Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 27.06.20 - klo:13:38Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 27.06.20 - klo:13:18niin, kyllähän tätä helsinkiläisten yksityisautoilua tulee tarkastella kun siirrytään uuteen kilometripohjaiseen verotukseen. verovaroilla on rakennettu metrot, raetiovaunut, dösät kulkee lähes ilmaiseksi ja vielä hirmuiset tiehankkeet sen takia että halutessa pääsee omalla autolla töihin.perin selvää ja oikeudenmukaista on se että siellä missä toimivat julkiset liikennevälineet on myös yksityisautoilua verotetaan erittäin raskaasti, esimerkiksi kilometrikorvaukset pois pääkaupunkiseudun alueelta. polttonesteitäkin voisi aivan hyvin verottaa tuolla ruuhkasuomessa raskaammin kuin muualla.mehän osaamme kuvitella että pienhiukkasia ja myrkkykaasuja päästävä auto tulee kalliimmaksi keohkosaerauksien muodossa ihmisvilinässä kuin maaseudun hiljaisuudessa.liikenteen verotulojen haaskuun pääkaupunkiseudulle on loputtava ja rahaa on satsattava sinne missä bruttokansantuote tehdään Bruttokansantuote tehdään : Pirkanmaalla , Hämeessä , Varsinais-Suomessa ja Uudellamaalla . Lapin tiestö on loistavassa kunnossa joten lisää rahaa sinne ei tarvita . Monelle maataloustuottajalle on tuskaa teiden huono kunto koska tuotteiden toimitus vaikeutuu . Josef Stalin : Politikko tekee sillat missä on äänestäjätkin . Lapin osuus ulkomaan viennistä noin 7 % osuus joista suurin osa on kaivostoimintaa ollut vuonna 2017 https://www.lapland.fi/fi/business-2/kasvua-lapista/teollisuus-vauhdittaa-lapin-talouskasvua/ .Kaivostoiminnan hankaluutena on ettei se ole uusiutuva eli on ehtyvä luonnonvara kuten turvekkin . Taas tullee tuulta ja........Mitäs net muut aluveet tekkee.Pessee tietysti toestesa paetoja.Siitähän on tähän saakka aenaki tullu sitä ruttokansantuatetta.Kertonnut hemmo.
Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 27.06.20 - klo:13:18niin, kyllähän tätä helsinkiläisten yksityisautoilua tulee tarkastella kun siirrytään uuteen kilometripohjaiseen verotukseen. verovaroilla on rakennettu metrot, raetiovaunut, dösät kulkee lähes ilmaiseksi ja vielä hirmuiset tiehankkeet sen takia että halutessa pääsee omalla autolla töihin.perin selvää ja oikeudenmukaista on se että siellä missä toimivat julkiset liikennevälineet on myös yksityisautoilua verotetaan erittäin raskaasti, esimerkiksi kilometrikorvaukset pois pääkaupunkiseudun alueelta. polttonesteitäkin voisi aivan hyvin verottaa tuolla ruuhkasuomessa raskaammin kuin muualla.mehän osaamme kuvitella että pienhiukkasia ja myrkkykaasuja päästävä auto tulee kalliimmaksi keohkosaerauksien muodossa ihmisvilinässä kuin maaseudun hiljaisuudessa.liikenteen verotulojen haaskuun pääkaupunkiseudulle on loputtava ja rahaa on satsattava sinne missä bruttokansantuote tehdään Bruttokansantuote tehdään : Pirkanmaalla , Hämeessä , Varsinais-Suomessa ja Uudellamaalla . Lapin tiestö on loistavassa kunnossa joten lisää rahaa sinne ei tarvita . Monelle maataloustuottajalle on tuskaa teiden huono kunto koska tuotteiden toimitus vaikeutuu . Josef Stalin : Politikko tekee sillat missä on äänestäjätkin . Lapin osuus ulkomaan viennistä noin 7 % osuus joista suurin osa on kaivostoimintaa ollut vuonna 2017 https://www.lapland.fi/fi/business-2/kasvua-lapista/teollisuus-vauhdittaa-lapin-talouskasvua/ .Kaivostoiminnan hankaluutena on ettei se ole uusiutuva eli on ehtyvä luonnonvara kuten turvekkin .
