Oliko peräti porukan pienin siellä kovimmassa paikassa?
Lainaus käyttäjältä: Toivo Tonta - 23.12.13 - klo:17:42Oliko peräti porukan pienin siellä kovimmassa paikassa?Tietysti... senhän ei tarvinnut vetää kaikkia ketjuja eikä muita Valluja
Lainaus käyttäjältä: +250 - 23.12.13 - klo:14:10Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 23.12.13 - klo:13:28niin... tuossahan käytännössä 4 traktoria veti täysillä yhtä poikki, joka oli kiinni helvetillisessä jarruvaunussa Miten muuten tuo olisi voinut päättyä Runko on traktoris kiva.Rungollisen traktorin kans tuo olis päättyny siihen että jarruvaunu olisi tullut perässä ***tuo ei muuten pidä paikkaansa. se jontikan runko menee vinoksi aika helpolla. ei kestä yhtään sivuttaisvetoa. aika monessa koneessa on runko kierona vähän josta syystä koppiin kuuluu resonointia moottorista/voimansiirrosta.mb-trac ja jcb varmaan kestäis tuon leikin. muut merkit varman yhtä paperia kun valtra.
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 23.12.13 - klo:13:28niin... tuossahan käytännössä 4 traktoria veti täysillä yhtä poikki, joka oli kiinni helvetillisessä jarruvaunussa Miten muuten tuo olisi voinut päättyä Runko on traktoris kiva.Rungollisen traktorin kans tuo olis päättyny siihen että jarruvaunu olisi tullut perässä
niin... tuossahan käytännössä 4 traktoria veti täysillä yhtä poikki, joka oli kiinni helvetillisessä jarruvaunussa Miten muuten tuo olisi voinut päättyä
mitä kierolla lietekärrillä tekiskään...
Jaa yleisemmin se räminä kuuluu pakokaasujen poisto järjestelmistä.... Tai lähinnä suoja pelleistä/putki ottaa runkoon kiinni...On nimittäin vähä paperisesti tehty vanhemmissa.... vissiin uudemmissa 30 sarjalaisissakin jo parempi,,, Pitää nimittain vedättäessä melko kovaa jyrinää/resonointia... varsinkin alakierroksilla...
Lainaus käyttäjältä: retku - 23.12.13 - klo:17:26Lainaus käyttäjältä: +250 - 23.12.13 - klo:14:10Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 23.12.13 - klo:13:28niin... tuossahan käytännössä 4 traktoria veti täysillä yhtä poikki, joka oli kiinni helvetillisessä jarruvaunussa Miten muuten tuo olisi voinut päättyä Runko on traktoris kiva.Rungollisen traktorin kans tuo olis päättyny siihen että jarruvaunu olisi tullut perässä ***tuo ei muuten pidä paikkaansa. se jontikan runko menee vinoksi aika helpolla. ei kestä yhtään sivuttaisvetoa. aika monessa koneessa on runko kierona vähän josta syystä koppiin kuuluu resonointia moottorista/voimansiirrosta.mb-trac ja jcb varmaan kestäis tuon leikin. muut merkit varman yhtä paperia kun valtra.No nyt ei enää voi käsitää.... Kuka ***** repii koneita kylestä.... Silläkö niistä koneista tulee raputtomiakin....Tuo on jo niin paksua että ei uskois retkun kirjottamas... Se jd runko on senverta paksua ja komponenttia on perä jälkeen pultattu kiinni ettei siinä ole tilaa vääntyä jos vielä ek/en paikoillaan... Nimimerkillä palaneesta rungosta lietekärrin tehnyt.... suora oli sekin...
Lainaus käyttäjältä: kyntaja - 24.12.13 - klo:06:40Lainaus käyttäjältä: retku - 23.12.13 - klo:17:26Lainaus käyttäjältä: +250 - 23.12.13 - klo:14:10Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 23.12.13 - klo:13:28niin... tuossahan käytännössä 4 traktoria veti täysillä yhtä poikki, joka oli kiinni helvetillisessä jarruvaunussa Miten muuten tuo olisi voinut päättyä Runko on traktoris kiva.Rungollisen traktorin kans tuo olis päättyny siihen että jarruvaunu olisi tullut perässä ***tuo ei muuten pidä paikkaansa. se jontikan runko menee vinoksi aika helpolla. ei kestä yhtään sivuttaisvetoa. aika monessa koneessa on runko kierona vähän josta syystä koppiin kuuluu resonointia moottorista/voimansiirrosta.mb-trac ja jcb varmaan kestäis tuon leikin. muut merkit varman yhtä paperia kun valtra.No nyt ei enää voi käsitää.... Kuka ***** repii koneita kylestä.... Silläkö niistä koneista tulee raputtomiakin....Tuo on jo niin paksua että ei uskois retkun kirjottamas... Se jd runko on senverta paksua ja komponenttia on perä jälkeen pultattu kiinni ettei siinä ole tilaa vääntyä jos vielä ek/en paikoillaan... Nimimerkillä palaneesta rungosta lietekärrin tehnyt.... suora oli sekin...mites se muuton menee tuo jonnikan runko, ei se nyt kovin tukevaks oo komponenteillakaan tuettu jos kerran jäätynyttä kynnöstä ei kestä paripyörät päällä ajaa, nitkumista ja notkumista täytyy silloin suht helpolla syntyy... mites se tuo taka-akseli jonnikassa, onko se henkseleillä runkoon kiinni vai kötöstetty jotenki rungon jatkeeks
Ei ole olkaimilla, kötöstelty on. Ei varmaan palkit vähällä taivu, mutta voisko jäädä jostain syystä kieroksi? Ei taida olla hitsattu palkkeja yhteen, muistaakseni. Ei JD varmaan kolarissa niin helpolla katkea kun rungoton, onko se hyvä vai huono? Riippuu varmaan tapauksesta