting...

kyntaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1406
  • Aasi vs. Peura
Vs: Valtran directit
Mun kokemuksen mukaan vain DynaVt toimii.

Ootko paineantureita laatikkoon vaihtanut,entäs hydrauliyksikköä saatikka kartaani jarrua, puhumattakaan hyttijousituksen paineilma säiliöistä. Entäs etuvoimanoton nippa johon jousitus pääsee tökkäämään ja niitto keskeytyy.....?????
Läheltä seuranneena....
Nii se on...

+250

  • Vieras
Vs: Valtran directit
Mun kokemuksen mukaan vain DynaVt toimii.
Tarkoitukseensa hyvä.Pitää pihakuusen pystys ;D

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Valtran directit
Mun kokemuksen mukaan vain DynaVt toimii.

Ootko paineantureita laatikkoon vaihtanut,entäs hydrauliyksikköä saatikka kartaani jarrua, puhumattakaan hyttijousituksen paineilma säiliöistä. Entäs etuvoimanoton nippa johon jousitus pääsee tökkäämään ja niitto keskeytyy.....?????
Läheltä seuranneena....

Ei mitään tuollaisia ongelmia. Ilmeisesti täpinäreiska kyseessä kun ei traktori kestä.  ;D
Kui mää ain olen paras?

Karju

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 501
Vs: Valtran directit
Ryna toimii ;D

ijasja2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7095
Vs: Valtran directit
"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer". (Walter Röhrl)

kyntaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1406
  • Aasi vs. Peura
Vs: Valtran directit
Mun kokemuksen mukaan vain DynaVt toimii.

Ootko paineantureita laatikkoon vaihtanut,entäs hydrauliyksikköä saatikka kartaani jarrua, puhumattakaan hyttijousituksen paineilma säiliöistä. Entäs etuvoimanoton nippa johon jousitus pääsee tökkäämään ja niitto keskeytyy.....?????
Läheltä seuranneena....

Ei mitään tuollaisia ongelmia. Ilmeisesti täpinäreiska kyseessä kun ei traktori kestä.  ;D

No hieman mutta tunteja tulee maltilla. 1300h/1.5v.

Joku ranskan pellekiin käynyt läppärillä tutkimassa(btw.tällä ranskanpellen sukutilalla ei yhtään MF vaikka aika huomattava tila kyseessä,kertooko jotain..... )
Nii se on...

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Valtran directit
Kamalaa vonkunaa ne ainakin pitää kun risteyksestä lähtee liikenteeseen... Mutta kait ne on nyt jo ruvenneet toimimaan... 1000-2000h välein kyllä vaihtavat uusiin samanlaisiin tai erimerkkisiin....

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26168
  • vastustan
Vs: Valtran directit
Kamalaa vonkunaa ne ainakin pitää kun risteyksestä lähtee liikenteeseen... Mutta kait ne on nyt jo ruvenneet toimimaan... 1000-2000h välein kyllä vaihtavat uusiin samanlaisiin tai erimerkkisiin....

mutta kait ne on nyt jo ruvenneet toimimaan.......  jonnikkamiehen ihmettelyä??????
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Valtran directit
Kamalaa vonkunaa ne ainakin pitää kun risteyksestä lähtee liikenteeseen... Mutta kait ne on nyt jo ruvenneet toimimaan... 1000-2000h välein kyllä vaihtavat uusiin samanlaisiin tai erimerkkisiin....

mutta kait ne on nyt jo ruvenneet toimimaan.......  jonnikkamiehen ihmettelyä??????
No itseppä kyselet valmettimies  ;D  Eikös velmut toimi aina ja kestäää ja jos hajoo niin ei kerrota kellekkään  ::)