niin, kyllähän tätä helsinkiläisten yksityisautoilua tulee tarkastella kun siirrytään uuteen kilometripohjaiseen verotukseen. verovaroilla on rakennettu metrot, raetiovaunut, dösät kulkee lähes ilmaiseksi ja vielä hirmuiset tiehankkeet sen takia että halutessa pääsee omalla autolla töihin.perin selvää ja oikeudenmukaista on se että siellä missä toimivat julkiset liikennevälineet on myös yksityisautoilua verotetaan erittäin raskaasti, esimerkiksi kilometrikorvaukset pois pääkaupunkiseudun alueelta. polttonesteitäkin voisi aivan hyvin verottaa tuolla ruuhkasuomessa raskaammin kuin muualla.mehän osaamme kuvitella että pienhiukkasia ja myrkkykaasuja päästävä auto tulee kalliimmaksi keohkosaerauksien muodossa ihmisvilinässä kuin maaseudun hiljaisuudessa.liikenteen verotulojen haaskuun pääkaupunkiseudulle on loputtava ja rahaa on satsattava sinne missä bruttokansantuote tehdään
Lainaus käyttäjältä: carhu - 27.06.20 - klo:13:51Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 27.06.20 - klo:13:38Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 27.06.20 - klo:13:18niin, kyllähän tätä helsinkiläisten yksityisautoilua tulee tarkastella kun siirrytään uuteen kilometripohjaiseen verotukseen. verovaroilla on rakennettu metrot, raetiovaunut, dösät kulkee lähes ilmaiseksi ja vielä hirmuiset tiehankkeet sen takia että halutessa pääsee omalla autolla töihin.perin selvää ja oikeudenmukaista on se että siellä missä toimivat julkiset liikennevälineet on myös yksityisautoilua verotetaan erittäin raskaasti, esimerkiksi kilometrikorvaukset pois pääkaupunkiseudun alueelta. polttonesteitäkin voisi aivan hyvin verottaa tuolla ruuhkasuomessa raskaammin kuin muualla.mehän osaamme kuvitella että pienhiukkasia ja myrkkykaasuja päästävä auto tulee kalliimmaksi keohkosaerauksien muodossa ihmisvilinässä kuin maaseudun hiljaisuudessa.liikenteen verotulojen haaskuun pääkaupunkiseudulle on loputtava ja rahaa on satsattava sinne missä bruttokansantuote tehdään Bruttokansantuote tehdään : Pirkanmaalla , Hämeessä , Varsinais-Suomessa ja Uudellamaalla . Lapin tiestö on loistavassa kunnossa joten lisää rahaa sinne ei tarvita . Monelle maataloustuottajalle on tuskaa teiden huono kunto koska tuotteiden toimitus vaikeutuu . Josef Stalin : Politikko tekee sillat missä on äänestäjätkin . Lapin osuus ulkomaan viennistä noin 7 % osuus joista suurin osa on kaivostoimintaa ollut vuonna 2017 https://www.lapland.fi/fi/business-2/kasvua-lapista/teollisuus-vauhdittaa-lapin-talouskasvua/ .Kaivostoiminnan hankaluutena on ettei se ole uusiutuva eli on ehtyvä luonnonvara kuten turvekkin . Taas tullee tuulta ja........Mitäs net muut aluveet tekkee.Pessee tietysti toestesa paetoja.Siitähän on tähän saakka aenaki tullu sitä ruttokansantuatetta.Kertonnut hemmo. Perusteluja väitteellesi ? Jankkaat tyhjänpäiväsiä asioita ja annat väärää tietoa etelästä . Ei sua kukaan usko mutta nokkiinsa voi moni ottaa .
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 28.06.20 - klo:08:22Lainaus käyttäjältä: carhu - 27.06.20 - klo:13:51Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 27.06.20 - klo:13:38Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 27.06.20 - klo:13:18niin, kyllähän tätä helsinkiläisten yksityisautoilua tulee tarkastella kun siirrytään uuteen kilometripohjaiseen verotukseen. verovaroilla on rakennettu metrot, raetiovaunut, dösät kulkee lähes ilmaiseksi ja vielä hirmuiset tiehankkeet sen takia että halutessa pääsee omalla autolla töihin.perin selvää ja oikeudenmukaista on se että siellä missä toimivat julkiset liikennevälineet on myös yksityisautoilua verotetaan erittäin raskaasti, esimerkiksi kilometrikorvaukset pois pääkaupunkiseudun alueelta. polttonesteitäkin voisi aivan hyvin verottaa tuolla ruuhkasuomessa raskaammin kuin muualla.mehän osaamme kuvitella että pienhiukkasia ja myrkkykaasuja päästävä auto tulee kalliimmaksi keohkosaerauksien muodossa ihmisvilinässä kuin maaseudun hiljaisuudessa.liikenteen verotulojen haaskuun pääkaupunkiseudulle on loputtava ja rahaa on satsattava sinne missä bruttokansantuote tehdään Bruttokansantuote tehdään : Pirkanmaalla , Hämeessä , Varsinais-Suomessa ja Uudellamaalla . Lapin tiestö on loistavassa kunnossa joten lisää rahaa sinne ei tarvita . Monelle maataloustuottajalle on tuskaa teiden huono kunto koska tuotteiden toimitus vaikeutuu . Josef Stalin : Politikko tekee sillat missä on äänestäjätkin . Lapin osuus ulkomaan viennistä noin 7 % osuus joista suurin osa on kaivostoimintaa ollut vuonna 2017 https://www.lapland.fi/fi/business-2/kasvua-lapista/teollisuus-vauhdittaa-lapin-talouskasvua/ .Kaivostoiminnan hankaluutena on ettei se ole uusiutuva eli on ehtyvä luonnonvara kuten turvekkin . Taas tullee tuulta ja........Mitäs net muut aluveet tekkee.Pessee tietysti toestesa paetoja.Siitähän on tähän saakka aenaki tullu sitä ruttokansantuatetta.Kertonnut hemmo. Perusteluja väitteellesi ? Jankkaat tyhjänpäiväsiä asioita ja annat väärää tietoa etelästä . Ei sua kukaan usko mutta nokkiinsa voi moni ottaa .Jaa kukahan se suoltane paskua ? Turve on hitaasti uudistuva luonnonvara.
Lainaus käyttäjältä: Hervast - 28.06.20 - klo:11:22Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 28.06.20 - klo:08:22Lainaus käyttäjältä: carhu - 27.06.20 - klo:13:51Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 27.06.20 - klo:13:38Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 27.06.20 - klo:13:18niin, kyllähän tätä helsinkiläisten yksityisautoilua tulee tarkastella kun siirrytään uuteen kilometripohjaiseen verotukseen. verovaroilla on rakennettu metrot, raetiovaunut, dösät kulkee lähes ilmaiseksi ja vielä hirmuiset tiehankkeet sen takia että halutessa pääsee omalla autolla töihin.perin selvää ja oikeudenmukaista on se että siellä missä toimivat julkiset liikennevälineet on myös yksityisautoilua verotetaan erittäin raskaasti, esimerkiksi kilometrikorvaukset pois pääkaupunkiseudun alueelta. polttonesteitäkin voisi aivan hyvin verottaa tuolla ruuhkasuomessa raskaammin kuin muualla.mehän osaamme kuvitella että pienhiukkasia ja myrkkykaasuja päästävä auto tulee kalliimmaksi keohkosaerauksien muodossa ihmisvilinässä kuin maaseudun hiljaisuudessa.liikenteen verotulojen haaskuun pääkaupunkiseudulle on loputtava ja rahaa on satsattava sinne missä bruttokansantuote tehdään Bruttokansantuote tehdään : Pirkanmaalla , Hämeessä , Varsinais-Suomessa ja Uudellamaalla . Lapin tiestö on loistavassa kunnossa joten lisää rahaa sinne ei tarvita . Monelle maataloustuottajalle on tuskaa teiden huono kunto koska tuotteiden toimitus vaikeutuu . Josef Stalin : Politikko tekee sillat missä on äänestäjätkin . Lapin osuus ulkomaan viennistä noin 7 % osuus joista suurin osa on kaivostoimintaa ollut vuonna 2017 https://www.lapland.fi/fi/business-2/kasvua-lapista/teollisuus-vauhdittaa-lapin-talouskasvua/ .Kaivostoiminnan hankaluutena on ettei se ole uusiutuva eli on ehtyvä luonnonvara kuten turvekkin . Taas tullee tuulta ja........Mitäs net muut aluveet tekkee.Pessee tietysti toestesa paetoja.Siitähän on tähän saakka aenaki tullu sitä ruttokansantuatetta.Kertonnut hemmo. Perusteluja väitteellesi ? Jankkaat tyhjänpäiväsiä asioita ja annat väärää tietoa etelästä . Ei sua kukaan usko mutta nokkiinsa voi moni ottaa .Jaa kukahan se suoltane paskua ? Turve on hitaasti uudistuva luonnonvara.Todella hidas , todella hidas . Eli ei sovellu laajempaan energian tuotantoon .
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 28.06.20 - klo:11:30Lainaus käyttäjältä: Hervast - 28.06.20 - klo:11:22Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 28.06.20 - klo:08:22Lainaus käyttäjältä: carhu - 27.06.20 - klo:13:51Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 27.06.20 - klo:13:38Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 27.06.20 - klo:13:18niin, kyllähän tätä helsinkiläisten yksityisautoilua tulee tarkastella kun siirrytään uuteen kilometripohjaiseen verotukseen. verovaroilla on rakennettu metrot, raetiovaunut, dösät kulkee lähes ilmaiseksi ja vielä hirmuiset tiehankkeet sen takia että halutessa pääsee omalla autolla töihin.perin selvää ja oikeudenmukaista on se että siellä missä toimivat julkiset liikennevälineet on myös yksityisautoilua verotetaan erittäin raskaasti, esimerkiksi kilometrikorvaukset pois pääkaupunkiseudun alueelta. polttonesteitäkin voisi aivan hyvin verottaa tuolla ruuhkasuomessa raskaammin kuin muualla.mehän osaamme kuvitella että pienhiukkasia ja myrkkykaasuja päästävä auto tulee kalliimmaksi keohkosaerauksien muodossa ihmisvilinässä kuin maaseudun hiljaisuudessa.liikenteen verotulojen haaskuun pääkaupunkiseudulle on loputtava ja rahaa on satsattava sinne missä bruttokansantuote tehdään Bruttokansantuote tehdään : Pirkanmaalla , Hämeessä , Varsinais-Suomessa ja Uudellamaalla . Lapin tiestö on loistavassa kunnossa joten lisää rahaa sinne ei tarvita . Monelle maataloustuottajalle on tuskaa teiden huono kunto koska tuotteiden toimitus vaikeutuu . Josef Stalin : Politikko tekee sillat missä on äänestäjätkin . Lapin osuus ulkomaan viennistä noin 7 % osuus joista suurin osa on kaivostoimintaa ollut vuonna 2017 https://www.lapland.fi/fi/business-2/kasvua-lapista/teollisuus-vauhdittaa-lapin-talouskasvua/ .Kaivostoiminnan hankaluutena on ettei se ole uusiutuva eli on ehtyvä luonnonvara kuten turvekkin . Taas tullee tuulta ja........Mitäs net muut aluveet tekkee.Pessee tietysti toestesa paetoja.Siitähän on tähän saakka aenaki tullu sitä ruttokansantuatetta.Kertonnut hemmo. Perusteluja väitteellesi ? Jankkaat tyhjänpäiväsiä asioita ja annat väärää tietoa etelästä . Ei sua kukaan usko mutta nokkiinsa voi moni ottaa .Jaa kukahan se suoltane paskua ? Turve on hitaasti uudistuva luonnonvara.Todella hidas , todella hidas . Eli ei sovellu laajempaan energian tuotantoon . Turve se kasvaa ja vahavistuu.Kivihiilli se siitä jää vaen isokuoppa kun se kaevetaan. Hesa se niin tykkevää tuasta kivihiillestä
Lainaus käyttäjältä: carhu - 28.06.20 - klo:11:41Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 28.06.20 - klo:11:30Lainaus käyttäjältä: Hervast - 28.06.20 - klo:11:22Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 28.06.20 - klo:08:22Lainaus käyttäjältä: carhu - 27.06.20 - klo:13:51Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 27.06.20 - klo:13:38Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 27.06.20 - klo:13:18niin, kyllähän tätä helsinkiläisten yksityisautoilua tulee tarkastella kun siirrytään uuteen kilometripohjaiseen verotukseen. verovaroilla on rakennettu metrot, raetiovaunut, dösät kulkee lähes ilmaiseksi ja vielä hirmuiset tiehankkeet sen takia että halutessa pääsee omalla autolla töihin.perin selvää ja oikeudenmukaista on se että siellä missä toimivat julkiset liikennevälineet on myös yksityisautoilua verotetaan erittäin raskaasti, esimerkiksi kilometrikorvaukset pois pääkaupunkiseudun alueelta. polttonesteitäkin voisi aivan hyvin verottaa tuolla ruuhkasuomessa raskaammin kuin muualla.mehän osaamme kuvitella että pienhiukkasia ja myrkkykaasuja päästävä auto tulee kalliimmaksi keohkosaerauksien muodossa ihmisvilinässä kuin maaseudun hiljaisuudessa.liikenteen verotulojen haaskuun pääkaupunkiseudulle on loputtava ja rahaa on satsattava sinne missä bruttokansantuote tehdään Bruttokansantuote tehdään : Pirkanmaalla , Hämeessä , Varsinais-Suomessa ja Uudellamaalla . Lapin tiestö on loistavassa kunnossa joten lisää rahaa sinne ei tarvita . Monelle maataloustuottajalle on tuskaa teiden huono kunto koska tuotteiden toimitus vaikeutuu . Josef Stalin : Politikko tekee sillat missä on äänestäjätkin . Lapin osuus ulkomaan viennistä noin 7 % osuus joista suurin osa on kaivostoimintaa ollut vuonna 2017 https://www.lapland.fi/fi/business-2/kasvua-lapista/teollisuus-vauhdittaa-lapin-talouskasvua/ .Kaivostoiminnan hankaluutena on ettei se ole uusiutuva eli on ehtyvä luonnonvara kuten turvekkin . Taas tullee tuulta ja........Mitäs net muut aluveet tekkee.Pessee tietysti toestesa paetoja.Siitähän on tähän saakka aenaki tullu sitä ruttokansantuatetta.Kertonnut hemmo. Perusteluja väitteellesi ? Jankkaat tyhjänpäiväsiä asioita ja annat väärää tietoa etelästä . Ei sua kukaan usko mutta nokkiinsa voi moni ottaa .Jaa kukahan se suoltane paskua ? Turve on hitaasti uudistuva luonnonvara.Todella hidas , todella hidas . Eli ei sovellu laajempaan energian tuotantoon . Turve se kasvaa ja vahavistuu.Kivihiilli se siitä jää vaen isokuoppa kun se kaevetaan. Hesa se niin tykkevää tuasta kivihiillestä Jolet osaa lukea sun pitäis ymmärtää että pois pyrkivät kivihiilestä .
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 28.06.20 - klo:12:35Lainaus käyttäjältä: carhu - 28.06.20 - klo:11:41Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 28.06.20 - klo:11:30Lainaus käyttäjältä: Hervast - 28.06.20 - klo:11:22Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 28.06.20 - klo:08:22Lainaus käyttäjältä: carhu - 27.06.20 - klo:13:51Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 27.06.20 - klo:13:38Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 27.06.20 - klo:13:18niin, kyllähän tätä helsinkiläisten yksityisautoilua tulee tarkastella kun siirrytään uuteen kilometripohjaiseen verotukseen. verovaroilla on rakennettu metrot, raetiovaunut, dösät kulkee lähes ilmaiseksi ja vielä hirmuiset tiehankkeet sen takia että halutessa pääsee omalla autolla töihin.perin selvää ja oikeudenmukaista on se että siellä missä toimivat julkiset liikennevälineet on myös yksityisautoilua verotetaan erittäin raskaasti, esimerkiksi kilometrikorvaukset pois pääkaupunkiseudun alueelta. polttonesteitäkin voisi aivan hyvin verottaa tuolla ruuhkasuomessa raskaammin kuin muualla.mehän osaamme kuvitella että pienhiukkasia ja myrkkykaasuja päästävä auto tulee kalliimmaksi keohkosaerauksien muodossa ihmisvilinässä kuin maaseudun hiljaisuudessa.liikenteen verotulojen haaskuun pääkaupunkiseudulle on loputtava ja rahaa on satsattava sinne missä bruttokansantuote tehdään Bruttokansantuote tehdään : Pirkanmaalla , Hämeessä , Varsinais-Suomessa ja Uudellamaalla . Lapin tiestö on loistavassa kunnossa joten lisää rahaa sinne ei tarvita . Monelle maataloustuottajalle on tuskaa teiden huono kunto koska tuotteiden toimitus vaikeutuu . Josef Stalin : Politikko tekee sillat missä on äänestäjätkin . Lapin osuus ulkomaan viennistä noin 7 % osuus joista suurin osa on kaivostoimintaa ollut vuonna 2017 https://www.lapland.fi/fi/business-2/kasvua-lapista/teollisuus-vauhdittaa-lapin-talouskasvua/ .Kaivostoiminnan hankaluutena on ettei se ole uusiutuva eli on ehtyvä luonnonvara kuten turvekkin . Taas tullee tuulta ja........Mitäs net muut aluveet tekkee.Pessee tietysti toestesa paetoja.Siitähän on tähän saakka aenaki tullu sitä ruttokansantuatetta.Kertonnut hemmo. Perusteluja väitteellesi ? Jankkaat tyhjänpäiväsiä asioita ja annat väärää tietoa etelästä . Ei sua kukaan usko mutta nokkiinsa voi moni ottaa .Jaa kukahan se suoltane paskua ? Turve on hitaasti uudistuva luonnonvara.Todella hidas , todella hidas . Eli ei sovellu laajempaan energian tuotantoon . Turve se kasvaa ja vahavistuu.Kivihiilli se siitä jää vaen isokuoppa kun se kaevetaan. Hesa se niin tykkevää tuasta kivihiillestä Jolet osaa lukea sun pitäis ymmärtää että pois pyrkivät kivihiilestä .Pyrkimyshän on ihan hyvä. Taetaa vaen kivihiililoppuva,ennen kun tua hesassa totteutuu.Lukeminen ja varssinki kirijottaminen seon vaekijaa,liianki vaikijaa. Ee voe mittää.
Lainaus käyttäjältä: carhu - 28.06.20 - klo:13:25Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 28.06.20 - klo:12:35Lainaus käyttäjältä: carhu - 28.06.20 - klo:11:41Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 28.06.20 - klo:11:30Lainaus käyttäjältä: Hervast - 28.06.20 - klo:11:22Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 28.06.20 - klo:08:22Lainaus käyttäjältä: carhu - 27.06.20 - klo:13:51Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 27.06.20 - klo:13:38Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 27.06.20 - klo:13:18niin, kyllähän tätä helsinkiläisten yksityisautoilua tulee tarkastella kun siirrytään uuteen kilometripohjaiseen verotukseen. verovaroilla on rakennettu metrot, raetiovaunut, dösät kulkee lähes ilmaiseksi ja vielä hirmuiset tiehankkeet sen takia että halutessa pääsee omalla autolla töihin.perin selvää ja oikeudenmukaista on se että siellä missä toimivat julkiset liikennevälineet on myös yksityisautoilua verotetaan erittäin raskaasti, esimerkiksi kilometrikorvaukset pois pääkaupunkiseudun alueelta. polttonesteitäkin voisi aivan hyvin verottaa tuolla ruuhkasuomessa raskaammin kuin muualla.mehän osaamme kuvitella että pienhiukkasia ja myrkkykaasuja päästävä auto tulee kalliimmaksi keohkosaerauksien muodossa ihmisvilinässä kuin maaseudun hiljaisuudessa.liikenteen verotulojen haaskuun pääkaupunkiseudulle on loputtava ja rahaa on satsattava sinne missä bruttokansantuote tehdään Bruttokansantuote tehdään : Pirkanmaalla , Hämeessä , Varsinais-Suomessa ja Uudellamaalla . Lapin tiestö on loistavassa kunnossa joten lisää rahaa sinne ei tarvita . Monelle maataloustuottajalle on tuskaa teiden huono kunto koska tuotteiden toimitus vaikeutuu . Josef Stalin : Politikko tekee sillat missä on äänestäjätkin . Lapin osuus ulkomaan viennistä noin 7 % osuus joista suurin osa on kaivostoimintaa ollut vuonna 2017 https://www.lapland.fi/fi/business-2/kasvua-lapista/teollisuus-vauhdittaa-lapin-talouskasvua/ .Kaivostoiminnan hankaluutena on ettei se ole uusiutuva eli on ehtyvä luonnonvara kuten turvekkin . Taas tullee tuulta ja........Mitäs net muut aluveet tekkee.Pessee tietysti toestesa paetoja.Siitähän on tähän saakka aenaki tullu sitä ruttokansantuatetta.Kertonnut hemmo. Perusteluja väitteellesi ? Jankkaat tyhjänpäiväsiä asioita ja annat väärää tietoa etelästä . Ei sua kukaan usko mutta nokkiinsa voi moni ottaa .Jaa kukahan se suoltane paskua ? Turve on hitaasti uudistuva luonnonvara.Todella hidas , todella hidas . Eli ei sovellu laajempaan energian tuotantoon . Turve se kasvaa ja vahavistuu.Kivihiilli se siitä jää vaen isokuoppa kun se kaevetaan. Hesa se niin tykkevää tuasta kivihiillestä Jolet osaa lukea sun pitäis ymmärtää että pois pyrkivät kivihiilestä .Pyrkimyshän on ihan hyvä. Taetaa vaen kivihiililoppuva,ennen kun tua hesassa totteutuu.Lukeminen ja varssinki kirijottaminen seon vaekijaa,liianki vaikijaa. Ee voe mittää. Jotakin faktaa väitteellesi ?
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 28.06.20 - klo:13:31Lainaus käyttäjältä: carhu - 28.06.20 - klo:13:25Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 28.06.20 - klo:12:35Lainaus käyttäjältä: carhu - 28.06.20 - klo:11:41Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 28.06.20 - klo:11:30Lainaus käyttäjältä: Hervast - 28.06.20 - klo:11:22Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 28.06.20 - klo:08:22Lainaus käyttäjältä: carhu - 27.06.20 - klo:13:51Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 27.06.20 - klo:13:38Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 27.06.20 - klo:13:18niin, kyllähän tätä helsinkiläisten yksityisautoilua tulee tarkastella kun siirrytään uuteen kilometripohjaiseen verotukseen. verovaroilla on rakennettu metrot, raetiovaunut, dösät kulkee lähes ilmaiseksi ja vielä hirmuiset tiehankkeet sen takia että halutessa pääsee omalla autolla töihin.perin selvää ja oikeudenmukaista on se että siellä missä toimivat julkiset liikennevälineet on myös yksityisautoilua verotetaan erittäin raskaasti, esimerkiksi kilometrikorvaukset pois pääkaupunkiseudun alueelta. polttonesteitäkin voisi aivan hyvin verottaa tuolla ruuhkasuomessa raskaammin kuin muualla.mehän osaamme kuvitella että pienhiukkasia ja myrkkykaasuja päästävä auto tulee kalliimmaksi keohkosaerauksien muodossa ihmisvilinässä kuin maaseudun hiljaisuudessa.liikenteen verotulojen haaskuun pääkaupunkiseudulle on loputtava ja rahaa on satsattava sinne missä bruttokansantuote tehdään Bruttokansantuote tehdään : Pirkanmaalla , Hämeessä , Varsinais-Suomessa ja Uudellamaalla . Lapin tiestö on loistavassa kunnossa joten lisää rahaa sinne ei tarvita . Monelle maataloustuottajalle on tuskaa teiden huono kunto koska tuotteiden toimitus vaikeutuu . Josef Stalin : Politikko tekee sillat missä on äänestäjätkin . Lapin osuus ulkomaan viennistä noin 7 % osuus joista suurin osa on kaivostoimintaa ollut vuonna 2017 https://www.lapland.fi/fi/business-2/kasvua-lapista/teollisuus-vauhdittaa-lapin-talouskasvua/ .Kaivostoiminnan hankaluutena on ettei se ole uusiutuva eli on ehtyvä luonnonvara kuten turvekkin . Taas tullee tuulta ja........Mitäs net muut aluveet tekkee.Pessee tietysti toestesa paetoja.Siitähän on tähän saakka aenaki tullu sitä ruttokansantuatetta.Kertonnut hemmo. Perusteluja väitteellesi ? Jankkaat tyhjänpäiväsiä asioita ja annat väärää tietoa etelästä . Ei sua kukaan usko mutta nokkiinsa voi moni ottaa .Jaa kukahan se suoltane paskua ? Turve on hitaasti uudistuva luonnonvara.Todella hidas , todella hidas . Eli ei sovellu laajempaan energian tuotantoon . Turve se kasvaa ja vahavistuu.Kivihiilli se siitä jää vaen isokuoppa kun se kaevetaan. Hesa se niin tykkevää tuasta kivihiillestä Jolet osaa lukea sun pitäis ymmärtää että pois pyrkivät kivihiilestä .Pyrkimyshän on ihan hyvä. Taetaa vaen kivihiililoppuva,ennen kun tua hesassa totteutuu.Lukeminen ja varssinki kirijottaminen seon vaekijaa,liianki vaikijaa. Ee voe mittää. Jotakin faktaa väitteellesi ?Eehän tuassa mittää väetetä. Totesin vaan notta noen siinnää saattaa käötä.Pahhaa pelekään.
Lainaus käyttäjältä: carhu - 28.06.20 - klo:13:42Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 28.06.20 - klo:13:31Lainaus käyttäjältä: carhu - 28.06.20 - klo:13:25Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 28.06.20 - klo:12:35Lainaus käyttäjältä: carhu - 28.06.20 - klo:11:41Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 28.06.20 - klo:11:30Lainaus käyttäjältä: Hervast - 28.06.20 - klo:11:22Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 28.06.20 - klo:08:22Lainaus käyttäjältä: carhu - 27.06.20 - klo:13:51Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 27.06.20 - klo:13:38Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 27.06.20 - klo:13:18niin, kyllähän tätä helsinkiläisten yksityisautoilua tulee tarkastella kun siirrytään uuteen kilometripohjaiseen verotukseen. verovaroilla on rakennettu metrot, raetiovaunut, dösät kulkee lähes ilmaiseksi ja vielä hirmuiset tiehankkeet sen takia että halutessa pääsee omalla autolla töihin.perin selvää ja oikeudenmukaista on se että siellä missä toimivat julkiset liikennevälineet on myös yksityisautoilua verotetaan erittäin raskaasti, esimerkiksi kilometrikorvaukset pois pääkaupunkiseudun alueelta. polttonesteitäkin voisi aivan hyvin verottaa tuolla ruuhkasuomessa raskaammin kuin muualla.mehän osaamme kuvitella että pienhiukkasia ja myrkkykaasuja päästävä auto tulee kalliimmaksi keohkosaerauksien muodossa ihmisvilinässä kuin maaseudun hiljaisuudessa.liikenteen verotulojen haaskuun pääkaupunkiseudulle on loputtava ja rahaa on satsattava sinne missä bruttokansantuote tehdään Bruttokansantuote tehdään : Pirkanmaalla , Hämeessä , Varsinais-Suomessa ja Uudellamaalla . Lapin tiestö on loistavassa kunnossa joten lisää rahaa sinne ei tarvita . Monelle maataloustuottajalle on tuskaa teiden huono kunto koska tuotteiden toimitus vaikeutuu . Josef Stalin : Politikko tekee sillat missä on äänestäjätkin . Lapin osuus ulkomaan viennistä noin 7 % osuus joista suurin osa on kaivostoimintaa ollut vuonna 2017 https://www.lapland.fi/fi/business-2/kasvua-lapista/teollisuus-vauhdittaa-lapin-talouskasvua/ .Kaivostoiminnan hankaluutena on ettei se ole uusiutuva eli on ehtyvä luonnonvara kuten turvekkin . Taas tullee tuulta ja........Mitäs net muut aluveet tekkee.Pessee tietysti toestesa paetoja.Siitähän on tähän saakka aenaki tullu sitä ruttokansantuatetta.Kertonnut hemmo. Perusteluja väitteellesi ? Jankkaat tyhjänpäiväsiä asioita ja annat väärää tietoa etelästä . Ei sua kukaan usko mutta nokkiinsa voi moni ottaa .Jaa kukahan se suoltane paskua ? Turve on hitaasti uudistuva luonnonvara.Todella hidas , todella hidas . Eli ei sovellu laajempaan energian tuotantoon . Turve se kasvaa ja vahavistuu.Kivihiilli se siitä jää vaen isokuoppa kun se kaevetaan. Hesa se niin tykkevää tuasta kivihiillestä Jolet osaa lukea sun pitäis ymmärtää että pois pyrkivät kivihiilestä .Pyrkimyshän on ihan hyvä. Taetaa vaen kivihiililoppuva,ennen kun tua hesassa totteutuu.Lukeminen ja varssinki kirijottaminen seon vaekijaa,liianki vaikijaa. Ee voe mittää. Jotakin faktaa väitteellesi ?Eehän tuassa mittää väetetä. Totesin vaan notta noen siinnää saattaa käötä.Pahhaa pelekään. Kyllä sää kirjoitit et kivihiili loppuu ennenkuin muutokset toteutuu
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 28.06.20 - klo:13:49Lainaus käyttäjältä: carhu - 28.06.20 - klo:13:42Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 28.06.20 - klo:13:31Lainaus käyttäjältä: carhu - 28.06.20 - klo:13:25Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 28.06.20 - klo:12:35Lainaus käyttäjältä: carhu - 28.06.20 - klo:11:41Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 28.06.20 - klo:11:30Lainaus käyttäjältä: Hervast - 28.06.20 - klo:11:22Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 28.06.20 - klo:08:22Lainaus käyttäjältä: carhu - 27.06.20 - klo:13:51Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 27.06.20 - klo:13:38Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 27.06.20 - klo:13:18niin, kyllähän tätä helsinkiläisten yksityisautoilua tulee tarkastella kun siirrytään uuteen kilometripohjaiseen verotukseen. verovaroilla on rakennettu metrot, raetiovaunut, dösät kulkee lähes ilmaiseksi ja vielä hirmuiset tiehankkeet sen takia että halutessa pääsee omalla autolla töihin.perin selvää ja oikeudenmukaista on se että siellä missä toimivat julkiset liikennevälineet on myös yksityisautoilua verotetaan erittäin raskaasti, esimerkiksi kilometrikorvaukset pois pääkaupunkiseudun alueelta. polttonesteitäkin voisi aivan hyvin verottaa tuolla ruuhkasuomessa raskaammin kuin muualla.mehän osaamme kuvitella että pienhiukkasia ja myrkkykaasuja päästävä auto tulee kalliimmaksi keohkosaerauksien muodossa ihmisvilinässä kuin maaseudun hiljaisuudessa.liikenteen verotulojen haaskuun pääkaupunkiseudulle on loputtava ja rahaa on satsattava sinne missä bruttokansantuote tehdään Bruttokansantuote tehdään : Pirkanmaalla , Hämeessä , Varsinais-Suomessa ja Uudellamaalla . Lapin tiestö on loistavassa kunnossa joten lisää rahaa sinne ei tarvita . Monelle maataloustuottajalle on tuskaa teiden huono kunto koska tuotteiden toimitus vaikeutuu . Josef Stalin : Politikko tekee sillat missä on äänestäjätkin . Lapin osuus ulkomaan viennistä noin 7 % osuus joista suurin osa on kaivostoimintaa ollut vuonna 2017 https://www.lapland.fi/fi/business-2/kasvua-lapista/teollisuus-vauhdittaa-lapin-talouskasvua/ .Kaivostoiminnan hankaluutena on ettei se ole uusiutuva eli on ehtyvä luonnonvara kuten turvekkin . Taas tullee tuulta ja........Mitäs net muut aluveet tekkee.Pessee tietysti toestesa paetoja.Siitähän on tähän saakka aenaki tullu sitä ruttokansantuatetta.Kertonnut hemmo. Perusteluja väitteellesi ? Jankkaat tyhjänpäiväsiä asioita ja annat väärää tietoa etelästä . Ei sua kukaan usko mutta nokkiinsa voi moni ottaa .Jaa kukahan se suoltane paskua ? Turve on hitaasti uudistuva luonnonvara.Todella hidas , todella hidas . Eli ei sovellu laajempaan energian tuotantoon . Turve se kasvaa ja vahavistuu.Kivihiilli se siitä jää vaen isokuoppa kun se kaevetaan. Hesa se niin tykkevää tuasta kivihiillestä Jolet osaa lukea sun pitäis ymmärtää että pois pyrkivät kivihiilestä .Pyrkimyshän on ihan hyvä. Taetaa vaen kivihiililoppuva,ennen kun tua hesassa totteutuu.Lukeminen ja varssinki kirijottaminen seon vaekijaa,liianki vaikijaa. Ee voe mittää. Jotakin faktaa väitteellesi ?Eehän tuassa mittää väetetä. Totesin vaan notta noen siinnää saattaa käötä.Pahhaa pelekään. Kyllä sää kirjoitit et kivihiili loppuu ennenkuin muutokset toteutuuAevan oekeen ummarrettu.Niinkin voe käötä.Suurri vaarra sen totteutumiselle on notta muutokset venyyja ja venyy.En luppaa mittää,enkä oo luvannukkaa.. Eppäellä sitä aena soppii. Seonki sitte jo erijuttu